Finansowanie 0.99%

nabrU

Moderator
Nie wiem, czy dobrze przeczytaliście ten artykuł: mowa jest o kredycie 0%, a nie leasingu 0,99% jaki był / jest w PL. Kredyt dla osoby prywatnej w PL to 11,50% RRSO na zarówno starą jak i nową TMY. Przy sprzedaży rzędu 200-300 samochodów miesięcznie nie widzę szans na taką ofertę w PL.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Nie wiem, czy dobrze przeczytaliście ten artykuł: mowa jest o kredycie 0%, a nie leasingu 0,99% jaki był / jest w PL. Kredyt dla osoby prywatnej w PL to 11,50% RRSO na zarówno starą jak i nową TMY. Przy sprzedaży rzędu 200-300 samochodów miesięcznie nie widzę szans na taką ofertę w PL.
dziwna polityka. Albo bedą chcieli sprzedawać albo kisić. Nic do tego nie ma aktualna sprzedaż, Pewne jest to, że bedą chcieli ją maksymalizować. A w bierzącej sytuacji nie tylko bodzieć nowości napędza sprzedaż. Tu mogą być niezbędne jeszcze inne.
Ale dopóki wciąż są dostępne stare modele to rączki związane mają.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
dziwna polityka. Albo bedą chcieli sprzedawać albo kisić. Nic do tego nie ma aktualna sprzedaż, Pewne jest to, że bedą chcieli ją maksymalizować. A w bierzącej sytuacji nie tylko bodzieć nowości napędza sprzedaż. Tu mogą być niezbędne jeszcze inne.
Ale dopóki wciąż są dostępne stare modele to rączki związane mają.
Stare Y poza tanim leasingiem i ladowaniem przez rok za free nie sa zbyt interesujace w obecnej sytuacji. One sa w prawie takiej samej cenie jak nowe…
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Stare Y poza tanim leasingiem i ladowaniem przez rok za free nie sa zbyt interesujace w obecnej sytuacji. One sa w prawie takiej samej cenie jak nowe…
i właśnie gdyby okazało się, że zmiany w nowym modelu były by fundamentalne, tzn. Usprawniony wyraźnie napęd czy zespół bateryjny to wtedy już w ogóle było by ciężko upłynnić poprzedni model.
Skoro nawet w tej sytuacji jest to trudne.
Wciąż mają możliwości polepszenia sprzedaży nowych modeli. I zrobią to jak pozbędą się starych.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
i właśnie gdyby okazało się, że zmiany w nowym modelu były by fundamentalne, tzn. Usprawniony wyraźnie napęd czy zespół bateryjny to wtedy już w ogóle było by ciężko upłynnić poprzedni model.
Skoro nawet w tej sytuacji jest to trudne.
Wciąż mają możliwości polepszenia sprzedaży nowych modeli. I zrobią to jak pozbędą się starych.
Dlatego ja chyba odsune w czasie decyzje o zakupie Junipera… jesli za pare miesiecy wyjdzie model z wieksza bateria to bede sobie pluc w brode, wiec czekam.
 

Sliszue

Zadomawiam się
Dlatego ja chyba odsune w czasie decyzje o zakupie Junipera… jesli za pare miesiecy wyjdzie model z wieksza bateria to bede sobie pluc w brode, wiec czekam.
Jeśli ktoś celuje MY RWD LR to nawet kupując dzisiaj pokazuje dostawę na czerwiec. Przy obecnym zainteresowaniu pewnie zamawiając na początku czerwca w tym samym miesiącu będzie można dostać, więc tym bardziej nie opłaca się teraz klikać tylko spokojnie czekać.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jeśli ktoś celuje MY RWD LR to nawet kupując dzisiaj pokazuje dostawę na czerwiec. Przy obecnym zainteresowaniu pewnie zamawiając na początku czerwca w tym samym miesiącu będzie można dostać, więc tym bardziej nie opłaca się teraz klikać tylko spokojnie czekać.
MY RWD pokazuje marzec :)
 
Top