Ciągłe awarie ID5

ewat

Zadomawiam się
W listopadzie 2024 kupiłam ID5, auto zepsuło się od tej pory cztery razy. Pierwszy po pierwszym ładowaniu auta. Cztery razy było holowane na lewecie, bo nie dało się go uruchomić. Wolkswagen Poland ma mnie gdzieś. Nie są w stanie go naprawić. Większość czasu auto spędziło w warsztacie. Dziś po raz kolejny awaria ( nie można go właczyć, nie ładuje się, napis usterka 12v. Czy ktoś też tak ma jak ja? czy ktoś ma pomysł, co ja mogę z tym zrobić? Wyprodukowano wadliwy od początku model i nie są w stanie zlokalizować tej wady.

ewat

Zadomawiam się
Czy próbowała Pani chociaż raz sprawdzić napięcie akumulatora 12V i go podładować za pomocą prostownika i zobaczyć co się wtedy dzieje?
Nie robiłam sama przy aucie nic, chyba nawet nie powinnam, jestem laikiem, mam AC, auto jest na gwarancji, więc zadzwoniłam dziś po pomoc techniczną. Przyjechał mechanik, próbował je naprawić, ale mu się nie udało. Poprzednie trzy naprawy były w salonie we Wrocławiu przy Brucknera.

lookash_c

Pionier e-mobilności
Może po prostu kwestia akumulatora 12V? To byłaby w sumie błahostka, chyba że gdzieś ucieka prąd i nie mogą tego namierzyć
To źle świadczy o ASO w takim razie - mi w Bzyku zaczęły się pojawiać błędy różne, diagnoza - akumulator 12V do wymiany. Sprawnie, bezproblemowo.

ewat

Zadomawiam się
To źle świadczy o ASO w takim razie - mi w Bzyku zaczęły się pojawiać błędy różne, diagnoza - akumulator 12V do wymiany. Sprawnie, bezproblemowo.
Właśnie dziś po raz pierwszy mechanik z Assistance powiedział mi, że to pewnie coś z akumulatorem 12V. ASO we Wrocławiu upiera się za każdym razem, że był założony wadliwy model ładowarki.

nabrU

Moderator
Równie dobrze może być coś skopane gdzie indziej i bateria HV nie doładowuje aku 12V okresowo.

Właśnie dziś po raz pierwszy mechanik z Assistance powiedział mi, że to pewnie coś z akumulatorem 12V. ASO we Wrocławiu upiera się za każdym razem, że był założony wadliwy model ładowarki.