MG4 XPower - ekscytująca codzienność chińczyka z brytyjskim rodowodem

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie wiem jakie jest ESP w MG4 ale np. Tesla bardzo podobie zachowuje się RWD jak i AWD jeżeli chodzi o trakcję.
Czyli lata bokami, czy jest hamowana przez ESP przy byle okazji na śliskim?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
AWD w MG4 nie jest na codzień do niczego potrzebny. Większość czasu i tak jeździ w trybie RWD, tylko przy utracie przyczepności włącza się AWD
Dokładnie o to idzie.
Nie wiem jak w MG4 akurat, ale w Ioniqu jeszcze AWD włącza się standardowo przy ruszaniu - i to widać słychać i czuć - i tak ma być właśnie.
 

xplde

Fachowiec
Dokładnie o to idzie.
Nie wiem jak w MG4 akurat, ale w Ioniqu jeszcze AWD włącza się standardowo przy ruszaniu - i to widać słychać i czuć - i tak ma być właśnie.
Może tak być, przy gwałtowniejszym ruszaniu to się czuje, że jest AWD.
 

xplde

Fachowiec
Przy obecnych warunkach klimatycznych RWD z powiększoną baterią jest optymalnym wyborem. W Tesli LR RWD tak jak ma @nabrU jest wystarczające i chyba jednak zasięg jest ważniejszy niż AWD w kilku sytuacjach. Ale nie chcę się kategorycznie wypowiadać bo jednak nie jeżdziłem dłużej RWD. MG4 Xpower sprawdził się w zimie, w śniegu aczkolwiek to nie jest prawdziwe AWD bo przy jeżdzie do tyłu nie działa. Może to jakaś aktualizacja zmieni, choć wątpię.
 

Makus

Pionier e-mobilności
AWD w MG4 nie jest na codzień do niczego potrzebny. Większość czasu i tak jeździ w trybie RWD, tylko przy utracie przyczepności włącza się AWD lub na stałe jest włączony w trybie sport. Trakcja jest bardzo dobra w tym samochodzie i chyba nie ma co napalać się na AWD. Lepiej wziąć w podobnych pieniążkach większą baterię.
Jasne, ale to tak, jakby powiedziec, ze poduszki powietrzne nie sa na codzien potrzebne ;) Ale zdarzaja sie sytuacje (bardzo rzadko, a niektorym nigdy) kiedy jednak taka poduszka (czy taki AWD) potrafi uratowac w najlepszym wypadku znizki, a w najgorszym zycie.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Przy obecnych warunkach klimatycznych RWD z powiększoną baterią jest optymalnym wyborem. W Tesli LR RWD tak jak ma @nabrU jest wystarczające i chyba jednak zasięg jest ważniejszy niż AWD w kilku sytuacjach.
Co kto lubi.
AWD idzie wyłączyć, albo wręcz samo się wyłącza i nie wpływa na zasięg specjalnie.
Za to przy wersji RWD nie idzie go włączyć - i to jest podstawowy problem jak byłby potrzebny. ;-)
 

Jarn

Nowy na Forum
RWD zimą mnie nie zaskoczyło, może dlatego że jeżdżę spokojnie. ESP świetnie sobie radziło, a po wyłączeniu można było kręcić kółka. Przy RWD zasięg jest większy niż z AWD.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Obawiam się, że moje Continentale nie widziały tego testu i nie wiedzą że mają być takie świetne na mokrym.
Tak na serio, to czasem kwestia rozmiaru robi sporą różnicę.
Mam wspomniane Continentale w Bzyku i są bardzo wporzo - lepiej niż CrossClimate 2 z Niro.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tak na serio, to czasem kwestia rozmiaru robi sporą różnicę.
Mam wspomniane Continentale w Bzyku i są bardzo wporzo - lepiej niż CrossClimate 2 z Niro.
A u mnie jest dokładnie odwrotnie - CrossClimate SUV w Mach-E są świetne, a Continentale w Smarcie - na mokrym jest słabo.
 

xplde

Fachowiec
Fotoporadnik, dotyczący montażu haka holowniczego w MG4 w oryginale (francuski)jest dostępny pod tym adresem:
Mam nadzieję, że autor tutorialu się nie obrazi ale jest to jedyny, tak szczegółowo opisany poradnik jaki znalazłem.

 
Top