Czy obecnie FSD jest wogóle możliwe...?

zibizz1

Pionier e-mobilności
Sugerujesz, że ludzie w odróżnieniu od FSD będą walić w ten styropian niczym Hanka w kartony? ;) Śmiem wątpić. Sam bym uciekał.
Sugeruję że nie zawsze warto coś robić i np może nie warto zawsze uciekać do rowu przed lecącym na nas dużym obiektem.
Przedsmak tego mamy w phantom braking gdy auto nie rozumie że ta przeszkoda na drodze to w tym wypadku tak naprawdę cień wiaduktu. Tego typu złe rozumienie świata przez FSD zawsze będzie mogło się zdarzyć, tylko sytuacje w których to będzie następowało będą wyjątkowe i niepowtarzalne ale w ocenie człowieka mogą być trywialne.
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
np. Zatrzymanie się na chwile bo przy drodze jest billboard z reklamą na którym jest namalowany znak STOP.
W wielu krajach używanie znaków drogowych na billboardach jest słusznie zakazane. Człowiek też się może dać nabrać
Sugeruję że nie zawsze warto coś robić i np może nie warto zawsze uciekać do rowu przed lecącym na nas dużym obiektem.
FSD tak nie robi. O kim/czym piszesz?
Przedsmak tego mamy w phantom braking gdy auto nie rozumie że ta przeszkoda na drodze to w tym wypadku tak naprawdę cień wiaduktu. Tego typu złe rozumienie świata przez FSD zawsze będzie mogło się zdarzyć [...]
W tym wątku nie rozmawiamy o AP, lecz o FSD. W FSD phantom breaking jest rzadkością - to problem z przeszłości
 

nabrU

Moderator

Sliszue

Zadomawiam się
Podsumujmy:
- auto do teleoperacji jeżdżące za autem
- pracownik Tesli siedzący na fotelu pasażera

Waymo jest jakieś kilka lat przed nimi obecnie…
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Podsumujmy:
- auto do teleoperacji jeżdżące za autem
- pracownik Tesli siedzący na fotelu pasażera

Waymo jest jakieś kilka lat przed nimi obecnie…
Za wcześnie żeby rokować.

Tesla jest nadmuchana do niewyobrażalnych proporcji.

ALE

Już wiele razy w przeszłości potrafiła zaskoczyć.
Obecnie trochę opuścili się z technologią(np. silniki, baterie) ale możliwe że nadgonią czymś innym.
 

Sliszue

Zadomawiam się
Od początku roku ludzie mówią że w końcu zaskoczy, ale na razie no nie, każdy news pokazuje opóźnienie technologiczne albo sprzedażowe względem konkurencji.

Mówimy o robotaxi to również porównajmy:
- Waymo robi 250 tysięcy przejazdów płatnych tygodniowo w USA
- Bez pracownika w aucie non stop
- Bez drugiego auta na ogonie

Więc na dzień dzisiejszy mają bardziej rynkową technologię i podejrzewam zanim Tesla dojdzie do tego poziomu (jeśli dojdzie) minie rok lub dwa dostosowywania technologii a później przekonywania się ludzi że to bezpieczne.

Zakładam obecne tempo rozwoju Tesli, które śledzę od 5 lat: dwa kroki w przód, 1 do tyłu i 1 w bok.
 
Top