Zgadza się. Ale tutaj była mowa o kablu z drugiej strony cegły, z wtyczką do podłączenia do gniazdka 230V. Po tej stronie protokół nie obowiązuje, za to producenci starają się zabezpieczać przed przegrzaniem gniazdka.Protokół obsługujący połączenie samochód - sieć elektryczna nie przewiduje czujnika temperatury. Jedynie określa wydajność prądową gniazda. Stąd oprócz przewodów roboczych w kablu ładującym baterię są dołożone dodatkowe, cienkie przewody kontrolnopomiarowe.
tu chodzi o wtyczkę gniazdo po stronie sieci elektrycznej a nie samochodu.Protokół obsługujący połączenie samochód - sieć elektryczna nie przewiduje czujnika temperatury. Jedynie określa wydajność prądową gniazda. Stąd oprócz przewodów roboczych w kablu ładującym baterię są dołożone dodatkowe, cienkie przewody kontrolnopomiarowe.
To powinno być dużo wcześniej w hierarchii. Zgoda, ew jakaś forma proformy zgody, powinna być jako odpowiedź zamiaru, zaraz po pkt 1. W takim przypadku to jak proszenie panny młodej o rękę już po weselu. Nawet nie można ich pozwać o zwrot poniesionych kosztów, w razie jakby "zarząd" miał inne zdanie7. Zgoda zarządu
ale też nie wszyscy moj zencar 3f11kw nie ma takich bajerów.Zgadza się. Ale tutaj była mowa o kablu z drugiej strony cegły, z wtyczką do podłączenia do gniazdka 230V. Po tej stronie protokół nie obowiązuje, za to producenci starają się zabezpieczać przed przegrzaniem gniazdka.
W tej jednofazowej wtyczce znajduje się czujnik informujący EVSE jaki prąd może dostarczyć gniazdo - 10 lub 16A. Czujnika temperatury tam nie ma. W trójfazowych wtyczkach również nie ma czujnika temperatury. Nie przewiduje się niesolidnych połączeń wewnątrz aparatów.tu chodzi o wtyczkę gniazdo po stronie sieci elektrycznej a nie samochodu.
no pisałem już:W tej jednofazowej wtyczce znajduje się czujnik informujący EVSE jaki prąd może dostarczyć gniazdo - 10 lub 16A. Czujnika temperatury tam nie ma. W trójfazowych wtyczkach również nie ma czujnika temperatury. Nie przewiduje się niesolidnych połączeń wewnątrz aparatów.
Żadne "coś grubszego" - zwykły projektant branży elektroenergetycznej. Kupa ludzi jest z takimi uprawnieniami.Uwaga! w Ustawie o elektromobilności jest napisane jakie uprawnienia są wymagane do sporządzenia ekspertyzy. To nie są zwykłe uprawnienia elektryka typu Eksploatacja/Dozór do 1kV, tylko coś grubszego.
Jak na samym początku zaprosiłem elektryka na rozpoznanie tematu w hali garażowej, to pomierzył mi długości tras kablowych, zaproponował przekroje kabli i zabezpieczenia i przytulił papier z królem. Później słuch po nim zaginął, kontakt się urwał![]()
Odmowa zarządu jest możliwa w bardzo konkretnych przypadkach.To powinno być dużo wcześniej w hierarchii. Zgoda, ew jakaś forma proformy zgody, powinna być jako odpowiedź zamiaru, zaraz po pkt 1. W takim przypadku to jak proszenie panny młodej o rękę już po weselu. Nawet nie można ich pozwać o zwrot poniesionych kosztów, w razie jakby "zarząd" miał inne zdanie
Żadne "coś grubszego" - zwykły projektant branży elektroenergetycznej. Kupa ludzi jest z takimi uprawnieniami.
Zrodlo: https://uprawnienia-budowlane.com/uprawnienia-elektryczne/ Sekcja: rodzaj i zakres uprawnien.Ustawa Prawo budowlane mówi o tym, że uprawnienia elektryczne bez ograniczeń umożliwiają projektowanie obiektu budowlanego lub kierowanie robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak sieci, urządzenia i instalacje elektryczne i elektroenergetyczne, w tym:
– kolejowe,
– trolejbusowe
– tramwajowe sieci trakcyjne,
– sieci trakcyjne metra,
wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi zasilania, w tym kolejowej, trolejbusowej i tramwajowej sieci trakcyjnej, sieci trakcyjne metra oraz elektrycznego ogrzewania rozjazdów.
Wymagania do uzyskania takich uprawnień obejmują:
- Wykształcenie:
- Ukończenie studiów drugiego stopnia na kierunku odpowiednim, takim jak elektrotechnika, inżynieria elektryczna czy elektroenergetyka. uprawnieniabudowlane.net+1maz.piib.org.pl+1
- Praktyka zawodowa:
- Odbycie rocznej praktyki przy sporządzaniu projektów.maz.piib.org.pl+1uprawnieniabudowlane.net+1
- Odbycie rocznej praktyki na budowie. maz.piib.org.pl+1uprawnieniabudowlane.net+1
- Egzamin:
- Po spełnieniu powyższych wymagań kandydat musi zdać egzamin przed Okręgową Komisją Kwalifikacyjną Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej, sprawdzających wiedzę z zakresu przepisów prawa, norm technicznych oraz praktycznych aspektów projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.Strona główna