nabrU
Moderator

BP shuns renewables in return to oil and gas
The energy giant has announced its strategy after rivals also rowed back on green energy plans.

Grzyb jest dla mnie, oraz wielu na tym forum niewiarygodny. Średnie z jego przejazdów (nie jedna, a oglądałem wiele jego filmów) świadczą przeciwko niemu.To Ty zaprzeczasz, więc to Ty musisz odwalić tą robotę, żeby zrobić to wiarygodnie.
Tj. że było inaczej niż Grzyb zeznaje.
Dla mnie Ty bardziej.Grzyb jest dla mnie, oraz wielu na tym forum niewiarygodny.
Chyba że krzywa dobra i można więcej.I 300 km nie w zakresie 100-0, ale 10-80,
Dowiedź że tak nie jest w tym płaszczaku.ładowanie 10 minut,
Dla mnie Ty bardziej.
I dla wielu na tym forum również.
Chyba że krzywa dobra i można więcej.
Dowiedź że tak nie jest w tym płaszczaku.
Pomijając może czy to 10 czy 15 minutl bo to totalnie nic nie zmienia.
W każdym razie nawet te 70 kW (10-80%) w dobrze zestrojonym płaszczaku, spokojnie może wystarczyć na okolice 300 km z prędkością 140, zwłaszcza jeśli będzie to spokojna jazda po płaskim.
Więc komentujesz i nie czytasz dokładnie co? A teraz się kiwasz i nie wskazesz?A nawet jak zabraknie 10 km i trzeba będzie stanąć 2 minuty szybciej,, to świat się od tego nie zawali.
Chyba że hejterowi zrobi to różnice....
Daniel nie potrafi jeździć stabilnie. Finał jest taki, że ma średnią prędkość z tyłka, a zużycie ogromne. Kiedyś "testował" TMY to mu wyszło, że zużywa trochę więcej niż EV6, tylko jak w drugim kierunku zamienili się samochodami, to nagle wyszła przepaść na korzyść TMY... Ogólnie to chyba najgorszy kanał o EV jaki widziałem. Nic tam się nie da oglądać.@Ev3 po raz kolejny przykro mi że zburzę Twe przekonania o wspaniałości BEV i Twą narrację:
Obejrzałem dokładnie film i te prędkości przelotu były żenujące (89km/h), po prostu mieli parę przebitek z prędkością ok 150km/h, a trzeba pamiętać że zwykłe A4 przy 160km/h na zegarach to prędkość GPS 144km/h, więc czemu by nie było tak samo w GT e-Tron?
Zainteresowałem się i doczekałem moment gdzie przewijał wskaźniki, wyszło z trasy 324km prędkość średnia 89km/h (!), zostało 19% (musimy wierzyć na słowo).
View attachment 25451
Więc pomimo żenująco wolnej jazdy ze średnią 89km/h zasięg 100-0% to 395km. Przy 140 ciągle mniej niż 250-270km 100-0%.
A mi potrzeba minimum 300km przy ciągłej 140km/h w zakresie 10-80% i ładowaniu 10 minut, jak pisał @viallos.
Więc dalej kupa, niestety.
Co ciekawe, miałem swoją Teslą przeloty rzędu 360km z prędkością średnią 105km/h, View attachment 25452
więc dużo większą niż na filmie i zostało jeszcze 2% baterii. Daniel Grzyb jak zwykle niestety naciąga wspaniałość testowanego samochodu, pewnie jakby pokazał jak jest (słabo) to by go nie dostał do testów
Ciągłe 140 GPS (142 - Tesla też oszukuje na zegarach, choć mało) to niestety od 100 do zera tylko 275km w plusowych temperaturach. I to Teslą z niedostępną teraz baterią.
View attachment 25453
Masz niby 3 EV a piszesz tak jakbyś żadnym nie jeździł. Tutaj 10km, tam 2minuty albo ładowanie 5 dłużej. I to na srodku autostrady na której zapewne są ładowarki 400kWh co 5km rozstawione.W każdym razie nawet te 70 kW (10-80%) w dobrze zestrojonym płaszczaku, spokojnie może wystarczyć na okolice 300 km z prędkością 140, zwłaszcza jeśli będzie to spokojna jazda po płaskim.
A nawet jak zabraknie 10 km i trzeba będzie stanąć 2 minuty szybciej,, to świat się od tego nie zawali
Uwielbiam elektryki, niestety nie trawię zbyt małych baterii - trasy robi się wtedy... marudnieJestem daleki od supportowania @cooler bo strasznie marudny się zrobił
Ale co komentuję niby?Więc komentujesz i nie czytasz dokładnie co?
Sam się śmieję z jego ładowań co chwila i taktyki którą obiera.Masz niby 3 EV a piszesz tak jakbyś żadnym nie jeździł. Tutaj 10km, tam 2minuty albo ładowanie 5 dłużej. I to na srodku autostrady na której zapewne są ładowarki 400kWh co 5km rozstawione.
Tak myślałem. Piszesz bez sensu a jak ktoś Cię przyłapie to "sam sobie udowodnij"Więc sam sobie udowadniaj,
Nie, to Ty piszesz bez sensu.Tak myślałem. Piszesz bez sensu