Tesla naprawa szkody parkingowej w Warszawie z AC jak to zrobić?

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Ciekawe czy bez fsd też tak zrobi. Bo biorąc doświadczenia parkingowe wątpię. UE tego nie wymaga jeszcze, więc tesla raczej tego sama z siebie nie daje.
Zauważyłem inną rzecz, nie pozwala wyprzedzać zwykły autopilot prawą stroną. Jadę 120 kmh ekspresówką i na lewym pasie ktoś sunie 110 kmh (nikogo przed nim). Zgodnie z polskim prawem jadę prawym pasem, ale autopilot zwalnia.
 

p0li

Pionier e-mobilności
czyli tesla tego nie zrobi jak ma ciezaek na kierownicy i zaklejona wewnetrzna kamere - i potem taki 2,5 t pocisk bedzie sobie lecial przez miasto ze sztywnym kierowca za kolkiem :D
 

p0li

Pionier e-mobilności
A po co to robić (poza faktem, że w oczy kole)? Jak dla mnie jeździć i się nie przejmować...
dokladnie tak - pierwsza wgniota boli najbardziej - mnie po tygodniu od odbioru sarna zaatakowala i byly cale drzwi do wymiany + felga i listwa - zglosilem do aso, reszte oni sami ogarneli, dostalem termin za kilka tygodni, auto zostawilem na tydzien i odebralem gotowe - no ale to nie byla tesla
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Ja mam szybę do wymiany, tylną, Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiadomo kiedy będzie. Serio.
Na głównym magazynie w Holandi nie ma i nawet nie wiedzą kiedy będzie. Porażka.
Żeby nie mieć jakiegoś zapasu części? Rozumiem jakieś nietypowe rzeczy, ale szyba?
Zastanawiam się nad kolejnym elektrykiem, jakieś mniejsze auto i nie wiem czy nie zdecyduję się na Pumę np. Jakiś konwertowany elektryk gdzie auto jest popularne i mniejszy problem z częściami.
Ciekaw jestem jak to wygląda w przypadku aut elektrycznych chińskich, 3 lata na rynku i nowy model, jak później do tego dostać części w Europie.
 

Makus

Pionier e-mobilności
Ja mam szybę do wymiany, tylną, Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiadomo kiedy będzie. Serio.
Na głównym magazynie w Holandi nie ma i nawet nie wiedzą kiedy będzie. Porażka.
Żeby nie mieć jakiegoś zapasu części? Rozumiem jakieś nietypowe rzeczy, ale szyba?
Magazynowanie kosztuje. Znajac srednie zapotrzebowanie tak sie dogrywa lancuchy dostaw by jak najkrocej i jak najmniej tego lezalo i czekalo. A potem przychodzi cheetos czy inny covid, miesza w lancuchach dostaw i cala ukladanka sie sypie.
 
Last edited:

boa

Pionier e-mobilności
Ja mam szybę do wymiany, tylną, Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiadomo kiedy będzie. Serio.
Na głównym magazynie w Holandi nie ma i nawet nie wiedzą kiedy będzie. Porażka.
Żeby nie mieć jakiegoś zapasu części? Rozumiem jakieś nietypowe rzeczy, ale szyba?
Zastanawiam się nad kolejnym elektrykiem, jakieś mniejsze auto i nie wiem czy nie zdecyduję się na Pumę np. Jakiś konwertowany elektryk gdzie auto jest popularne i mniejszy problem z częściami.
Ciekaw jestem jak to wygląda w przypadku aut elektrycznych chińskich, 3 lata na rynku i nowy model, jak później do tego dostać części w Europie.
tak dla pewnosci - w jakim aucie masz te szybe do wymiany?
przy okazji - dlatego czasem sa plusy aut konwertowanych, gdzie sa tez spaliniaki. Ale to tez zalezy jaka marka i jak do tego podchodzi. Plus kwestia np. zawirowan z pandemii, jak masz rocznik 2020-2021, to moga wyjsc mega kwiatki, typu zmienione elementy na jakas serie, po czym zbankrutowal ten dstawca, ktory robil na zastepstwo - w kilku markach slyszalem takie historie. W BMW serii 3 na przyklad tez tak bylo, ale jak sie zebrala juz jakas masa zamowien ze swiata, to zamowili dedykowany wzor szyby przedniej.. no ale auta staly po pol roku na blacharniach ;) Na szczescie od rocznikow 2022 juz jest normalnie i generalnie duze marki maja magazyny, jest OK
 
Top