Trzeba zacząć myśleć co po moim i3s 120 Ah mam kupić.

AZz

Zadomawiam się
Piszę ten tekst ponieważ zmieniam samochody co 4 lata z powodu ich wyeksploatowania i mam zwyczaj na kilkanaście miesięcy wcześniej rozpoczynać sezon jazd próbnych i testów. Zakup planuję jesienią 2023. Jeżdżę dużo- 50 000 km rocznie ale głównie w promieniu 100 km od firmy. 2 razy na rok dłuższe wypady (Mazury, morze)

Kryterium wyboru następujące:
1. Cena do 230 000 brutto - serio nie przekraczam
2. Nie może to być suv - mam taką fobię
3. Samochód musi mieć zasięg po uwzględnieniu degradacji po 200 000 km na poziomie 250 km
4. Przyspieszenie na poziomie max 7,5 s
5. Bezawaryjność potwierdzona przynajmniej 3 letnią obecnością auta na rynku w chwili zakupu
6. Obsługa serwisowa ograniczona do 1 raz na rok.
7. Moc ładowania realna/średnia na poziomie 50 kW
8 Odpada złącze CHADEMO
9. Czym mniejszy/ lepiej wyposażony tym lepszy. Bagażnik nie istotny.
10. Dobre oświetlenie drogowe. Teraz mam Matrixy i się przyzwyczaiłem.
11. Cichy ale z dobrym audio.

Jakieś propozycje?
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Teslą się zap... jak ta lala zwłaszcza gdy masz 4 stanowiska na SuC i wszystkie zajęte. Wtedy sprawiedliwie po 64kW ;) się zap...
Bo w naszej Wolsce to biedniutkie sa te SC.. nie dość, że stare, to i marne (i współdzielone) 4 słupki.. i najczęściej na zadupiach.

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ano. Z ładowarki niby 50kW ledwo da się wycisnąć trochę ponad 30 (i to jesienią, kilkanaście stopni na plusie).. i dupa. Stoisz i czekasz.
Co to za badziew?
Kauflandowa ładuje mi koło 44 i to zimą przy 0 stopni, albo na minusie małym.
Do tego za friko. ;-)
 

JareG

Pionier e-mobilności
Co to za badziew?
Kauflandowa ładuje mi koło 44 i to zimą przy 0 stopni, albo na minusie małym.
Do tego za friko. ;-)
Jedna z ładowarek na Niebieskim Szlaku (ładowałem się tam kilka razy, no i takie były te moce).. albo nawet i dwie.

Pozdrawiam
 

JareG

Pionier e-mobilności
Jo. Konkretnie to ta na A1 MOP Krzyżanów w kierunku na północ. Ale ja to się cieszę, że w ogóle (na ogół) działa - bo ta naprzeciwko to słabo sobie z tym działaniem radzi.. Maks na niej wycisnąłem na EQV, całe 38kW. A oczojebem miałem 30-31kW i to nie jeden raz niestety..
Już chyba pisałeś, że tylko któraś w Gdańsku wyrabia nominalną moc....
To Krzyss pisał. Ja jeszcze takiej na Niebieskim Szlaku nie spotkałem :D (a ładowałem się na trzech różnych)

Pozdrawiam
 

Attachments

  • e-Soul_64kWh-NiebieskiSzlak-2.JPG
    e-Soul_64kWh-NiebieskiSzlak-2.JPG
    244,3 KB · Liczba wyświetleń: 52
  • e-Soul_64kWh-NiebieskiSzlak-3b.JPG
    e-Soul_64kWh-NiebieskiSzlak-3b.JPG
    925,2 KB · Liczba wyświetleń: 58
  • e-Soul_64kWh-NiebieskiSzlak-3a.JPG
    e-Soul_64kWh-NiebieskiSzlak-3a.JPG
    841,4 KB · Liczba wyświetleń: 55
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
To się powinno nazywać niebieski szlag...
Ale jeśli się komuś nie spieszy, to za 24 zeta może się naładować na 100% - ja kiedyś miałem kilka godzin wolnego i stanąłem sobie na Niebieskim Szlaku w Brwinowie.. chiba na 2h. W końcu z nudów poszedłem poprosić o rozłączenie, ale już prawie 100% było.
No i jest jeszcze kwestia sprawności tych ładowarek - one dość często nie działają..

PS. A w W-wie jest taki Niebieski, co na DC ładuje 11kW i to w maksie o_O (Voila!)

Pozdrawiam
 
Top