CyanAppl16
Posiadacz elektryka
Cześć,
Które z tych trzech aut byście wybrali?
Które z tych trzech aut byście wybrali?
Tak, rzeczywiście ma większe wymiary zewnętrzne, ale bagażnik nie jest znacząco lecz chyba taki sam, jak nie trochę większy, TMY 96cm (szer) x 115cm (długość) vs iX 110cm x 100cm. Mam też wrażenie, że w iX jest bardziej ustawny i linia iX mniej opada więc wydaje mi się, że jednak w iX może być minimalnie większy.iX pomimo większych wymiarów zewnętrznych ma mniejszy bagażnik i przestrzeń w środku od TMY,
Nie trzeba, bo przyspieszenie 5,1s w iX XDrive 45 to 5,1 sekundy, więc wystarczy.po za tym żeby porównać z TMY Juniper awd to trzeba wziąć pod uwagę model ix 60 który cennikowo jest prawie dwa razy droższy i co dostajemy w bmw za ta kasę w porównaniu do TMY.
Tak, ale za to większy zasięg.- gorsza wydajność większe zużycie
Mi się właśnie TMY wydaje mniejszy w środku.- mniejszy w środku
To nie ma dla mnie znaczenia, w sumie tak jak pozostałe punkty.- gorsze osiagi 4,6 do 4,3 z boostem w TMY
Właśnie nie rozumiem tego, dlaczego każdy z nich jest z innej parafii?Oczywiście pomijam, że te 3 samochody są każdy z innej parafii.
Ogólnie to już dawno miałem kupić TMY, ale cały czas żona mi marudzi, że jej się nie podoba, więc szukam alternatywMyślę, że nikomu z bmw, MB czy Porsche nie przyszło do głowy, że będą porównywani na poważnie z TMYdotknij, zobacz, przejedź się. Pneumatyka a TMY to dwa światy. Nie ma sensu tu pisać, poczuj te auta i będzie wszystko jasne dla Ciebie. Każdy docenia/zauwaza inne rzeczy i to jest naturalne.
Fajnie się patrzy, jak emocje wzbudza to, czy suv ma do setki 4.6 czy 4.3 sekundy i to miałoby przesądzać o zakupie 😳
Nie wiem czemu, ale myśląc o EQE miałem na myśli sedena, nie Suv. Anyway...Właśnie nie rozumiem tego, dlaczego każdy z nich jest z innej parafii?
Tj. jeszcze TMY vs pozostałe 2 to tak, ale już EQE SUV vs iX to nie za bardzo![]()
Mój błąd, bo w pierwszym poście napisałem tylko EQE.Nie wiem czemu, ale myśląc o EQE miałem na myśli sedena,
Tak muszę się przejść na jazdę próbną iXnie Suv. Anyway...
Y to średniak. iX i EQE Suv to mimo wszystko (*) premium. Ceny EQE zaczynające się od 400k to praktycznie x2 podstawowej Tesli. Bmw niewiele brakujeJakby nie patrzył, porównujesz totalnie rożne segmenty. Wymiarowo Tesla również jest najmniejsza. Jazdy, jazdy, jazdy.
Acha, a samochód ma się podobać kierowcy![]()
Odpisał Pan na mój post ale nie sprawdził dokładnieTak, rzeczywiście ma większe wymiary zewnętrzne, ale bagażnik nie jest znacząco lecz chyba taki sam, jak nie trochę większy, TMY 96cm (szer) x 115cm (długość) vs iX 110cm x 100cm. Mam też wrażenie, że w iX jest bardziej ustawny i linia iX mniej opada więc wydaje mi się, że jednak w iX może być minimalnie większy.
Przestrzeni w iX wydaje mi się, że jest jednak zdecydowanie więcej.
Nie trzeba, bo przyspieszenie 5,1s w iX XDrive 45 to 5,1 sekundy, więc wystarczy.
Tak, ale za to większy zasięg.
Mi się właśnie TMY wydaje mniejszy w środku.
To nie ma dla mnie znaczenia, w sumie tak jak pozostałe punkty.
Proszę nie wprowadzać w blad, Tesla TMY jest większa w środku i ma większy bagażnik od BMW iXNie wiem czemu, ale myśląc o EQE miałem na myśli sedena, nie Suv. Anyway...
Y to średniak. iX i EQE Suv to mimo wszystko (*) premium. Ceny EQE zaczynające się od 400k to praktycznie x2 podstawowej Tesli. Bmw niewiele brakujeJakby nie patrzył, porównujesz totalnie rożne segmenty. Wymiarowo Tesla również jest najmniejsza. Jazdy, jazdy, jazdy.
Acha, a samochód ma się podobać kierowcy
*) siedziałem w paru nowych Mercedesach, fakt, że nie elektrykach, ale ich jakość była porażająca (w negatywnym sensie). Plastik-fantastik, po lekkim naciśnięciu trzeszczy, w ogóle ilość plastiku była przytłaczająca, ten błyszczący rysujący się od patrzenia to dramat. Nic mi premium nie przypominało. Za to BMW zupełnie inna klasa, tam znacznie bardziej czułem te premium.
Wybacz infantylne pytanie, ale co ma piernik do wiatraka? BMW jest większe od Tesli, dane techniczne (raczej) nie kłamią.Proszę nie wprowadzać w blad, Tesla TMY jest większa w środku i ma większy bagażnik od BMW iX