MG4 XPower - ekscytująca codzienność chińczyka z brytyjskim rodowodem

xplde

Fachowiec
Bjorn to chyba wytestował, że dla tych aut optimum prędkości ładowania to 10-70% potem klif.
Podejrzewam, że ta reguła dotyczy większości baterii na trasie. Dlatego, lepiej mieć większą baterię bo jej zakres, realnie użyteczny, oscyluje w przedziale 10-70 jak nie 10-60.
 

Jarn

Nowy na Forum
Podejrzewam, że ta reguła dotyczy większości baterii na trasie. Dlatego, lepiej mieć większą baterię bo jej zakres, realnie użyteczny, oscyluje w przedziale 10-70 jak nie 10-60.
1746984205561.png
Ładowanie 10-80%, 7 stopni na zewnątrz. 34min. 54,04kWh doładowane. MG4LR 77kWh
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ta największa bateria, to jest sztos w MG4. Zastanawiałem się przy zakupie nad tą wersją ale nie chcieli mi dać takiego rabatu jak na XPower.
Ja też się zastanawiałem rok temu.
W końcu rabat dał Huyndai, wyszło niewiele drożej, ale za to za dużo lepsze auto i AWD.
Szkoda że w MG nie chcieli połączyć dużej baterii i AWD, tam by się najbardziej przydała.....
 

Harmonista

Nowy na Forum
Ja też się zastanawiałem rok temu.
W końcu rabat dał Huyndai, wyszło niewiele drożej, ale za to za dużo lepsze auto i AWD.
Szkoda że w MG nie chcieli połączyć dużej baterii i AWD, tam by się najbardziej przydała.....
Sorry za może głupie pytanie ale nigdy nie jeździłem autem z napędem AWD. Rozumiem jakiś duży suw, terenówka czy autko sportowe ale w takim MG4? Czy na do jazdy po mieście do pracy albo autostradzie jeśli preferuję spokojną jazdę dbam o auto i nie wjeżdżam do lasu coś tracę?
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Sorry za może głupie pytanie ale nigdy nie jeździłem autem z napędem AWD. Rozumiem jakiś duży suw, terenówka czy autko sportowe ale w takim MG4? Czy na do jazdy po mieście do pracy albo autostradzie jeśli preferuję spokojną jazdę dbam o auto i nie wjeżdżam do lasu coś tracę?
Niewiele :)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Sorry za może głupie pytanie ale nigdy nie jeździłem autem z napędem AWD. Rozumiem jakiś duży suw, terenówka czy autko sportowe ale w takim MG4? Czy na do jazdy po mieście do pracy albo autostradzie jeśli preferuję spokojną jazdę dbam o auto i nie wjeżdżam do lasu coś tracę?
Trakcję jak będzie ślisko.
Zwłaszcza przy napędzie na tył to zimą może być kluczowe (żeby nie skończyć w rowie).
Z kolei przy FWD, to raczej latem - pozwala uniknąć poślizgu kół przy ruszaniu.
 
Last edited:

Makus

Pionier e-mobilności
Sorry za może głupie pytanie ale nigdy nie jeździłem autem z napędem AWD. Rozumiem jakiś duży suw, terenówka czy autko sportowe ale w takim MG4? Czy na do jazdy po mieście do pracy albo autostradzie jeśli preferuję spokojną jazdę dbam o auto i nie wjeżdżam do lasu coś tracę?
Przy nadmiarze mocy, szczegolnie zima, potrafi uratowac z opresji. Rozumu, umiejetnosci przewidywania i jazdy nie zastapi, ale z pewnoscia pomaga.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Trakcję jak będzie ślisko.
Zwłaszcza przy napędzie na tył to zimą może być kluczowe (żeby nie skończyć w rowie).
Z kolei przy FWD, to raczej latem - pozwala uniknąć poślizgu kół przy ruszaniu.
Nie wiem jakie jest ESP w MG4 ale np. Tesla bardzo podobie zachowuje się RWD jak i AWD jeżeli chodzi o trakcję.
 

xplde

Fachowiec
AWD w MG4 nie jest na codzień do niczego potrzebny. Większość czasu i tak jeździ w trybie RWD, tylko przy utracie przyczepności włącza się AWD lub na stałe jest włączony w trybie sport. Trakcja jest bardzo dobra w tym samochodzie i chyba nie ma co napalać się na AWD. Lepiej wziąć w podobnych pieniążkach większą baterię.
 
Top