A to ciekawe, a ile bylo przy 85% ?Dzisiaj na Green Way 150 ,TM Y 2024 Giga Berlin Byd LFP SR do 98 % trzymał 40kW !?.
Nie chciałam ładować tak wysoko ale z ciekawości poczekałem i dopiero przy 99,% zaczęło spadać (powoli)i kalibrować.
Przy baterii BYD Blade to normalne przecież.Dzisiaj na Green Way 150 ,TM Y 2024 Giga Berlin Byd LFP SR do 98 % trzymał 40kW !?.
Nie chciałam ładować tak wysoko ale z ciekawości poczekałem i dopiero przy 99,% zaczęło spadać (powoli)i kalibrować.
Przy 98% normalnie to ok 25 kW i płynnie w dół, a tu 99% a on jeszcze 40 kW !?Przy baterii BYD Blade to normalne przecież.
No to podbije temat. Ja na trasie Kostomloty - Szczecin na Kostomlotach ładowarka 150kW i do końca ładowanie 100% nie spadło poniżej 30kW. Na SUC Szczecin szedł na full ładowanie 175 KW ale powyżej 95 % ładowanie spadło do 16kW. TM3 odebrana w czerwcu. Więc coś jest na rzeczy….Przy 98% normalnie to ok 25 kW i płynnie w dół, a tu 99% a on jeszcze 40 kW !?
To co napisałem może być mało miarodajne. Najważniejsze że można ten odcinek pokonać bez ładowania. Nie było to dla mnie oczywiste i planowałem doładowania. Bez zbytniego oszczędzania da się. Niestety przez małą ilość SUC blokujemy te stanowiska na maksa i robią się kolejki. Szczególnie na 4 stanowiskachRaczej obstawiałbym fakt, że LFP przy dłuższym ładowaniu ma ograniczaną prędkość ze względu na zbyt wysoką temperaturę. Dlatego krzywa ładowania będzie wyglądać inaczej w danym przedziale, w zależności od tego skąd zaczynamy się po niej poruszać i jakie są warunki na zewnątrz.