Navigation Updater/Aktualizacja map

adamusek

Posiadacz elektryka
Ktoś (w może innym wątku) też już narzekał, że coś się zmieniło w nawigowaniu ostatnio. Może pod koniec lutego nowe mapy będą, ale wyraźnie coś w sposobie działania nawigacji się zmieniło, bo wcześniej takich problemów nie miałem.
nie używam wbudowanej NAVI, jeżdżę na Carlinkit z pełnym Androidem plus ew. wbudowany bezprzewodowy AA.
 

Makus

Pionier e-mobilności
nie używam wbudowanej NAVI, jeżdżę na Carlinkit z pełnym Androidem plus ew. wbudowany bezprzewodowy AA.
Ja niestety lubię wskazówki na HUD których nie ma podczas jazdy z Google Maps przez CarPlay. Dodatkowo, przygotowanie baterii na przyjęcie szybkiego ładowania wymaga wskazania ładowarki w nawigacji. Więc jestem skazany na wbudowaną navi (co do której dużych zastrzeżeń nie mam)
 

adamusek

Posiadacz elektryka
huda nie mam, jak potrzebuje podgrzac wprowadzam 30min wczesniej ladowarke w fabrycznej navi w tle ;)
 

Makus

Pionier e-mobilności
A działa ci jednocześnie navi w AA i fabrycznej? Mi się wydaje, że na początku działało ale w po jakiejś aktualizacji przestało i włączenie jednego nawigowania wyłącza drugie
 

adamusek

Posiadacz elektryka
A działa ci jednocześnie navi w AA i fabrycznej? Mi się wydaje, że na początku działało ale w po jakiejś aktualizacji przestało i włączenie jednego nawigowania wyłącza drugie
Działa bo jak mówię używam bezprzewodowego AA na zewnętrznym urządzeniu - Carlinkit T-Box Plus https://www.carlinkit.com/tbox-plus (ma swój GPS oraz swoją kartę SIM)
 

Zychu02

Zadomawiam się
Działa bo jak mówię używam bezprzewodowego AA na zewnętrznym urządzeniu - Carlinkit T-Box Plus https://www.carlinkit.com/tbox-plus (ma swój GPS oraz swoją kartę SIM)
Sprawdzałem, ale chce jeszcze potwierdzić, ten TBOX, ma jakby swój system na androidzie, wiec netflixy yt, i inne appki działaja na głowym wyświetlaczu ? W skrócie jest jakaś znacząca różnica miedzy tbox lite, tbox a tbox plus ?
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Sprawdzałem, ale chce jeszcze potwierdzić, ten TBOX, ma jakby swój system na androidzie, wiec netflixy yt, i inne appki działaja na głowym wyświetlaczu ? W skrócie jest jakaś znacząca różnica miedzy tbox lite, tbox a tbox plus ?
tak, na pełnym ekranie, ten plus ma chyba najwiecej pamięci.
 

Ryba EV

Zadomawiam się
Od początku denerwuje mnie konieczność wklepywania w samochodowym navi adresu kolejnej ładowarki (zimą) aby bateria się podgrzała. A jeżdżę w zasadzie tylko na Android Auto.
Brak przycisku umożliwiającego włączenie (jeżeli auto uzna za stosowne) podgrzewania baterii jest bardzo dołujące, choć coraz więcej producentów elektryków do tego dojrzewa. Oby Kia/Hyundai do nich szybko dołączyła.
Ale nie o tym, nie o tym.
Nie wiem czy macie też tak u siebie ale dziś doświadczyłem kuriozalnej sytuacji: jestem w Kętach, samochodowa navi pokazuje, że ładowarka 120kW jest 1,3 km od mojej pozycji. No to dawaj! Wbijam w navigacji, że jedziemy tam.
A system pokazuje trasę (już 3,3 km) a czas dojazdu ponad 2 godziny !!!! I tak czekam i czekam i oczywiście nie włącza się podgrzewanie bateryjki. No bo jak 2 godziny przed dojazdem??
No to wybieram inną, oddaloną o ok. 13 km - wg navi. Po wyznaczeniu trasy (już 23 km) pokazuje, że dojadę za 70 minut.
Japier... 21. wiek. I jak tu chcą nakłonić do tej technologii? Do niedawna byłem zadowolony z elektryka, ale im więcej tym jeżdżę i w dłuższe trasy tym bardziej tęsknię za Dieslem i raczej to wybiorę jako kolejne auto...
Apple potrafiło za czasów Steve'a Jobsa przyciągać rzesze nowych nabywców ponieważ produkty posiadały znacznie lepiej dopracowany i innowacyjny soft niż inne urządzenia.
Tesla idzie chyba też tym tropem - nie wiem na pewno. Nie użytkowałem.
Ale cała reszta producentów "jedzie" na zasadzie - jakoś to będzie. Sami się zaorają.
 

Makus

Pionier e-mobilności
Od początku denerwuje mnie konieczność wklepywania w samochodowym navi adresu kolejnej ładowarki (zimą) aby bateria się podgrzała. A jeżdżę w zasadzie tylko na Android Auto.
Brak przycisku umożliwiającego włączenie (jeżeli auto uzna za stosowne) podgrzewania baterii jest bardzo dołujące, choć coraz więcej producentów elektryków do tego dojrzewa.
W drugą stronę też to denerwuje. Mam do domu 130km, baterii na 230km. I nawigacja fabryczna z uporem maniaka kieruje mnie na jakiś Orlen, i włącza grzanie baterii. Kończy się tym, że wyłączam nawi fabryczna, albo wchodzę w opcje i wyłączam kondycjonowanie baterii. Bez sensu

A co do wspomnianego problemu - nie kierowało Cię przypadkiem na inną ładowarkę i nie kazało się tam ładować przez godzinę? Dodatkowo, w minutę to baterii Ci nie nagrzeje ;) ja zauważyłem że kondycjonowanie baterii zaczyna się nawet 70-80km od ładowarki.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie wiem czy macie też tak u siebie ale dziś doświadczyłem kuriozalnej sytuacji: jestem w Kętach, samochodowa navi pokazuje, że ładowarka 120kW jest 1,3 km od mojej pozycji. No to dawaj! Wbijam w navigacji, że jedziemy tam.
A system pokazuje trasę (już 3,3 km) a czas dojazdu ponad 2 godziny !!!!
Dlaczego tak?
Korzystam wyłącznie z wbudowanej nawigacji i nigdy nie widziałem takich kwiatków.

Może był jakiś wypadek i faktycznie wszystko stało?
 
Top