Finansowanie 0.99%

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Dlatego ja chyba odsune w czasie decyzje o zakupie Junipera… jesli za pare miesiecy wyjdzie model z wieksza bateria to bede sobie pluc w brode, wiec czekam.
W sumie też czekam. Ale nieco inaczej. Kupię tylko jeśli spełni moje oczekiwania.
Jeśli nie?
Hmm... zastanawiam się, może komuś pomogę pozbyć się jakiegoś 2023/2024 rocznika.
I zostanie to moim 3cim autkiem...
w łaściwie to pierwszym.

To ten mój plan.... o którym kiedyś wspomiałem.
 

psg

Nowy na Forum
Proponuję Toyotę, nowa Camry 2025 w wersji executive FILM Nowa Camry 2025 Executive, auto ma taki sam Autipilot jak Tesla, trzyma się drogi nie tańczy jak pijany od linii do linii co nie jest takie oczywiste bo jest wiele aut które odbijają się od linii i nie jadą prosto i pilot działa nie pamiętam ale chyba do 180km/h, auto pojedzie 196km/h potem blokada bo wiadomo skrzynia eCVT. W większości auta serii executive z ceny 231000brutto już po zmienie koloru z białęgo można kupić za 205-210 000 w zależności jak się targujesz u dealera a oni sami dodają pakiet cargo 700pln i lepszy dodatkowy immo BLE za 2400, do tego można wytargować drugi komplet kół ALU+opony zimowe za 7000pln ale to już dla wygody bo wystarczy kupić samemu opony 18'' zimowe i wsadzać na te felgi co auto dostanie.
Finansowanie? Oferta dla "normalnego" pracownika na umowę o pracę to np wpłata 10% (procedura uproszczona na oświadczenie) i rata około 2400 brutto 36rat potem oddajesz auto i w du.pie masz albo umawiasz się na następny okres wtedy rata maleje bo wiadomo po 3 latach jest mniejsza wartość rezydualna. Dodatkowo ubezpieczenie jest niższe niż na elektryka ale tutaj już ingreen i inni pomagają i nie ma takich tragedii jak kiedyś ale jest jednak neico taniej i więcej opcji rownież od dealera. Jak się obudzą Giganci z factory ze swojego letargu i manii wielkości to może jakieś wnioski z tego wyciągną.
A leasing 0,99% w ts.la to jest tak naprawdę 8,65% jak już ktoś sobie policzy więc owszem jest taniej niż jakikolwiek leasing ale auto jest drogie i splacasz do konca.
 
Last edited:

cwireq

Posiadacz elektryka
Proponuję Toyotę, nowa Camry 2025 w wersji executive FILM Nowa Camry 2025 Executive, auto ma taki sam Autipilot jak Tesla, trzyma się drogi nie tańczy jak pijany od linii do linii co nie jest takie oczywiste bo jest wiele aut które odbijają się od linii i nie jadą prosto i pilot działa nie pamiętam ale chyba do 180km/h, auto pojedzie 196km/h potem blokada bo wiadomo skrzynia eCVT. W większości auta serii executive z ceny 231000brutto już po zmienie koloru z białęgo można kupić za 205-210 000 w zależności jak się targujesz u dealera a oni sami dodają pakiet cargo 700pln i lepszy dodatkowy immo BLE za 2400, do tego można wytargować drugi komplet kół ALU+opony zimowe za 7000pln ale to już dla wygody bo wystarczy kupić samemu opony 18'' zimowe i wsadzać na te felgi co auto dostanie.
Finansowanie? Oferta dla "normalnego" pracownika na umowę o pracę to np wpłata 10% (procedura uproszczona na oświadczenie) i rata około 2400 brutto 36rat potem oddajesz auto i w du.pie masz albo umawiasz się na następny okres wtedy rata maleje bo wiadomo po 3 latach jest mniejsza wartość rezydualna. Dodatkowo ubezpieczenie jest niższe niż na elektryka ale tutaj już ingreen i inni pomagają i nie ma takich tragedii jak kiedyś ale jest jednak neico taniej i więcej opcji rownież od dealera. Jak się obudzą Giganci z factory ze swojego letargu i manii wielkości to może jakieś wnioski z tego wyciągną.
A leasing 0,99% w ts.la to jest tak naprawdę 8,65% jak już ktoś sobie policzy więc owszem jest taniej niż jakikolwiek leasing ale auto jest drogie i splacasz do konca.

Na moje oko:
1. No nie wiem gdzie Toyota Camry do takiej Tesli model Y. Moc, wyposażenie, koszty eksploatacji to nie ma co porównywać. Po stronie Toyoty niższa strata w czasie
2. Jeśli chodzi o finansowanie 0,99% w tesli to tak naprawdę wychodzi na max 2%. Nie wiem na jakiej podstawie wziąłeś 8,65%. Mogę Tobie przedstawić przeliczenia od leasingodawcy...

PS: Jak wejdzie kiedyś leasing 0,99% na TM3 to chyba pęknę i będę miał dwie tesle na placu.
 

psg

Nowy na Forum
i znowu to samo, 0% dla 3 i 2,49 dla nowego Y, a gdzie jest oferta dla ludzi na etacie ? Przecież mają zapas w cenie bo skoro nie dają rabatu na auto jak w Toyota po 20k i lepiej to znaczy że mają miejsce nawet na raty 0%, nie kumam tego, czy problem jest w bankach czy niemiec się zes.ra że nikt nie kupi jego towaru i blokuje, nikt z ts.la nie zechciał się wypowiedzieć "WHY", przekierowują pytanie a potem umiera ono bez reakcji. Zna kto może Elona :)
 

autorus

Posiadacz elektryka
i znowu to samo, 0% dla 3 i 2,49 dla nowego Y, a gdzie jest oferta dla ludzi na etacie ? Przecież mają zapas w cenie bo skoro nie dają rabatu na auto jak w Toyota po 20k i lepiej to znaczy że mają miejsce nawet na raty 0%, nie kumam tego, czy problem jest w bankach czy niemiec się zes.ra że nikt nie kupi jego towaru i blokuje, nikt z ts.la nie zechciał się wypowiedzieć "WHY", przekierowują pytanie a potem umiera ono bez reakcji. Zna kto może Elona :)
Firma sparametryzowala nasz rynek. Uderza tam gdzie będzie największy zysk. Poza tym to leasing.
 

psg

Nowy na Forum
Firma sparametryzowala nasz rynek.
To bardzo krótkowzroczne bo nie dostrzegają pełnego obrazu sytuacji, niby dlaczego tylko w EU Wsch czyli PL,HU,SL,CZ toyota nadal z powodzeniem sprzedaje sedany Camry (1369 aut poszło zanim nawet jedno z nich przyjechało na pokazy) ? Bo EU Wsch to jest zupełnie inny rynek i inni ludzie. Owszem firmy głównie kupują nowe auta ale to tak wygląda w statystykach bo nigdzie poza Toyotą nie ma normalnego cenowo podejścia dla etatowców. Czuć tu coś zupełnie innego, ale nikt nie powie co to jest, ja nadal drążę temat ale po kilku rozmowach coś jakby ucina temat, jakby było jakieś embargo na takie oferty dla normalnego pracownika.
Niech będzie i leasing ale również dla etatowca, przecież też mogę wpłacić 40000 brutto pod dotację i też wezmę na 59rat 2.49% nie musi być najmu może być leasing. Zresztą najem to może być taki leasing z wysokim wykupem 37% i też będzie ok, też można dać wpłatę pod dotację. Toyota ma swój bank i chyba dlatego jest u nich taka oferta dla etatowca natomiast reszta producentów się nie wychyla żeby nie wkur.wia.c banków bo inaczej Kowalski nie przyjdzie grzecznie po kredyt samochodowy na 11-14,5% . Ts.la nie ma swojego banku. Tu coś śmierdzi blokadą i to coraz bardziej.
Er.st Grupa z AUS właśnie kupiła Santa Polska bo wiedzą że tutejsze owieczki można golić mocniej niż w EU Zach, wyższe stopy % i Szitbor i PLN zwykle nisko stoi.
 
Last edited:
Top