szczur333
Zadomawiam się
no to jeszcze raz:Wręcz przeciwnie, specjalnie się cofnąłem do tego posta, żeby zobaczyć po co ten bezsens.
A jedyny jad jaki się pojawił, to w Twoim poście......
Reasumując - gdyby to miało dać 30-50 kW to inna bajka.
Dla dodatkowych 10 - gra nie warta świeczki totalnie.
A harleya i tak się nie da ponoć naładować....
Nie trzeba się zgadzać oczywiście, każdy patrzy ze swojego punktu widzenia.
Ja np. do Ionity mam ze 2 km, po asfalcie z 5.
Do tego z elektrycznych jednośladów tylko rowery.
1. tesla 3 US spec - wymiana ładowarki z 1F na 3F to koszt 5-7k
2. w przyszlosci rivan bedzie - wiec ładowanie w PL warunkach to max 7kW
mimo ze powyzej moge ładowac 7kW to i tak przy nawet dobrej instalacji nie zawsze jest mozliwe - u mnie są słabe kable energetyczne na słupach i jest mega duzy spadek napiecia przy 7kW 1F - pół biedy spadek ale wtedy pozostale dwie fazy rosną o 5-6V a nawet bez tego ładowania napiecie osiąga 250-253V na liczniku wiec mimo ze mam 20kWp to nie moge ładowac ze słonca (mam stare zasady wiec moge miec to w nosie i ładowac w dzien, ale to bez sensu jak w dzien i tak auto stoi)
3. znajomi na e-moto - ktos przyjdzie i co ? ma stac na greenwayu jak kołek jak moze podjechac do mnie i za free naładowac i pobawic sie przy okazji z psem
UPDATE
2 dni temu sciagalem owiewke z harleya do poklejenia i urwalem nic nie znaczacy czujnik (od blokady kierownicy) dzieki temu harley wogole nie jezdzi ani sie nie ładuje - zauwazylem to dopiero dzis jak probowalem ładowac AC
energica zaczela sie ładowac po zmianie max napiecia na z 750V na 410V