Kupię EV do miasta

walik22

Zadomawiam się

mALEK

Pionier e-mobilności
francja, brak vin i jakies przeswity...

1745146948329.png


"ciekawa" historie musi miec to auto
 

boa

Pionier e-mobilności
francja, brak vin i jakies przeswity...

View attachment 27275

"ciekawa" historie musi miec to auto
No wlasnie. Natomiast co do wielkości baterii - widzę, że nie wszyscy kojarza, ze o ile wczesniej w wielu autach baterie były małe ze względów konstrukcyjnych, technologicznych itd o tyle akurat w mx30 było to zrobione specjalnie, kwestia masy/prowadzenia/zużycia i postawienia na jakość wnętrza, stylistyki etc, a nie na koszt baterii. To jest auto do miasta i okolic, gdzie przebija bardzo dużo innych aut komfortem zawieszenia, wyciszeniem i powiewem premium. Warto obejrzeć i przejechać się, szczególnie wyższymi wersjami z pełnym wyposażeniem, bose, matrix itd. To jest auto dla określonej grupy osób, które to docenia, a nie potrzebują auta na dalekie trasy. Bo do tego się nie nadaje.
 

StaryZłom

Zadomawiam się
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
 

boa

Pionier e-mobilności
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Z wymienionymi modelami nie miałem bezpośrednio do czynienia, natomiast z aut do miasta mogę wypowiedzieć się co do Mazdy MX-30. Moje doświadczenie plus rozmowy z ASO - nic się nie dzieje, po kilku latach jeżdżą jak nowe. Jedyna kwestia to co 3-4 lata wymiana akumulatora 12V. 600 w ASO, 300 zł poza
 

pluto

Pionier e-mobilności
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Odpuść sobie ZOE R135 - miałem kupione jako nowe, przez 2 lata 7 razy na nieplanowanych serwisach ( w tym raz laweta - brak możliwości ładowania), bardzo dużo awarii elektroniki (nie które same się naprawiały), zimą zasięg spadał o połowę, itd....:rolleyes:
 

vwir

Pionier e-mobilności
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Leaf. Bezdyskusyjnie. A nawet jeśli jakimiś cudem się zepsuje to co drugi kowal go naprawi za czapkę gruszek.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Ja mam e208 rocznik 2022. Żadnych awarii czy usterek jak do tej pory. W ASO byłem tylko na przeglądach i raz na akcji serwisowej (wgranie softu).
 
Top