Leapmotor T03 taniocha od Stellantis?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

Ev3

Pionier e-mobilności
I tak za drogo, gdy istnieje Surf.
Tylko wynajem miałby sens, jak się ktoś mocno uprze.
 

KrzysztofFly

Moderator
I tak za drogo, gdy istnieje Surf.
Tylko wynajem miałby sens, jak się ktoś mocno uprze.
Pewnie, nigdy nie będzie za tanio ;), można także kupić z wyprzedaży rocznika 2024, a tu po odliczeniu dofinansowania, to już wygląda bardzo przyzwoicie ;). Jak zerkałem wczoraj, to na otomoto.pl były dwa egzemplarze, dzisiaj pozostał już tylko jeden.
1752327972020.png
 

cdr2000

Nowy na Forum
Odebrałem wczoraj ten "magiczny" samochód, otwieram dzisiaj maskę bo chciałem zobaczyć jak wygląda wymiana żarówki H7 a tam... Naklejka że jak zerwę to warranty void. To jest jakiś żart Chińczyków czy faktycznie spali mi się żarówka to trzeba do serwisu jechać?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Pewnie, nigdy nie będzie za tanio ;), można także kupić z wyprzedaży rocznika 2024, a tu po odliczeniu dofinansowania, to już wygląda bardzo przyzwoicie
Posiadanie samochodu to nie tylko jego zakup.
To jest łatwe.
Za dużo ich miałem, żeby od razu się nie zastanawiać co będzie z nim dalej....
 

Robev

Nowy na Forum
I tak za drogo, gdy istnieje Surf.
Tylko wynajem miałby sens, jak się ktoś mocno uprze.
Dużej przepaści między T03 a Surf Active nie widać, a te droższe BYDy, to już mimo, że trochę lepsze, to jednak już sporo droższe, zwłaszcza po obniżce.

BYD musi chyba odpowiedzieć ruchem podobnym.
 

Henryk1957

Zadomawiam się
Dużej przepaści między T03 a Surf Active nie widać, a te droższe BYDy, to już mimo, że trochę lepsze, to jednak już sporo droższe, zwłaszcza po obniżce.

BYD musi chyba odpowiedzieć ruchem podobnym.
Teoretycznie masz rację bo patrząc na wersje Active jest to przyjemniej dla oka zapakowana, ale jednak niemal bliźniacza pod względem parametrów technicznych wersja T03 - silnik tak samo słaby, bateria nawet mniejsza, wyposażenie podobne. Problem dla Leapmotor polega jednak na tym, że jak świat długi i szeroki ludzie kupują oczami dlatego BYD zastosował starą metodę pudrowania taniochy - obracany ekranik, listwa świetlna z tyłu, wodotryski w środku, agresywny design z przodu i w efekcie co i raz ktoś wyskakuje nawet tutaj na forum ze BYD to premium (podobnie było kiedyś z pakowaniem wszędzie gdzie tylko się dało piano black). Aktualnie T03 miałby szanse tylko gdyby wypuszczali go ze znaczkiem Citroena bo wtedy trafiałby do ludzi obawiających się chińskich samochodów. Jednak jeśli oba już takie są, to rozsądnie patrząc BYD ma dwa razy dłuższą gwarancję, V2L, mimo słabszego silnika jest zwinniejszy, a w dodatku jego wygląd jest o niebo lepszy co pozwala przypuszczać, że może ktoś go jednak potem odkupi bo w przypadku T03 tego bym nie podejrzewał.
 

Robev

Nowy na Forum
Ja tam widzę od pierwszego spojrzenia....

T03 vs Surf Active

Są jakieś plusy dodatnie po obu stronach, ale Gejmczendżerów nie było.
Obniżenie ceny o 10k jednak przechyla szalę na stronę T03, tym bardziej, że Active faktycznie jest nie do kupienia.

Z kolei porównywanie T03 i Comfort, czy tym bardziej Boost traci sens, bo to już zupełnie inna półka cenowa (50% drożej).

BYD będzie musiał odpowiedzieć.
 

Jotef

Nowy na Forum
Nie zmienia to faktu, że czuję się trochę oszukany (niedoinformowany) przez dealera, bo cały czas była mowa o 6kW i w materiałach na stronach też tylko o wolnym 6kW. Nigdzie nie ma, ani w żadnej rozmowie nie było o dołączanej ładowarce 2kW.

Tak to Mode 3 a ja za "szybko" patrzyłem

Czyli jeśli chcę ładować w domu szybciej niż 2kW to muszę sobie dokupić jakiegoś EVSE? Pytanie co z kompatybilnością, żeby nie kupić czegoś co nie zadziała czytaj nie wykorzysta pełnej 6.6kW. ?
Musisz w domu sprawdzić, czy przed licznikiem masz zabezpieczenie przynajmniej 32A. Jezeli nie, to żadnym WallBox-em nie naładujesz mocą 6.6 kW. Zwykle zabezpieczenie to 25A i z gniazdka pociągniesz ok. 3kW. W dodatku musisz sprawdzić, czy obwód elektryczny ma zabezpieczenie przynajmniej 16A (zwykle ma). Jeżeli chcesz osiągnąć 6.6 kW, to musisz zgłosić energetyce chęć zmiany zabezpieczenia przed licznikiem i pogadać z elektrykiem, czy przewody zasilające wytrzymają 32A. Plusem wolnego ładowania jest mniejsza degradacja baterii
 
Top