Mam pytanie nowicjusza, po co używać chill mode?
niższa temperatura i dzięki temu trochę niższe stracy cieplneefektywności masz na myśli zasięgu? Chill mode powoduje inną obsługę baterii?
Bo wygładza też input. Choćby gdy jedziesz po drodze z dziurami i noga drga na pedale gazu to nie szarpieMam pytanie nowicjusza, po co używać chill mode?
W TM3LR Panasonic nawet w chill discharge nie schodzi poniżej 360kW, więc kicklock robi robotę, choć przełączenie trwa ten ułamek sekundy więc czas jest gorszy niż od razu w Normal.Zależy od auta, w Plaid działa wystarczającoU mnie ciepła bateria ma max discharge 750kW a zimna i dość pusta schodzi do ok 500kW a to nadal mnóstwo. Żeby się rozgrzała potrzeba z 30-60 minut, podczas gdy prawie wszystkie trasy to max 15 minut, więc moim zdaniem nie ma sensu. I tak najczęściej jeżdżę z pasażerami i to wielokrotnie młodszymi więc gdy się zapomnę potrafią pojawić sie bole głowy czy przerażenie. Chill świetnie sie sprawdza w takich sytuacjach