Cav

Pionier e-mobilności
Wychodzi na to, że najlepiej mieć Teslę i jej SC :D
To już wiadomo od zawsze.
Ale Tesla ma nas gdzieś, nie oferuje aut na europejskie potrzeby (np. kompaktowy suv za 150 tys). ;-)
BTW: Jeśli ktoś choć trochę (jedno-dwa ładowania w miesiącu) jeździ po PL, i po drodze ma Ionity, to wg mnie warto byłoby kupić ten roczny abonament.
Jeśli.
Ale ja opędzam na razie (bo zima) trasy w PL prądem z domu i darmowymi ładowarkami.
 

JareG

Pionier e-mobilności
To już wiadomo od zawsze.
Ale Tesla ma nas gdzieś, nie oferuje aut na europejskie potrzeby (np. kompaktowy suv za 150 tys). ;-)
No ale być może wyjdzie coś z tego udostępniania SC dla nie-Tesli :) Co prawda nie liczyłbym na szał w Polsce, ale może jakimś cudem - a Ty masz SC w Poznaniu :D
Jeśli.
Ale ja opędzam na razie (bo zima) trasy w PL prądem z domu i darmowymi ładowarkami.
No widzisz, i tak masz lepiej niż ja - najbliższa darmowa ładowarka jest ok. 100km ode mnie (Kauflad Płock) :D
BTW: Poczekamy, zobaczymy co będzie z tym ładowaniem..

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
SC w Poznaniu jest mi zbędny, bo raz że mam prąd w domu po 0,4 zł/kWh, a dwa, że musiałbym jechać do niego 12 km przebijając się przez korki w centrum.
Do darmowego Lidla czy Kauflanda mam podobną odległość, do GW połowę dystansu i bez korków.

Przydałby się natomiast 300 km od domu w każdą stronę.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wychodzi na to, że najlepiej mieć Teslę i jej SC :D
BTW: Jeśli ktoś choć trochę (jedno-dwa ładowania w miesiącu) jeździ po PL, i po drodze ma Ionity, to wg mnie warto byłoby kupić ten roczny abonament.

Pozdrawiam
Jesli ktos duzo jezdzi i Ionity ma po drodze to sie oplaca. Tyle ze ich stacji w Polsce jest jak na lekarstwo. GW jednak lepiej wychodzi. I mozesz sobie kipic abonament na miesiac z haczykiem za 30zl
 

JareG

Pionier e-mobilności
Przydałby się natomiast 300 km od domu w każdą stronę.
Kibicuj teslowcom, jak ja :D:) (może Tesla wybuduje SC w 3Mieście, w Szczecinie, w W-wie itd.)

Pozdrawiam
 

JareG

Pionier e-mobilności
Jesli ktos duzo jezdzi i Ionity ma po drodze to sie oplaca. Tyle ze ich stacji w Polsce jest jak na lekarstwo. GW jednak lepiej wychodzi. I mozesz sobie kipic abonament na miesiac z haczykiem za 30zl
Jeżdżenie po PL to ja właśnie na GW ogarniam, i to nawet bez abo. Chyba też spróbuje wziąć testowo abo w KIA Charge (ten za 17zł) tak żeby zobaczyć ile mnie to będzie kosztowało.. najwyżej wrócę do wersji bez abonamentu.
Ionity (i te udostępnione SC) dla mnie to opcja w przypadku wyjazdu poza granice naszej Najjaśniejszej :D

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Tylko że Ionity też nie są tam wszędzie (nie w każdym kraju i miejscu), a przy naszym ładowaniu, nie wykorzystasz ich możliwości.
Dlatego pytam co ew. byłoby lepsze (zwłaszcza cenowo) na ten przypadek, niż GW (bez abo) w roamingu.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Tylko że Ionity też nie są tam wszędzie (nie w każdym kraju i miejscu), a przy naszym ładowaniu, nie wykorzystasz ich możliwości.
Zgadza się, nie ma ich wszędzie. Ale sa dość gęsto, przy głównych trasach. No i liczy się cena, bodajże w Norwegii za 1kW 1,65NOK czyli jakieś ~80 groszy - oczywiście mając abonament Ionity. A że są przy okazji 2-3x szybsze niż potrzebuje e-Soul.. trudno, jakoś bym to przeżył 🤣 Zresztą, one nie wszędzie/nie zawsze wyciągają te >200kW..

Pozdrawiam
 

idolw

Zadomawiam się
Cześć,
  1. Czy ktoś sprawdzał jak działa ten roaming GW w Niemczech? W aplikacji, to tylko jakieś ładowarki 11-22kW się pojawiają.
  2. Jak zamawiacie kartę Shell Recharge do Polski? Na stronce pokazuje się "soon"
  3. Na Niemcy polecacie jakąś specjalną kartę czy po prostu z WeCharge korzystać (mam VW ID3)?
Dzięki!
 
Top