Tesla Warszawa to dno..../..Zmieniam na Tesla Warszawa poprawcie się a będzie SUPER

Sfotek

Posiadacz elektryka
wow, tzn zebym dobrze zrozumial. w te ficzery maja byc wyposazone wszystkie TMT/3 ktore przyjda do nas w 02.22? Bo jak wiemy, byla niedawna podwyzka ale mi sie udalo wbic w okno, kiedy byla stara cena a dostawa juz na 02.22. Jestem ciekaw czy to uwzglednia :) szczegolnie mi chodzi zeby infotainment byl juz z AMD a nie intel atom :) zly watek ale dobra wiadomosc :)
Nikt tego nie wie….:(&
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zastanow sie gdzie twoj poziom irytacji bylby wiekszy? Odebrac auto w terminie i mialo by sie okazac, ze cos tam nie gra, i musial bys znowu jechac do salonu i bookowac bilety plus urlop zebys dostal samochod w takim stanie jak tego oczekujesz. Czy ta sytuacja jaka masz teraz? Druga sprawa - czy slowo przepraszam spowodowalo by ze bys nagle powiedzial.. aaa ok, przeprosili, to juz nie jestem wkurzony. Emocje zwiazane z tym samochodem wiaza sie z tym, ze trywialne sprawy urastaja do rangi problemow.
Win proces a nie czlowieka. Nie wiesz i nie mozesz teraz wieszac psow na pracownikach tesli warszawa bo nie znasz przyczyny zrodlowej. Wyciagasz wnioski na bazie symptomow problemu. Polecam metode ktora mi pomaga prywatnie i zawdowo. Zadaj sobie 5xWhy. Czyli zadaj sobie pytanie 5 raz dlaczego oraz idz do zrodla problemu ( w tym przypadku do seriwsu) a nie pytasz o opinie na forach ludzi ktorzy poprostu maja swoja opinie i tyle :)
I bardzo szybko zrozumiesz, ze wina nie jest w czlowieku ( ludzie z natury chca pracowac dobrze i wlasciwie) ale w procesie.
Przyklad: Odwolano mi odbior tesli w ostatnim momencie. Dlaczego? Bo z informacji od serwisu wynika ze musi jeszcze zrobic pewne czynnosci aby przygotowac samochod do odbioru. Dlaczego? ( i tu bez wiedzy zrodlowej nie mozna dalej isc ale dla przykladu bede interpretowac) Bo nie wykonanie tych czynnosci spowoduje ze auto bedzie miec ograniczone funkcje i bedzie wymagalo ponownego przyjechania do serwisu. Dlaczego? Bo wszystkie auto na ten moment przyjezdza do nas z Chin w takim stanie. Dlaczego? Niektore czesci uzyte w samochodzie wymagaja dodatkowych konfiguracji a w fabryce nie sa w stanie tego zrobic ze wzgledu na ilosc samochodow produkwanych. Dlaczego? tesla jest zmuszona do zastepowania niektorych czesci u innych poddostawcow aby utrzymac podaz oraz popyt na odpowiedniem poziomie. Dlaczego? Swiatowe problemy w lancuch dostaw spowodowaly ze nasi glowni dostawcy czesci nie wyrabiaja sie z zamowieniami stad koniecznosc isc zastepowania.
Wiec na tym przykladzie - wina, ze opoznienie odbioru naprawde jest w swiatowych problemach w Supply Chain a nie to, ze ktos w warszawie obudzil sie pewnego dnia z checia wkrzurzenia cie.
Jest tylko jeden klopot, przeniesienie odbioru na 17 grudnia nic nie gwarantuje, a juz napewno nie to ze auto bedzie bez wad :D
 

nyknow

Fachowiec
Wszyscy sie zgadzamy ze tak nie powinienes otrzymac info i w takiej formie. A kto ponosi wine za to najlepiej, zebys spytal wprost w serwisie 17.12. Powodzenia. Wsiadziesz i od razu odplynie cie niezadowolenie. Cyt. Elona u Joe Rogana- this is the coolest ever build
czytam tak Wasze wypowiedzi i do końca nie wiem po co aż tak dogłębnie ten temat analizować. chyba można powiedzieć bez wątpliwości, że nikt nie chciałby być tak potraktowany jak kolega (zmiana terminu w ostatniej chwili i to w efekcie tego, że kolega napisał maila bo chciał się tylko upewnić). Teraz czyja to wina ? a jakie to ma znaczenie? wina jest Tesli i kropka. Na razie, przynajmniej wg mnie, przewaga tesli jest taka, że ich auta są ciekawe (w sensie szybkie, z dobrym zasięgiem, aktualizują się, nie wiesz co dostaniesz itd. :)). więc i tak pewnie nikt nie zrezygnuje z zakupu dlatego że tesla przestawia terminy kiedy chce i jak chce ale jednak jakiś niesmak pozostaje......

Podobnie u mnie - po wizycie i jezdzie testowej w sierpniu byłem zadowolony z auta i tego jak przebiegała organizacja tej jazdy próbnej itd. i byłem przekonany że to tak działa także przy zakupie/odbiorze - potem trafiłem na forum (a po tym jak nie potrafiłem sie skontaktować z salonem Tesli przez 2-3 dni) i poczytałem jakie obowiązują standardy to trochę mi szczena opadła i tez jak rozmawiam z ludzmi to niestety ale nie ma za co tesli chwalić, że tak zorganizowała odbiory i wiem, że osoby, które to słyszą są w delikatnym szoku - więc to nic dobrego co robi Tesla mimo wszystko - powinni to lepiej zorganizowac i tyle - a to juz czyja to wina to powinien analizowac ktos z Tesli nie my (w sensie żeby była jasnośc - możemy oczywiscie i to troche robimy ale overall to nie ma znaczenia bo i tak niczego nie zmienimy).
 

usrobo

Posiadacz elektryka
czytam tak Wasze wypowiedzi i do końca nie wiem po co aż tak dogłębnie ten temat analizować. chyba można powiedzieć bez wątpliwości, że nikt nie chciałby być tak potraktowany jak kolega (zmiana terminu w ostatniej chwili i to w efekcie tego, że kolega napisał maila bo chciał się tylko upewnić). Teraz czyja to wina ? a jakie to ma znaczenie? wina jest Tesli i kropka. Na razie, przynajmniej wg mnie, przewaga tesli jest taka, że ich auta są ciekawe (w sensie szybkie, z dobrym zasięgiem, aktualizują się, nie wiesz co dostaniesz itd. :)). więc i tak pewnie nikt nie zrezygnuje z zakupu dlatego że tesla przestawia terminy kiedy chce i jak chce ale jednak jakiś niesmak pozostaje......

Podobnie u mnie - po wizycie i jezdzie testowej w sierpniu byłem zadowolony z auta i tego jak przebiegała organizacja tej jazdy próbnej itd. i byłem przekonany że to tak działa także przy zakupie/odbiorze - potem trafiłem na forum (a po tym jak nie potrafiłem sie skontaktować z salonem Tesli przez 2-3 dni) i poczytałem jakie obowiązują standardy to trochę mi szczena opadła i tez jak rozmawiam z ludzmi to niestety ale nie ma za co tesli chwalić, że tak zorganizowała odbiory i wiem, że osoby, które to słyszą są w delikatnym szoku - więc to nic dobrego co robi Tesla mimo wszystko - powinni to lepiej zorganizowac i tyle - a to juz czyja to wina to powinien analizowac ktos z Tesli nie my (w sensie żeby była jasnośc - możemy oczywiscie i to troche robimy ale overall to nie ma znaczenia bo i tak niczego nie zmienimy).
musisz wziąść pod uwagę ze ludzie lubią marudzić i się skarżyć.
1000 klientów zadowolonych nie będzie logować sie pogrupach dyskusyjych i opisywać swoje super spotkanie z Tesla
ale 1 niezadowolony, zaloguje się na wszystkie możliwe frufy facebooki i zrobi zamętu za 100
i potem masz wrażenie ze 99% klientów Tesli jest traktowana jak zbędny element.

keep calm and drive tesla
 

nyknow

Fachowiec
musisz wziąść pod uwagę ze ludzie lubią marudzić i się skarżyć.
1000 klientów zadowolonych nie będzie logować sie pogrupach dyskusyjych i opisywać swoje super spotkanie z Tesla
ale 1 niezadowolony, zaloguje się na wszystkie możliwe frufy facebooki i zrobi zamętu za 100
i potem masz wrażenie ze 99% klientów Tesli jest traktowana jak zbędny element.

keep calm and drive tesla
Ludzie nie lubią jak im ktoś zmienia termin w ostatniej chwili - nie nazwał bym tego marudzeniem - to nie jest sprawa, że kolor ściany w salonie tesli komus się nie spodobał tylko ktoś musiał zmienić plany, ponieść pewnie jakieś koszty tego itd. i to "marudzenie" z drugiej strony jest potrzebne ponieważ inni (ktorzy się nie zrażą), wiedzą czego można się mniej więcej spodziewać :) niestety :)

ostatecznie rozumiem całą sytuację jaka jest teraz i pewnie każdy wykazuje zrozumienie ale jednak tesla nie powinna do tego dopuścić

ja mogę na razie tylko keep calm a drive to jeszcze nie tesla :) ale niedługo mam nadzieję :)
 

usrobo

Posiadacz elektryka
Ludzie nie lubią jak im ktoś zmienia termin w ostatniej chwili - nie nazwał bym tego marudzeniem - to nie jest sprawa, że kolor ściany w salonie tesli komus się nie spodobał tylko ktoś musiał zmienić plany, ponieść pewnie jakieś koszty tego itd. i to "marudzenie" z drugiej strony jest potrzebne ponieważ inni (ktorzy się nie zrażą), wiedzą czego można się mniej więcej spodziewać :) niestety :)

ostatecznie rozumiem całą sytuację jaka jest teraz i pewnie każdy wykazuje zrozumienie ale jednak tesla nie powinna do tego dopuścić

ja mogę na razie tylko keep calm a drive to jeszcze nie tesla :) ale niedługo mam nadzieję :)
jesteś tym 1/1000 klientów Tesli (licząc globalnie)
pech w tym ze większość niezadowolonych klientów Tesli przypada na Polskę.
 

nyknow

Fachowiec
jesteś tym 1/1000 klientów Tesli (licząc globalnie)
pech w tym ze większość niezadowolonych klientów Tesli przypada na Polskę.
nic się nie dzieje - ja generalnie jak bede mial odbierac auto i bedzie podobny młyn jak teraz to zrobię odwrotnie - jak bede widział w systemie jakies daty to zakładam, że odbieram auto 2 tygodnie później i bede czekał na telefon czemu nie przyejchałem po odbiór :) i wtedy myślę, że problemu nie bedzie takiego, że auto nie gotowe itd. :) dobry plan prawda :)?

PS. łatwo mi się tak pisze że poczekam ale z natury to jestem raczej niecierpliwy więc różnie może być :)
 

usrobo

Posiadacz elektryka
przynajmniej masz termin, a mi przesunęli na luty, auto sprzedałem, nie mam czym jezdzić, na ferie mam juz zaplanowany wyjazd do Austrii,
nie wiem czemu ciąglę śledzę statek z moim starym VINem ;)
 

nyknow

Fachowiec
A ja wiem czy ja mam termin ? Nie mam chyba - zamowilem w zeszłym tyg dopiero i tak trochę na zaś - niby to ma być luty ale jak by mi się przesunął na maj to No problem- mam czym jeździć na razie - mogę Ci sprzedać jeden pojazd - do Austrii będzie jak znalazł ;)

trochę mało ekologiczny ale do Austrii powinni Cię wpuścić :)
 
Top