Moim zdaniem cenowo super wypada [
UMCv2] - widzę, że na sklepie DE sam EVSE po przeliczeniu na PLN i z polskim VAT-em wychodzi teraz 1650 zł, a końcówki np. niebieskie wychodzą po 220 zł.
Ja za nowy z salonu zapłaciłem 2300 zł za EVSE + 450 zł za końcówkę trójfazową 16A. Jak chciałem więcej końcówek, to każda kosztowała około 400-450 zł ale stwierdziłem, że resztę można pewnie już dorobić samemu za kilkadziesiąt złotych sztuka (wychodzi około 50-60zł sztuka). Ja do tej pory dorobiłem sobie przejściówkę na:
- złącze trójfazowe z 4-ma bolcami zamiast 5 - mam takie u rodziców i polecam dorobić bo występuje często w PL, a nie ma tego nawet w pełnym zestawie Juice-boostera,
- zwykłą dużą mufę trójfazową 32A - mam takie u teściów
Miałem w planie dorobienie na te niebieskie złączki pod kampery (16A i 32A), ale nie wiem czy to zadziała i pod którą fazę się podłączyć, żeby zadziałało - zakładam, że powinno działać i pewnie można pod dowolną fazę ale nie sprawdzałem. Trochę żałowałem, że nie dorobiłem tych niebieskich podczas pobytu we Florencji, bo tam na miejskim parkingu były takie wtyki, a auto stało 3 dni nie ruszane - opis gdzie i o co chodzi w innym wątku [
tutaj]. Przed następnym sezonem na pewno sprawdzę i dorobię

Nawet jak nie da się tego podpiąć pod czerwoną mufę, to można dorobić przejściówkę z niebieskiego na Schuko i ładować (może raczej podtrzymywać) sobie 13A na takim parkingu dołączonym do auta EVSE.
Mam nadzieję, że nie muszę o tym wspominać ale z przejściówkami własnej roboty trzeba uważać na deszcz/wodę. Całość powinna się znajdować pod daszkiem i nie na ziemi. Tylko oryginalny kabel jest odporny na warunki atmosferyczne i może dochodzić do auta