DMC

gim-kg

Pionier e-mobilności
Wg dowodu rejestracyjnego masa własna to 1844 kg, a DMC 2232 kg. Różnica to 388 kg.
Samochód jest 5 osobowy, wiec przypada 77,6 kg na osobę. A gdzie jeszcze bagaże?
Chyba, że coś źle liczę?
 

newbe

Posiadacz elektryka
Wg dowodu rejestracyjnego masa własna to 1844 kg, a DMC 2232 kg. Różnica to 388 kg.
Samochód jest 5 osobowy, wiec przypada 77,6 kg na osobę. A gdzie jeszcze bagaże?
Chyba, że coś źle liczę?
Dobrze liczysz! Jak ktoś chcę trochę więcej wozić oficjalnie, powinien rozważyć SR+…
RWD chyba znowu cięższa się zrobiła?
 

danielm

Pionier e-mobilności
@gim-kg Jest tak, jak mówisz. Ciekawe dlaczego.
@newbe Jakie są dane dla SR+/RWD?
Dobrze liczysz! Jak ktoś chcę trochę więcej wozić oficjalnie, powinien rozważyć SR+…
RWD chyba znowu cięższa się zrobiła?
no nie wiem, SR+ 2019rocznik masa pojazdu gotowego do jazdy 1684kg, , rzeczywista masa pojazdu 1673kg, dopuszczalna masa całkowita 2060kg
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
no nie wiem, SR+ 2019rocznik masa pojazdu gotowego do jazdy 1684kg, , rzeczywista masa pojazdu 1673kg, dopuszczalna masa całkowita 2060kg
Ta różnica między 1673kg a masą pojazdu gotowego do jazdy to rozumiem wynika z baterii rozładowanej i naładowanej?
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Ta różnica między 1673kg a masą pojazdu gotowego do jazdy to rozumiem wynika z baterii rozładowanej i naładowanej?
Mass in Running Order is the weight of the car in basic configuration without any factory fitted options over and above what the manufacturer deemed to be standard equipment for the purpose of type approval. Actual mass, as the name implies, includes all the factory fitted options on your particular car and is the figure that comes closest to kerbweight. — https://www.caravanclub.co.uk/club-...s-towing/certificate-of-conformity-confusion/
Czyli dywaniki, kapsle i pendrive ważą 11 kg? :D
 
Top