Greenway - informacje ogólne

boa

Posiadacz elektryka
Miejscówka zacna. Może być rozchwytywana w wakacje przez abonamentowców biorąc pod uwagę 260 km od Warszawy
na s7 podoba mi się Nidzica Ionity, ale to inny wątek oczywiście, choć konkurenycjny dla GW; dlaczego wg Was robią w standardzie 150kw? Koszty czy nie dostali przyłącza? Teraz coraz więcej aut jednak ładuje się szybciej...
 

cooler

Pionier e-mobilności
Miejscówka zacna. Może być rozchwytywana w wakacje przez abonamentowców biorąc pod uwagę 260 km od Warszawy
Ta jedna miejscówka mogła by mnie skłonić do kupienia abo na wakacje, choć nie znoszę GW i ich cen bez abo.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Ciekawie czy ten Pasłęk to nowy standard GW tj. budowa wielostanowiskowych hubów czyb wypadek przy pracy tj. np jakaś szersza współpraca z restauracją.
Ladował się już ktoś na tej miejscówce?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ciekawie czy ten Pasłęk to nowy standard GW tj. budowa wielostanowiskowych hubów czyb wypadek przy pracy tj. np jakaś szersza współpraca z restauracją.
Ladował się już ktoś na tej miejscówce?
Chyba coś z hubami ruszyli, na S8 pomiędzy Ostrowia a Wyszkowem zaorali istniejące 2 stanowiska i już stoi znak 9X EV a prace w trakcie :)
 

Krk

Posiadacz elektryka
Wybieram się w pierwszą poważną trasę Teslą :D

Jadę z Krakowa przez Warszawę (tam muszę kogoś wysadzić pod Stadionem Narodowym) i dalej S7 nad morze.

Wymyśliłem, że naładuję się przed Wawą na GreenWay w Grójcu Skórowie przy KFC.
SUC w Ząbkach odpada bo nie po drodze a w Regencie podobno kicha.
Ktoś wie czy ten GW działa dobrze i czy to dobry pomysł?

Potem mam jeszcze zamiar odwiedzić Ionity Nidzica w drodze do Stegny.

Wiem, drogo będzie bo nie mam abonamentów.
 

wxwx78

Zadomawiam się
Wybieram się w pierwszą poważną trasę Teslą :D

Jadę z Krakowa przez Warszawę (tam muszę kogoś wysadzić pod Stadionem Narodowym) i dalej S7 nad morze.

Wymyśliłem, że naładuję się przed Wawą na GreenWay w Grójcu Skórowie przy KFC.
SUC w Ząbkach odpada bo nie po drodze a w Regencie podobno kicha.
Ktoś wie czy ten GW działa dobrze i czy to dobry pomysł?

Potem mam jeszcze zamiar odwiedzić Ionity Nidzica w drodze do Stegny.

Wiem, drogo będzie bo nie mam abonamentów.
Zobacz na PlugShare. Zrób sobie filtry na ilość stanowisk, wtyczki i sprawdź recenzje i powinno być dobrze. Jak o dobrej godzinie trafisz do Wawy, to podładuj się na Ekoen Reduta - chyba będziesz mieć po drodze (https://ekoen.pl/ceny/ ). I już się zamykam bo to wątek o GW ;-)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
na s7 podoba mi się Nidzica Ionity, ale to inny wątek oczywiście, choć konkurenycjny dla GW; dlaczego wg Was robią w standardzie 150kw? Koszty czy nie dostali przyłącza? Teraz coraz więcej aut jednak ładuje się szybciej...
Nawet jeśli mogą więcej niż 150 kW, to zazwyczaj dość krótko. Jeśli faktycznie będzie 150 kW, to wporzo.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wybieram się w pierwszą poważną trasę Teslą :D

Jadę z Krakowa przez Warszawę (tam muszę kogoś wysadzić pod Stadionem Narodowym) i dalej S7 nad morze.

Wymyśliłem, że naładuję się przed Wawą na GreenWay w Grójcu Skórowie przy KFC.
SUC w Ząbkach odpada bo nie po drodze a w Regencie podobno kicha.
Ktoś wie czy ten GW działa dobrze i czy to dobry pomysł?

Potem mam jeszcze zamiar odwiedzić Ionity Nidzica w drodze do Stegny.

Wiem, drogo będzie bo nie mam abonamentów.
Policz, bo wydaje sie ze przy takiej trasie plus powrot moga Ci sie abonamenty na miesiac oplacic. Ionity oplaca sie juz chyba przy 45kWh pobranych…
 
Top