Model 3 - finansowanie 0%

cwireq

Posiadacz elektryka
Właśnie otrzymałem ofertę tylko dla y.
I powiem, że leasing bez gap wychodzi na 47 rat 103,49% to i tak jest bardzo dobrze ale procent ponad to co na stronie tesli.
Na stronie tesli jest oprocentowanie w skali roku (2,5%). To co widnieje na ofercie (3,5%) to już koszt finansowania przez całe 5 lat, więc nie jest źle. Mojego Y jak brałem to praktycznie 15% wyszło :p

autorus

Posiadacz elektryka
Na stronie tesli jest oprocentowanie w skali roku (2,5%). To co widnieje na ofercie (3,5%) to już koszt finansowania przez całe 5 lat, więc nie jest źle. Mojego Y jak brałem to praktycznie 15% wyszło :p
Kolego, na pewno? Sorki nie znam się na tym. A mówisz rzeczy rewelacyjne. I wiekopomne.

konrad.zielinski

Posiadacz elektryka
Tak. To jest procent składany od kwoty, którą oddaje się w ratach. (100%+oprocentowanie) do potęgi liczby lat.
Przy oprocentowaniu poniżej kosztu kapitału na rynku (oprocentowania lokat i obligacji) moim zdaniem nie opłaca się nie maksymalizować pożyczonej kwoty i czasu spłaty. Dlatego wpłata własna 30k netto (pod dofinansowanie), pięć lat i niski wykup to najlepsza opcja, nawet jak ma się dość kasy na zakup za gotówkę. Te środki lepiej przeznaczyć na oszczędności. Od 200k na lokacie/obligacjach na 5% przez 5 lat można zarobić 55k zł. To jest realna wartość leasingu 0%.

Last edited:

cwireq

Posiadacz elektryka
Kolego, na pewno? Sorki nie znam się na tym. A mówisz rzeczy rewelacyjne. I wiekopomne.
Wystarczy wziąć kalkulator i sobie przeliczyć. (Wkład własny + 47xRata + Opłata końcowa)/Cena auta wychodzi 3,5%. Tu jest duży wkład własny więc procent wychodzi mały. Sama oferta jest kozacka, dodając do tego dotację to już w ogóle.

autorus

Posiadacz elektryka
Wystarczy wziąć kalkulator i sobie przeliczyć. (Wkład własny + 47xRata + Opłata końcowa)/Cena auta wychodzi 3,5%. Tu jest duży wkład własny więc procent wychodzi mały. Sama oferta jest kozacka, dodając do tego dotację to już w ogóle.