Ratt
Posiadacz elektryka
Ja bym tam wolał FSD zamiast tych matryc ale w Europie to się pewnie do końca życia nie doczekam.Ale z drugiej strony mamy już dawno matrycowe LEDy, a w USA jeszcze czekają.
Ja bym tam wolał FSD zamiast tych matryc ale w Europie to się pewnie do końca życia nie doczekam.Ale z drugiej strony mamy już dawno matrycowe LEDy, a w USA jeszcze czekają.
Tesla w drugim kwartale zacznie testować w wybranych lokalizacjach wirtualne kolejki do ładowarki.
Może przejdzie. Możesz widzieć swój status w telefonie.Nie przejdzie to na udostępnionych SuC a tych jest większość w Europie
Może przejdzie. Możesz widzieć swój status w telefonie.
Jak dojedzie to kliknie "dołącz do kolejki".Jasne, a skąd Tesla ma wiedzieć że np. Skoda Enyaq czy inny BEV zmierza do tego SuC? Dopiero jak się na nim pojawi to zechce użyć apki do ładowania
W sumie nie podano detali jak to ma działać to na razie gdybamy.
Jak dojedzie to kliknie "dołącz do kolejki".
A muszą to wiedzieć? Jak dzwonię do call center to nie mówią mi, że przede mną czekają jeszcze Ryszard i Krystyna.Nigdzie w apce Tesli dla ładujących inne samochody nie podajesz marki / modelu. Więc skąd apka Tesli i inni czekający wiedzą o jaki samochód chodzi np. że np ten przykładowy Enyaq jest 3 w kolejce?![]()
chodzi o lokalizację portu ładowania, przy v4 to nie problem ale na starszych słupkach enyaq zajmie 2 miejscaA muszą to wiedzieć? Jak dzwonię do call center to nie mówią mi, że przede mną czekają jeszcze Ryszard i Krystyna.
"Ten Supercharger ma dużo obłożenie. Została utworzona wirtualna kolejka. Jesteś 5. w kolejce. Przewidywany czas oczekiwania na podłączenie: 15 minut."
"Dobra wiadomość! Za chwilę Twoja kolej. Podłącz się do słupka 2B, gdy opuści go obecny pojazd."