Consigliero ID.3 1st

consigliero

Pionier e-mobilności
Tylko nie czerwony, jakbym chciał taki kolor to bym wstąpił do straży 😎
 

nabrU

Moderator
No to zostaje Ci biały, czarny, srebrny i ten podstawowy szary ;)
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Zasadniczo to chodziło o wyrwanie ramki na której trzyma się klapka do portu ładowania, ten link to raczej poważniejsze sprawy. Tak z ciekawości jak się wam ostatnio jeździ w warunkach zimowych? My z ciekawości popełniliśmy nawet wycieczkę do Rzeszowa aby zobaczyć hundai inster i po wizji lokalnej nam przeszło. Byliśmy też zobaczyć ID.Buzz i nie powiem fajne ale chyba przerost formy nad treścią. Jazda w tych warunkach to zużycie na poziomie 20 kwh ale w aucie działa klimatyzacja oraz radio, nie wyłączmy również świateł. Kombinuję jakie ewentualne drugie auto byłoby idealne, ale wiem że ideałów nie ma. Poczekamy na reno 5/4 zobaczymy też co pokażą czesi, mają zrobić jakiegoś malucha. Nie wykluczam też takiej opcji że skończy się na ID.3 typu GTX, ID.3 znam, niespecjalnie narzekam, może mało wymagający jestem. No a takie nowsze może być chyba tylko lepsze, oczywiście z naciskiem na chyba
smile.gif
, tylko ta cena !Na razie cieszymy się tym co jest, klapka naprawiona, oczywiście z braku narzędzi właściwych uszkodziłem dwa mocowania, ale trzyma się mocno. Zużycie w dłuższym okresie czasu zadowalające to można czekać na ruchy ze strony producentów
tam.tez jest opisane wyciąganie ramki portu ładowania
to co pisałeś że teraz wiesz jak to robić tu bylo pokazana w jakiej kolejnosci podważać zatrzaski.
poprawka: dla id3 inna instrukcja
vw-id3-body-repairs-exterior-eng.pdf
 

Attachments

  • Screenshot_20250224_093636_Drive.png
    Screenshot_20250224_093636_Drive.png
    606,6 KB · Liczba wyświetleń: 2
Last edited:

Empty

Fachowiec
Tak z ciekawości jak się wam ostatnio jeździ w warunkach zimowych?

U mnie standardowo zużycie zimowe ok 18 kWh, a jak były przez 5 dni mrozy ok. -10 to wzrosło do 20 kWh (te same trasy codziennie ok. 30-35 km w jedną stronę i powrót)
Nadal bez żadnej usterki czy problemu.

ID3 GTX jest mega fajny - gdybym miał teraz zmieniać to na takiego.
Generalnie brakuje takich aut na rynku czyli napęd na tył lub 4x4, do tego bateria ok. 80kWh i długość 4,2-4,3m...
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Zgadzam się z tym bo próbuję znaleźć takowe od dłuższego czasu i na razie nic. Co do nudy, to ważne że dalej się toczy oby tak pozostało. Nawet widać że wiosna się zbliża bo zaczynam widzieć prognozy powyżej 300 km wczoraj nawet 326 km. Zobaczymy co będzie dalej z elektromobilnością, obyśmy się nie cofnęli.
 

Attachments

  • IMG_3905.png
    IMG_3905.png
    96,3 KB · Liczba wyświetleń: 7
  • IMG_3906.png
    IMG_3906.png
    261,2 KB · Liczba wyświetleń: 7
  • IMG_6465.jpeg
    IMG_6465.jpeg
    316,2 KB · Liczba wyświetleń: 7
  • IMG_6464.jpeg
    IMG_6464.jpeg
    403,7 KB · Liczba wyświetleń: 6

cooler

Pionier e-mobilności
U mnie standardowo zużycie zimowe ok 18 kWh, a jak były przez 5 dni mrozy ok. -10 to wzrosło do 20 kWh (te same trasy codziennie ok. 30-35 km w jedną stronę i powrót)
Nadal bez żadnej usterki czy problemu.

ID3 GTX jest mega fajny - gdybym miał teraz zmieniać to na takiego.
Generalnie brakuje takich aut na rynku czyli napęd na tył lub 4x4, do tego bateria ok. 80kWh i długość 4,2-4,3m...
A MG4? Jeździłeś? Jezeli tak to jak oceniasz?
 

Empty

Fachowiec
A MG4? Jeździłeś?
Tak, ponad rok temu. Wersja 64 kWh i 204km. To były te pierwsze egzemplarze, które do nas trafiły.
Przyjemne auto do jazdy - dobrze się prowadziło. W sumie podobnie do ID3.

Natomiast infotainment to poziom generalnie słaby. Może dzis lepiej to wygląda...trzeba by sprawdzić.

Dużo energii żarł. Tak z 15% wiecej niż ID3.
Zasięg szybko spadał - koniecznie trzeba by go brać w wersji 77 kWh.
No i wtedy kosztował wiecej niż ID3 po rabatach.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Tak, ponad rok temu. Wersja 64 kWh i 204km. To były te pierwsze egzemplarze, które do nas trafiły.
Przyjemne auto do jazdy - dobrze się prowadziło. W sumie podobnie do ID3.

Natomiast infotainment to poziom generalnie słaby. Może dzis lepiej to wygląda...trzeba by sprawdzić.

Dużo energii żarł. Tak z 15% wiecej niż ID3.
Zasięg szybko spadał - koniecznie trzeba by go brać w wersji 77 kWh.
No i wtedy kosztował wiecej niż ID3 po rabatach.
Dzięki za opinię, bardzo mi się jazda MG4 podobała, pewnie mnie zlinczują fanatycy ale po mieście lepiej mi się jeździło tym podstawowym MG niż Teslami, pomimo gorszych osiągów. Miałem odczucie lekkości i zwinności. Jeżeli ID3 też tak fajnie jeździ, a teraz da się go kupić sporo taniej to może się przemogę i zrobię jazdę próbną - wygląd do mnie nie przemawiał, ale potrzebuję czegoś sprawnego i mniejszego niż Tesla na miasto.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
bardzo mi się jazda MG4 podobała
Mi też. To bardzo fajne auto. Prawie kupiłem. Ale wtedy były używane tesle w dobrych cenach, a później weszło promocyjne finansowanie na Y.
Cena nie wygrała, przez to, że obsługa Tesli już mi weszła w nawyk i jest mega wygodna. One pedal driving (który w MG trzeba było włączać przy każdym odpaleniu auta), obsługa z telefonu (rozszerzona w MG za dopłatą, czyli wchodziłem w cenę dwuletniej TM3 na gwarancji) i dog mode.
Gdybym się przejechał MG po pół roku jeżdżenia teslą, to na 100% bym go kupił.
 
Top