Czemu ludzie sprzedają mx-30 ?

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Kolega to sam pisze jakby miał majaki senne. Najlepszy do miasta, ale nie polecam.
Kolego czytaj chociaż pełnymi zdaniami. Taka forma składania zdań wskazuje na pewne problem z ... Ale nie forum jest od diagnoz.

POLECAM, ale nie dla każdego. Dla osób świadomych ograniczeń.
Tesli też byl nie polecił dla każdego. Co swego czasu było niesamowicie propagowane. Dopiero od jakiegoś czasu zrównoważyły się opinie. Tesle poleciłem kilku osobom mimo, że sam jej nie mam. I wcale nie boli mnie brak korzyści z tego powodu.

Za to rozumiem, że Ty polecasz tylko to co Tobie daje pieniążki. referale i inne jakieś duperelki. Nie masz korzyści - to krytykujesz.
🤣
 

boa

Posiadacz elektryka
Powiem Wam że nie spodziewałem się na tym forum takich maniaków hejtu i sprowadzania dyskusji do ich (chorych?) emocji. Jeśli ktoś nie rozumie, że świat ma wiele kolorów, aut jest wiele, potrzeb wiele, różni są ludzi i ich gusty, tak jak wiele jest smaków i zapachów… i że każdy powinien i moze(!) optymalnie wybrać dla siebie, ze nie zawsze to Tesla, VAG czy Kia, no to jak ktoś tego nie rozumie, to serio powinien się zastanowić nad sięgnięciem po jakąś fachową pomoc, a moderatorzy powinni jednak dbać o jakość tego forum. Bo powiem szczerze, ze mi to obrzydza udzielanie się tutaj i dzielenie się swoimi doświadczeniami, wiedza, spostrzeżeniami etc
 

daniel

Señor Meme Officer
POLECAM, ale nie dla każdego. Dla osób świadomych ograniczeń.
Tesli też byl nie polecił dla każdego. Co swego czasu było niesamowicie propagowane. Dopiero od jakiegoś czasu zrównoważyły się opinie. Tesle poleciłem kilku osobom mimo, że sam jej nie mam. I wcale nie boli mnie brak korzyści z tego powodu.
Swego czasu Tesla była propagowana bo była bezkonkurencyjna. Dopiero od pewnego czasu pojawiły się modele, które można z nią porównać.

Kolego czytaj chociaż pełnymi zdaniami. Taka forma składania zdań wskazuje na pewne problem z ... Ale nie forum jest od diagnoz.
Za to rozumiem, że Ty polecasz tylko to co Tobie daje pieniążki. referale i inne jakieś duperelki. Nie masz korzyści - to krytykujesz.

Widziałeś kiedyś u mnie jakiś referal oprócz tego Electroverse co mam w stopce?

Powiem Wam że nie spodziewałem się na tym forum takich maniaków hejtu i sprowadzania dyskusji do ich (chorych?) emocji.
Zgadzam się, że osobiste wycieczki @Grzesiek mógłby sobie darować. Rozmawiamy o samochodach, a nie obrzucamy się błotem.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Swego czasu Tesla była propagowana bo była bezkonkurencyjna. Dopiero od pewnego czasu pojawiły się modele, które można z nią porównać.
Ano byla, bo target klientelli byl inny. Oni już kupili. Teraz szukają miejsca dla siebie inni klienci. Zachęcani przez tą grupę "pionierow" stąd widocznie więcej mieszanych opinni.
Podobnie jest z MX. Ma bardzo wąski target klientow. Co nie znaczy że ich nie ma. Jak widać są.
Dobre auto, ale bardzo wąska specjalizacja.
Widziałeś kiedyś u mnie jakiś referal oprócz tego Electroverse co mam w stopce?
Nie interesuje sie tym . Widze jeden.
Zgadzam się, że osobiste wycieczki @Grzesiek mógłby sobie darować. Rozmawiamy o samochodach, a nie obrzucamy się błotem.
Mógłbym. Gdybyś tylko nie wmawial rozmówcy czegoś czego ktoś nie mówił. Było miłej.
 

daniel

Señor Meme Officer
Ano byla, bo target klientelli byl inny. Oni już kupili. Teraz szukają miejsca dla siebie inni klienci. Zachęcani przez tą grupę "pionierow" stąd widocznie więcej mieszanych opinni.
Podobnie jest z MX. Ma bardzo wąski target klientow. Co nie znaczy że ich nie ma. Jak widać są.
Dobre auto, ale bardzo wąska specjalizacja.
Jak czytam, że Mazda MX-30, Toyota BZ4Xto są dobre elektryki dla wąskiego targetu klientów to mam odruch bezwarunkowy.
Koncerny od dawna robią compliance cars w stylu e-golfa i pokazują swoim klientom, że EV to dziwoląg i się nie nadaje do normalnej jazdy. Jedynie jako drugie albo trzecie auto w rodzinie.
Elektryk to nie musi być trzecie auto. Mazda specjalnie zaprojektowała je jako ułomne ze słabymi parametrami, żeby nie robić konkurencji spalinowej gałęzi biznesu. I to jest fakt.
Nie interesuje sie tym . Widze jeden.
Mógłbym. Gdybyś tylko nie wmawial rozmówcy czegoś czego ktoś nie mówił. Było miłej.
No popatrz Pan jaka hipokryzja.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Jak czytam, że Mazda MX-30, Toyota BZ4Xto są dobre elektryki dla wąskiego targetu klientów to mam odruch bezwarunkowy.
Koncerny od dawna robią compliance cars w stylu e-golfa i pokazują swoim klientom, że EV to dziwoląg i się nie nadaje do normalnej jazdy. Jedynie jako drugie albo trzecie auto w rodzinie.
Elektryk to nie musi być trzecie auto. Mazda specjalnie zaprojektowała je jako ułomne ze słabymi parametrami, żeby nie robić konkurencji spalinowej gałęzi biznesu. I to jest fakt.
no oczywiście specjalnie go zaprojektowali jako ułomną.
Jednak prowadzi się przyjemnie. Jest ładnie wykończona, wygląda jak samochód. Ładny, podniesiony nie aż tak SUVowaty.

Odnośnie Toyoty, nie lubię tej marki. Nie mam zamiaru ich jednak łączyć. Tak jak kiedyś próbowano łączyć Ople i Audi. Przecież w tym samym kraju produkowane.

Elektryk nie musi być 3ci czy drugi. ICE też, rower może być. Co kto potrzebuje.
Ale nie każdy potrzebuje w domu aut (kilku) z maksymalnymi zasięgami tylko i wyłącznie.

Ja nadal uważam, że na pierwsze auto to M3 też się nie nadaje. Użytkowanie go w moich warunkach powoduje utrapienie.

Każdy ma swoje potrzeby i warto sobie ustalić po co to kupujemy.
MX30 za pieniądze które sobie życzą w salonie. W życiu bym nie kupił. Nie jest autem ich wartym(dla mnie). Bo na rynku pojawiły się inne wcale nie gorsze. Żeby nie napisać lepsze.
Jednak sprawa używanych w rozsądnych pieniądzach to inna para kaloszy.

Polecam więc MX30, bo póki co żona jest zadowolona - więc i ja też.
 

Eljal

Fachowiec
no oczywiście specjalnie go zaprojektowali jako ułomną.
Jednak prowadzi się przyjemnie. Jest ładnie wykończona, wygląda jak samochód. Ładny, podniesiony nie aż tak SUVowaty.

Odnośnie Toyoty, nie lubię tej marki. Nie mam zamiaru ich jednak łączyć. Tak jak kiedyś próbowano łączyć Ople i Audi. Przecież w tym samym kraju produkowane.

Elektryk nie musi być 3ci czy drugi. ICE też, rower może być. Co kto potrzebuje.
Ale nie każdy potrzebuje w domu aut (kilku) z maksymalnymi zasięgami tylko i wyłącznie.

Ja nadal uważam, że na pierwsze auto to M3 też się nie nadaje. Użytkowanie go w moich warunkach powoduje utrapienie.

Każdy ma swoje potrzeby i warto sobie ustalić po co to kupujemy.
MX30 za pieniądze które sobie życzą w salonie. W życiu bym nie kupił. Nie jest autem ich wartym(dla mnie). Bo na rynku pojawiły się inne wcale nie gorsze. Żeby nie napisać lepsze.
Jednak sprawa używanych w rozsądnych pieniądzach to inna para kaloszy.

Polecam więc MX30, bo póki co żona jest zadowolona - więc i ja też.
Reasumując: polecam hulajnogę z dziwnymi, za to niewygodnymi drzwiami. Argumentów jest aż 7:
1. Jest Dizajnerski.
2. Nie dla każdego.
3. Japońska filizofia coś o koniu.
4. Udany to przecież elektryk. Taki tylko dizajnerski i się nie znacie, a wogóle to jesteście hejterami.
5. No i najważniejsze: żonie się podoba więc polecam.
6. A innych nie lubię.
7. tak tego o! i tyle.😄
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
8. Za pieniądze które sobie życzą w salonie bym nie kupił. Na rynku sa lepsze auta.

Polecam xD

Ja akurat nie jestem zainteresowany 3drzwiowymi. Ale spojrzałem np na ikoniczne Mini i Mazda przegrywa. Jedyna rzecz lepsza w tym aucie to 4cm większy prześwit jeśli ktoś chce jeździć w mieście po krawężnikach.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
8. Za pieniądze które sobie życzą w salonie bym nie kupił. Na rynku sa lepsze auta.

Polecam xD

Ja akurat nie jestem zainteresowany 3drzwiowymi. Ale spojrzałem np na ikoniczne Mini i Mazda przegrywa. Jedyna rzecz lepsza w tym aucie to 4cm większy prześwit jeśli ktoś chce jeździć w mieście po krawężnikach.
Tak jak i Cupry nie kupił bym nowej, bo cena nie jest adekwatna do tego co się otrzymuje. 208e z dokładnie tego samego powodu nie kupił bym nowego.

Co kompletnie nie znaczy, że źle mi się te auta użytkowało ani, ze juz więcej ich nie wybiorę.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Po raz setny mam powtórzyć?

Niech będzie:
1. Ciasne wnętrze z fatalnym dostępem do tylnej kanapy
2. kretyńskie drzwi, które to dodatkowo utrudniają i wymuszają opuszczenie samochodu przez pierwszy rząd przy zajmowaniu drugiego, oraz potrzebę dużej ilości miejsca na parkingu, żeby je otworzyć
3. Za duże wymiary zewnętrzne w stosunku do wnętrza, co utrudnia eksploatację w mieście, nie dając nic w zamian
4. mała bateria, połączona z bardzo wolnym ładowaniem
5. mały zasięg wynikający z p.4, praktycznie wykluczający wyjazd nawet wokół komina.
Auto nie nadaje się nawet na drugie w rodzinie, jeśli posiadasz dzieciaki z PJ, które czasem też chcą gdzieś na majówkę wyskoczyć.
6. kiepska dynamika, przy wysokim zużyciu
7. wysoka cena w stosunku do realnej konkurencji


Wszystkie Twoje wymagania spełni SOLARIS Urbino Electric

1. Obszerne wnętrze
2. 4 podwójne drzwi do pionowego wsiadania, bez zajmowania miejsca na parkingu
3. Olbrzymie wnętrze adekwatne do wymiarów zewnętrznych
4. Duża bateria z szybkim ładowaniem
5. Biorąc pod uwagę liczbę fanów kwadratowych pojazdów jaką możesz zabrać to naprawdę przyzwoity zasięg, dzieciaki z kolegami i kolegami kolegów, wszyscy się zmieszczą
6. Patrząc na gabaryty dobra dynamika i uczciwy pobór energii
7. Przeliczając na liczbę pasażerów niska cena
 

Attachments

  • SolBRU-0371-3_1055x750.jpg
    SolBRU-0371-3_1055x750.jpg
    490,9 KB · Liczba wyświetleń: 4
Top