Tesla naprawa szkody parkingowej w Warszawie z AC jak to zrobić?

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Do 3 i Y części powinny być w 24h w Europie, to nie jest wielki wyczyn
W pełni się z Tobą zgadzam, 3 i Y to są auta masowe, z drugiej strony Tesla nie ma w portfolio zbyt wielu aut i w Europie powinna zapewniać części do nich.
Info z warsztatu
"Szyba obecnie niedostępna w Holandii - znajduje się na zamówieniu zaległym bez daty dostawy"
cały czas piszę o głupiej szybie.
Dla mnie to był kubeł zimnej wody. Następne auto które kupię nie będzie Teslą, będę szukał czegoś z Europy.
 

boa

Pionier e-mobilności
W pełni się z Tobą zgadzam, 3 i Y to są auta masowe, z drugiej strony Tesla nie ma w portfolio zbyt wielu aut i w Europie powinna zapewniać części do nich.
Info z warsztatu
"Szyba obecnie niedostępna w Holandii - znajduje się na zamówieniu zaległym bez daty dostawy"
cały czas piszę o głupiej szybie.
Dla mnie to był kubeł zimnej wody. Następne auto które kupię nie będzie Teslą, będę szukał czegoś z Europy.
jak dla mnie to nie ma znaczenia pochodzenie marki, znaczenie ma polityka logistyczna - jeśli do 3HL nie ma szyby przy sprzedaży globalnej jak kojarzę spokojnie ponad 500k szt. rocznie, to naprawdę robi się dziwnie. Aż nie do wiary. Nie robiłem nigdy większego researchu z dostępnością części, nigdy nie miałem z tym problemu (ale z drugiej strony też nie miałem jakiś większych potrzeb) - jak widać dobrze ten wątek też sprawdzić, bo można zostać uziemionym przez niby drobną kwestię.

Ma ktoś doświadczenia z innymi markami, szczególnie z BEV? I nie mówię tu o czymś, co wyszło jako masowa awaria / wada jakiejś serii czy modelu i wiadomo, że nagle nie wyprodukują dla wszystkich; mówię o takich prozaicznych rzeczach typu jakiś elemennt zawieszenia, jakiś element blacharski, szyba, coś z wnętrza...
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Trzeba takie rzeczy zacząć kalkulować wg mnie. Zakładasz, (dobra, ci do liczą kasę zakładają), że na elektryku oszczędzasz, a masz dwa miechy auto uziemione i tracisz w tym czasie 2-3tyś zł. Zaraz się może okazać, że ubezpieczyciele też zaczną brać to pod uwagę i kolejne "oszczędności."
 

boa

Pionier e-mobilności
Nie ukrywam, że wybrałem model 3, bo to bardzo popularny samochód, aby uniknąć takich spraw. Ta tylna szyba, przecież identyczna jak w każdym modelu 3 (?) to kolejna rzecz, która szokuje. Poza forumowymi sekciarzami, chyba nikt tego nie usprawiedliwi.
to nawet nie ma różnicy z przedliftem?
 

nabrU

Moderator
Marudzicie jak 'stare baby' (przepraszam starsze panie) na tą Teslę, a tymczasem największy krytyk marki na Forum (wiadomo o kogo chodzi :p) jeździ za darmo i z darmowym ładowaniem na SuC zastępczą TM3 Performance. Ja rozumiem że np. w Hyundai'u dają Ioniqa 5N na zastępstwo z darmowym ładowaniem :ROFLMAO:.
 
Last edited:

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Ciekawe czy bez fsd też tak zrobi. Bo biorąc doświadczenia parkingowe wątpię. UE tego nie wymaga jeszcze, więc tesla raczej tego sama z siebie nie daje.
Zauważyłem inną rzecz, nie pozwala wyprzedzać zwykły autopilot prawą stroną. Jadę 120 kmh ekspresówką i na lewym pasie ktoś sunie 110 kmh (nikogo przed nim). Zgodnie z polskim prawem jadę prawym pasem, ale autopilot zwalnia.
Na testowej jeździe chciałem zobaczyć co zrobi jak nie zareaguję na prośbę szarpnięcia za kierownicę. Auto zwolniło, wrzuciło awaryjne, zatrzymało się na środku drogi.
Z prawej sam nie wyprzedzi, trzeba mu pomóc i jedzie dalej.

Edit. Zapomniałem dodać że zanim się zatrzyma to hamuje pulsacyjnie coby obudzić śpiocha.
 
Last edited:

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Update w temacie. Rzeczywiście polecam Blak Auto na Modlińskiej, pełen profesjonalizm, doradzili i ostrzegli. Oficjalna naprawa u nich to byłoby szpachlowanie. Oczywiście tego nie chcę.
Doradzili też, że można zdjąć reflektor i dobry wgniotkarz przez niego się dostanie od środka do tego wgniecenia.
S plus zrobiłby to jutro, ale akurat żonie i w sumie mi nie pasuje, więc kolejne podejście za tydzień.

I tu pytanie od szefa napraw ekspresowych - czy wyjęcie reflektora nie uziemi tesli? W ogóle jakieś rady jak zostawiać ten samochód? Czy muszę usunąć pin, żeby mogli go przestawiać? Wiem, że jest service mode, czy on pozwala jeździć bez pinu?
 
Last edited:
Top