Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

Jaceq

Pionier e-mobilności
Dwa duże minusy nowego Y względem poprzednika. Po testach mogę powiedzieć że audio jest gorsze, usunięcie górnych głośników tak jak się obawiałem odebrało sporo z głębi i przestrzenności muzyki, teraz jest bardziej płasko, dźwięk czuć że idzie z dołu, słabo.. i jeszcze ta kierownica.. jest twardsza niż była no i te tandetne szycie kierownicy.. czuć tą ostrą nitkę pod opuszkami palców, jest w najgorszym miejscu jakie można wymyśleć, w Y przed liftem było w takim miejscu, gdzie palce nie sięgały, teraz jest zaraz pod opuszkami, kręcisz kierownicą i czujesz palcami z tyłu tarkę do warzyw.. porażka..
Z tą kierownicą masz rację. Wg mnie słabsza niż w starym Y. Myślałem, że tylko ja miałem takie odczucia bo nikt inny o tym nie pisał. Audio wg mnie grało nieźle choć nie robiłem jakiegoś większego testu.
 

margielm

Nowy na Forum
Z tą kierownicą masz rację. Wg mnie słabsza niż w starym Y. Myślałem, że tylko ja miałem takie odczucia bo nikt inny o tym nie pisał. Audio wg mnie grało nieźle choć nie robiłem jakiegoś większego testu.

Ale mówicie to po jazdach testowych czy po jakimś dłuższym użytkowaniu? Bo ja wczoraj poszedłem na drugą jazdę testową i specjalnie na to zwróciłem uwagę i moim zdaniem szukacie ciury w całym. Jak się nad tym będziecie tak skupiać to pewnie będziecie te nitkę czuć pod palcami. Ale w codziennej jeździe zupełnie nie będzie to przeszkadzać. No ale to dobrze żeby jakiś właściciel się wypowiedział .
 

umcus

Pionier e-mobilności
Dwa duże minusy nowego Y względem poprzednika. Po testach mogę powiedzieć że audio jest gorsze, usunięcie górnych głośników tak jak się obawiałem odebrało sporo z głębi i przestrzenności muzyki, teraz jest bardziej płasko, dźwięk czuć że idzie z dołu, słabo..
Szczerze mówiąc, nie widzimy (z żoną) większej różnicy między TM3HL AWD, a Y AWD. Jedyny problem jaki zaobserwowałem, to na razie nie znalazłem idealnego ustawienia suba i basów. Tzn. przy średniej i dużej głośności jest idealnie, ale przy niskiej, są piosenki gdzie jest nieco zbyt dużo dudnienia. Jeszcze będę z tym eksperymentował. Co do głębi czy przestrzenności - to nigdy nie będzie prawdziwe stereo. Tak czy owak, dla nas audio gra naprawdę dobrze.
i jeszcze ta kierownica.. jest twardsza niż była no i te tandetne szycie kierownicy.. czuć tą ostrą nitkę pod opuszkami palców, jest w najgorszym miejscu jakie można wymyśleć, w Y przed liftem było w takim miejscu, gdzie palce nie sięgały, teraz jest zaraz pod opuszkami, kręcisz kierownicą i czujesz palcami z tyłu tarkę do warzyw.. porażka..
To kwestia trzymania kierownicy. Ja aż musiałem pójść do samochodu i pomacać, o czym piszesz. Faktycznie, jest wyraźny ścieg. Ale... ja jeźdżę albo trzymając kierownicę "za piętnaście trzecia" albo trzymam na dole dwoma lub jedną ręką, żona podobnie i gdybyś nie napisał, to w życiu bym nie powiedział, że z tym może być problem.
Ja porównywałem audio ze swojego LR AWD z LR RWD Yuniper i grało w tym drugim... tragicznie: płasko, bez sceny, bez głębi - ogromna różnica.
A to już jest dostępny na testy nowy Y LR RWD? W Ząbkach?
Z tą kierownicą masz rację. Wg mnie słabsza niż w starym Y. Myślałem, że tylko ja miałem takie odczucia bo nikt inny o tym nie pisał. Audio wg mnie grało nieźle choć nie robiłem jakiegoś większego testu.
Jedyne co, to jest nieco minimalnie zbyt mała i mogłaby być minimalnie bardziej miękka.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Ale mówicie to po jazdach testowych czy po jakimś dłuższym użytkowaniu? Bo ja wczoraj poszedłem na drugą jazdę testową i specjalnie na to zwróciłem uwagę i moim zdaniem szukacie ciury w całym. Jak się nad tym będziecie tak skupiać to pewnie będziecie te nitkę czuć pod palcami. Ale w codziennej jeździe zupełnie nie będzie to przeszkadzać. No ale to dobrze żeby jakiś właściciel się wypowiedział .
Z jazdy testowej. Trudno mówić o dłuższym użytkowaniu Junipera ;-) Ja nitek się nie czepiam, chodzi mi jedynie o miękkość kierownicy. Wysiadłem ze swojego Y, wsiadłem do Junipera i tamta kierownica jest zauważalnie twardsza. Nie twierdzę, że jest zła.. po prostu w moim starym Y ma taką przyjemną miękkość.
 

nabrU

Moderator
A w UK Stealth Grey został podstawowym kolorem (bez dopłaty) w Juniperze (i Highlandzie też), a biały kosztuje tyle co czarny czy niebieski czyli 1300 funtów :unsure:
 

Agacia76

Posiadacz elektryka
A w UK Stealth Grey został podstawowym kolorem (bez dopłaty) w Juniperze (i Highlandzie też), a biały kosztuje tyle co czarny czy niebieski czyli 1300 funtów :unsure:
W Norge ceny lakierow jak w Polsce, ale za to w Juniperze hak holowniczy jest wliczony w cene😃
 

PAIT

Fachowiec
Swoją drogą, mam wrażenie, że w Juniperze ja się zdecydowanie bardziej szarpałem z plastikami niż to na filmach widziałem. No i u nas nieco inaczej są gniazda położone niż w HL, ale to pikuś.

Odpisali mi, że moje kable są poprawne i będą działać. Rozebrałem słupek A i dupa, albo próbuje się wpiąć w inne gniazdo, albo mam zły kabel. W aucie jest 8-pin, a ichniejszy przewód to 10-pin.

Rzucisz okiem na zdjęcia i powiesz mi czy w dobrym miejscu próbuje się wpiąć?

1744035038781.png
1744035056794.png

1744034986887.png
 

umcus

Pionier e-mobilności
Odpisali mi, że moje kable są poprawne i będą działać. Rozebrałem słupek A i dupa, albo próbuje się wpiąć w inne gniazdo, albo mam zły kabel. W aucie jest 8-pin, a ichniejszy przewód to 10-pin.

Rzucisz okiem na zdjęcia i powiesz mi czy w dobrym miejscu próbuje się wpiąć?
Tak, w dobrym miejscu wpinasz. Ja miałem dokładnie tą samą wtyczkę jak Ty. Masz zły kabel. Dokładnie takie zdjęcia jak niżej im wysłałem i mi odpowiedzieli to co wyżej napisałem. Wyślij im te zdjęcia jeśli nie wysłałeś wcześniej i poproś o weryfikację. Trzymam kciuki. Ps. na pewno zamawiałeś wersję preordera na Junipera?

1744037813576.png

1744037830431.png

1744037844527.png
 
Top