Bardzo fajny film, ogładam, ale bardzo głośno w środku, a wszyscy piszą, że cicho.Nagrałem odbiór i swoje pierwsze wrażenia z Junipera. Zapraszam ^.^
Tymczasem w US pojawiły się kolejne rzeczy dla Junipera w sklepie:Tesla dodała na sklep na rynek US parę akcesoriów do nowego Y, między innymi:
- lodówkę (a raczej izolowany pojemnik) do frunka: https://shop.tesla.com/product/model-y-cooler
- dywaniki gumowe: https://shop.tesla.com/product/model-y-all-weather-interior-liners
- zaślepki na koła Crossflow: https://shop.tesla.com/product/model-y-19_-crossflow-wheel-cap-kit
- kołpaki do kół Crossflow: https://shop.tesla.com/product/model-y-19_-crossflow-wheel-cover
Powinien mieć i to i to. W ustawieniach masz TACC oraz autopilot. Wątpię żeby coś z tym innego zrobili... TACC - aktywny tempomat, AP = TACC + line assist + zwalnianie na zkrętach, ostrzeganie przed światłami itpCzy Juniper ma funkcję aktywnego tempomatu czy tylko autopilota? Dziś się bawiłem i nie znalazłem.
Jeśli w ustawieniach zgodzisz się na T&C i aktywujesz AP, to TACC jest niedostępny. Nie ma w tej chwili opcji ustawienia AP na podwójne kliknięcie, a TACC na pojedyncze. Będzie AP albo nicPowinien mieć i to i to. W ustawieniach masz TACC oraz autopilot. Wątpię żeby coś z tym innego zrobili... TACC - aktywny tempomat, AP = TACC + line assist + zwalnianie na zkrętach, ostrzeganie przed światłami itp
Podejrzewam, że ludzie od S3XY na pewno coś wymyślą ;-)Jeśli w ustawieniach zgodzisz się na T&C i aktywujesz AP, to TACC jest niedostępny. Nie ma w tej chwili opcji ustawienia AP na podwójne kliknięcie, a TACC na pojedyncze. Będzie AP albo nic
Z tego wynika fakt, że AP nie degraduje się do TACC jak np. zmienisz pas na autostradzie. I na moment dzisiejszy nici z S3XY Continuous Autopilot.