Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

umcus

Pionier e-mobilności
T
Tesla dodała na sklep na rynek US parę akcesoriów do nowego Y, między innymi:
- lodówkę (a raczej izolowany pojemnik) do frunka: https://shop.tesla.com/product/model-y-cooler
- dywaniki gumowe: https://shop.tesla.com/product/model-y-all-weather-interior-liners
- zaślepki na koła Crossflow: https://shop.tesla.com/product/model-y-19_-crossflow-wheel-cap-kit
- kołpaki do kół Crossflow: https://shop.tesla.com/product/model-y-19_-crossflow-wheel-cover
Tymczasem w US pojawiły się kolejne rzeczy dla Junipera w sklepie:
- mata do bagażnika z osłonami siedzeń - https://shop.tesla.com/product/model-y-all-weather-rear-trunk-_-seatback-liner
- osłony na dach i tylną szybę - https://shop.tesla.com/product/model-y-sunshades
- przegrody do frunka - https://shop.tesla.com/product/model-y-front-trunk-cargo-dividers

I tylko żal, że rynek UE jest na razie traktowany po macoszemu.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Czy Juniper ma funkcję aktywnego tempomatu czy tylko autopilota? Dziś się bawiłem i nie znalazłem.
Powinien mieć i to i to. W ustawieniach masz TACC oraz autopilot. Wątpię żeby coś z tym innego zrobili... TACC - aktywny tempomat, AP = TACC + line assist + zwalnianie na zkrętach, ostrzeganie przed światłami itp
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Powinien mieć i to i to. W ustawieniach masz TACC oraz autopilot. Wątpię żeby coś z tym innego zrobili... TACC - aktywny tempomat, AP = TACC + line assist + zwalnianie na zkrętach, ostrzeganie przed światłami itp
Jeśli w ustawieniach zgodzisz się na T&C i aktywujesz AP, to TACC jest niedostępny. Nie ma w tej chwili opcji ustawienia AP na podwójne kliknięcie, a TACC na pojedyncze. Będzie AP albo nic

Z tego wynika fakt, że AP nie degraduje się do TACC jak np. zmienisz pas na autostradzie. I na moment dzisiejszy nici z S3XY Continuous Autopilot.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Jeśli w ustawieniach zgodzisz się na T&C i aktywujesz AP, to TACC jest niedostępny. Nie ma w tej chwili opcji ustawienia AP na podwójne kliknięcie, a TACC na pojedyncze. Będzie AP albo nic

Z tego wynika fakt, że AP nie degraduje się do TACC jak np. zmienisz pas na autostradzie. I na moment dzisiejszy nici z S3XY Continuous Autopilot.
Podejrzewam, że ludzie od S3XY na pewno coś wymyślą ;-)
 

Najnowsze dyskusje

Top