No wlasnie. Natomiast co do wielkości baterii - widzę, że nie wszyscy kojarza, ze o ile wczesniej w wielu autach baterie były małe ze względów konstrukcyjnych, technologicznych itd o tyle akurat w mx30 było to zrobione specjalnie, kwestia masy/prowadzenia/zużycia i postawienia na jakość wnętrza, stylistyki etc, a nie na koszt baterii. To jest auto do miasta i okolic, gdzie przebija bardzo dużo innych aut komfortem zawieszenia, wyciszeniem i powiewem premium. Warto obejrzeć i przejechać się, szczególnie wyższymi wersjami z pełnym wyposażeniem, bose, matrix itd. To jest auto dla określonej grupy osób, które to docenia, a nie potrzebują auta na dalekie trasy. Bo do tego się nie nadaje.
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Z wymienionymi modelami nie miałem bezpośrednio do czynienia, natomiast z aut do miasta mogę wypowiedzieć się co do Mazdy MX-30. Moje doświadczenie plus rozmowy z ASO - nic się nie dzieje, po kilku latach jeżdżą jak nowe. Jedyna kwestia to co 3-4 lata wymiana akumulatora 12V. 600 w ASO, 300 zł poza
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Odpuść sobie ZOE R135 - miałem kupione jako nowe, przez 2 lata 7 razy na nieplanowanych serwisach ( w tym raz laweta - brak możliwości ładowania), bardzo dużo awarii elektroniki (nie które same się naprawiały), zimą zasięg spadał o połowę, itd....
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?
Przymierzam się do zakupu czegoś z roczników 2020-22 i mam pytanie do szanownych forumowiczów o awaryjność takich autek (Peugeot e-208 136km, Opel e-Corsa 136km, Nissan Leaf i Renault Zoe R135). Awaryjność jako najważniejsza kategoria wyboru - co byście proponowali?