MG4 XPower - ekscytująca codzienność chińczyka z brytyjskim rodowodem

xplde

Fachowiec
Polski test opon wielosezonowych 2025

Najciekawsze porównania

Hamowanie na mokrym w stosunku do najlepszej opony
Zrzut ekranu 2025-04-25 o 21.05.25.png

Hamowanie na suchym w stosunku do najlepszej opony:
Zrzut ekranu 2025-04-25 o 21.12.16.png

Hamowanie na śniegu w stosunku do najlepszej opony:
Zrzut ekranu 2025-04-25 o 21.17.35.png
W przypadku hamowania na śniegu opona letnia poza skalą 68 metrów dalej.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Polski test opon wielosezonowych 2025

Najciekawsze porównania

Hamowanie na mokrym w stosunku do najlepszej opony
View attachment 27350

Hamowanie na suchym w stosunku do najlepszej opony:
View attachment 27351

Hamowanie na śniegu w stosunku do najlepszej opony:
View attachment 27352
W przypadku hamowania na śniegu opona letnia poza skalą 68 metrów dalej.
Obawiam się, że moje Continentale nie widziały tego testu i nie wiedzą że mają być takie świetne na mokrym.
 

xplde

Fachowiec
Dzisiejsza trasa, 552 km w trybie "tam i z powrotem". Praktycznie cała trasa to S-ka i autostrada. Tempomat na 120km/h, na S-ce praktycznie cały czas a na autostradzie w zależności od ruchu w granicach 110-150 km/h , normal bez one pedal, tem. wewnętrzna na 22oC, temp. zewnętrzna od 4oC w chwili startu do 14oC na koniec. Wiatr słaby lub umiarkowany, słonecznie. Inteligentne grzanie baterii włączone. Zużycie 22,1 kWh/100km. Na ładowarkach najwyższa moc to 136 kW. Na szybkich trasach ładnie działa tempomat z utrzymaniem pasa ruchu, troszkę myszkuje ale znośnie, za to bardzo ładnie zachowuje się w korku ( niestety dwa wypadki po drodze). System uaktualniony do R63.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dzisiejsza trasa, 552 km w trybie "tam i z powrotem". Praktycznie cała trasa to S-ka i autostrada. Tempomat na 120km/h, na S-ce praktycznie cały czas a na autostradzie w zależności od ruchu w granicach 110-150 km/h , normal bez one pedal, tem. wewnętrzna na 22oC, temp. zewnętrzna od 4oC w chwili startu do 14oC na koniec. Wiatr słaby lub umiarkowany, słonecznie. Inteligentne grzanie baterii włączone. Zużycie 22,1 kWh/100km. Na ładowarkach najwyższa moc to 136 kW. Na szybkich trasach ładnie działa tempomat z utrzymaniem pasa ruchu, troszkę myszkuje ale znośnie, za to bardzo ładnie zachowuje się w korku ( niestety dwa wypadki po drodze). System uaktualniony do R63.
Na jednym ładowaniu tyle zrobił? Jeżeli tak, to jestem pod wrażeniem. Jeżeli nie (co podejrzewam), to dasz rady napisać jakie zużycie miałeś po S-ce i ile % zeszło na ile km z tempomatem na 120km/h.
Mozesz sprawdzić ile oszukuje licznik vs GPS?
To co mnie interesuje w tym aucie to średnia z ładowania 10-80%, taka realna z przykładowej szybkiej ładowarki. Bo ostatecznie liczy się krzywa a nie max.

Tesle (nowe, na LG) rzadko trzymają te obiecywane 30min, zwykle jest 33-35min, moja na Panasonic, choć była składana stopami na kacu po dragach w USA przez stażystów, to te 25 min udaje się czasem uzyskać.
 

xplde

Fachowiec
Jeżeli nie (co podejrzewam), to dasz rady napisać jakie zużycie miałeś po S-ce i ile % zeszło na ile km z tempomatem na 120km/h.
Mozesz sprawdzić ile oszukuje licznik vs GPS?
Starałem się przez całą drogę utrzymywać 120km/h, za mną przez część trasy jechała TMY(bordowa-pozdrawiam). Jak startowałem to miałem lód na szybie i po 10km bateria mi zjechała o 3% do 97.Na S-ce przy temp. około 7oC, po 60km, zużycie średnie miałem 25,6 kWh. Więc w takich warunkach nie liczyłbym na więcej niż 230km 100-0%. W miarę jak temperatura zewnętrzna rosła to zużycie sukcesywnie spadało, jak wracałem to była już stabilna 14oC i na koniec średnie zużycie wyszło 22,1kWh. Licznik zawyża o 1-2 km/h.
 
Last edited:
Top