Dostawy Y Juniper - 2025

eimi

Pionier e-mobilności
A skad takie pomysly ?
Każdy kto ma nowego Y z ostatniej produkcji niech sprawdzi sobie napięcie na celach przy wyświetlanym na ekranie 100% SoC oraz 0% SoC (np. przez s3xy commander) to powiem mu czy ma nowa baterie czy starą

Jak to w Tesli, nowe baterie już szły od jakiegoś czasu ale były równolegle stare, więc loteria co kto ma, najlepiej zrobić w/w próbę
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Każdy kto ma nowego Y z ostatniej produkcji niech sprawdzi sobie napięcie na celach przy wyświetlanym na ekranie 100% SoC oraz 0% SoC (np. przez s3xy commander) to powiem mu czy ma nowa baterie czy starą

Jak to w Tesli, nowe baterie już szły od jakiegoś czasu ale były równolegle stare, więc loteria co kto ma, najlepiej zrobić w/w próbę
W sumie dobry pomysl, ale jesli homologacja daje 78kWh to pewnie nigdy tego nie odblokuja ?
A jak oni blokuja taka pojemnosc to robia to od gory czy od dolu ? Czy z obu stron i np. Wtedy 2kWh z dolu i 2kWh z gory. Czy to by skutkowalo np. Lepsza krzywa ladowania ? ciekawe to jest…
 

eimi

Pionier e-mobilności
W sumie dobry pomysl, ale jesli homologacja daje 78kWh to pewnie nigdy tego nie odblokuja ?
A jak oni blokuja taka pojemnosc to robia to od gory czy od dolu ? Czy z obu stron i np. Wtedy 2kWh z dolu i 2kWh z gory. Czy to by skutkowalo np. Lepsza krzywa ladowania ? ciekawe to jest…
Raczej od góry, czyli w rzeczywistości nie ładuje się do 100%.
Najlepiej porównać bezpośrednio napięcia na celach, założyłem temat:
 
Top