Consigliero ID.3 1st

consigliero

Pionier e-mobilności
Zasadniczo to zakończyliśmy przed chwilą naszą wycieczkę Vuelta a Espana. Przybyło 9986 km z grubsza, zasadniczo bez większych kłopotów, chociaż od wczoraj podczas ładowania auto przerywało sesje nie wiedzieć z jakiego powodu. Dzisiaj zdarzyło się to tylko raz, ale po wjeździe do naszego kraju auto zniknęło z trybu online co powodowało konieczność ręcznego wyszukiwania punktów ładowania. Musiałem się nauczyć jak zapłacić za autostradę, przegapiłem pierwszy MOP z ładowarką musiałem lądować w Brzegu. Na Górze Świętej Anny nie dało się ladować bo były zajęte wszystkie dwa stanowiska, pojechaliśmy do Gliwic. Gdy wjechaliśmy na autostradę Katowice Kraków, wrócił błąd napęd elektryczny nie działa prawidłowo, udaj się do serwisu. Dobrze że ten serwis już w środę, podejrzewam że w komputerze jest tyle błędów że najmniejsze zakłócenie wywala je seriami. Myślę że muszą się przyglądnąć tej pompie od chłodzenia bo serwis w Brnie zeznał że takowe wystąpiły conajmniej trzy razy w tamtym dniu Pamiętnym dniu na początku wycieczki.
 

Attachments

  • 7A9396CD-0F4C-4168-BC07-1A7A66ED36FF.jpeg
    7A9396CD-0F4C-4168-BC07-1A7A66ED36FF.jpeg
    2,8 MB · Liczba wyświetleń: 15
  • ACF093E2-80A1-4995-921A-7D8F2729184C.jpeg
    ACF093E2-80A1-4995-921A-7D8F2729184C.jpeg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 17
  • E772C0CC-2689-41DB-BC29-2C7F2F181174.jpeg
    E772C0CC-2689-41DB-BC29-2C7F2F181174.jpeg
    2,6 MB · Liczba wyświetleń: 16
  • 1E091978-9098-45B4-B86A-9AA6E2BBF42E.jpeg
    1E091978-9098-45B4-B86A-9AA6E2BBF42E.jpeg
    2,6 MB · Liczba wyświetleń: 15

nabrU

Moderator
Zacny przebieg zarówno ogólny jak i samej wycieczki. Zużycie energii też niezłe (y)
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Przeliczyłem z grubsza opłatę z energię którą będę musiał ponieść pierwszego listopada i w zaokrągleniu będzie to 350 EUR. Może jadąc benzyna byłoby podobnie kosztowo, choć w Niemczech widziałem cenę 2,4 za litr w Hiszpanii przeważnie w granicach 1,8 do 2 nie wgłębiając się w szczegóły.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przeliczyłem z grubsza opłatę z energię którą będę musiał ponieść pierwszego listopada i w zaokrągleniu będzie to 350 EUR. Może jadąc benzyna byłoby podobnie kosztowo, choć w Niemczech widziałem cenę 2,4 za litr w Hiszpanii przeważnie w granicach 1,8 do 2 nie wgłębiając się w szczegóły.
1700zl za 10000km to jest chyba zbyt wygorowana kwota :)
 

ELuk

Pionier e-mobilności
@consigliero zazdroszczę Ci tych wypraw, w pozytywnym znaczeniu.
Ja z przyczyn charakteru pracy oraz zwłaszcza z awersji mojej żony do „traperskich” przygód nie mam możliwości takich podróży.
A jest to klimat takich pionierskich wypraw w nieznane, tylko z grubsza zarysowanym celem, bez tego słowa które zabija radość, czyli MUSZĘ.
Super, gratuluję przygody, dziękuję za relacje, bo to jakbym trochę w tej podróży uczestniczył. 👍✌️🫡
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Moja żona też nie jest fanem i osobiście wolałbym jej zapewnić najlepsze możliwe warunki, dlatego spała na lepszym materacu, grubszym i z zalepioną dziurką. Mój był cieńszy, obydwa z dawnych lat i jak się okazało po pierwszej nocy, bo na ostatnich wyjazdach używaliśmy nowych wypasionych expedow, miał przebicie i kończyłem po kilku godzinach na kamieniach. Dobrze że to był termarest z jakim minimalnym wypełnieniem. Te lepsze zostały na wsi bo oczekiwałem na podwójny materac exped o grubości 10 cm co zapewniłoby dużo lepszy komfort. No ale zamówiony 14.09 wysłany 17.09, 21.09 był już gotowy do dostarczenia w Polsce ale gdy 27.09 status się nie zmieniał zacząłem próbować jakieś interwencji ale się nie udało liczyłem jeszcze na ostatni dzień przed wyjazdem ale nic. To był powód że złapałem dwa materace które byłem w stanie znaleźć i później probowałem go zalepić, ale bez specjalnej łatki to się nie udało. Rowerowy zestaw z Decathlonu nie pomógł ale w połączeniu z czarną taśmą byłem w stanie tylko raz uzupełniać powietrze w nocy, co było sukcesem bo bez tego nawet nie było sensu się starać. Wiem jedno że idealnym byłby dla nas ID.Buzz bo kamper ma zbyt wiele ograniczeń w zestawieniu z takim większym kombi.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Moja żona też nie jest fanem i osobiście wolałbym jej zapewnić najlepsze możliwe warunki, dlatego spała na lepszym materacu, grubszym i z zalepioną dziurką. Mój był cieńszy, obydwa z dawnych lat i jak się okazało po pierwszej nocy, bo na ostatnich wyjazdach używaliśmy nowych wypasionych expedow, miał przebicie i kończyłem po kilku godzinach na kamieniach. Dobrze że to był termarest z jakim minimalnym wypełnieniem. Te lepsze zostały na wsi bo oczekiwałem na podwójny materac exped o grubości 10 cm co zapewniłoby dużo lepszy komfort. No ale zamówiony 14.09 wysłany 17.09, 21.09 był już gotowy do dostarczenia w Polsce ale gdy 27.09 status się nie zmieniał zacząłem próbować jakieś interwencji ale się nie udało liczyłem jeszcze na ostatni dzień przed wyjazdem ale nic. To był powód że złapałem dwa materace które byłem w stanie znaleźć i później probowałem go zalepić, ale bez specjalnej łatki to się nie udało. Rowerowy zestaw z Decathlonu nie pomógł ale w połączeniu z czarną taśmą byłem w stanie tylko raz uzupełniać powietrze w nocy, co było sukcesem bo bez tego nawet nie było sensu się starać. Wiem jedno że idealnym byłby dla nas ID.Buzz bo kamper ma zbyt wiele ograniczeń w zestawieniu z takim większym kombi.
A jako doświadczony motocyklista nie miałeś ze sobą powertape'a?
 

consigliero

Pionier e-mobilności
No ta czarna taśma to był power tape ale tylko spowolniła ucieczkę powietrza.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Tak na szybko, dzisiaj był serwis i najciekawsza jest dla mnie informacja o akcji fabrycznej. Nie wiem czy to interpretować jako wymianę jednego modułu baterii, czy też wymianę jakiegoś modułu sterującego? Teraz staje się dla mnie jasne dlaczego mimo małego zużycia uzyskiwałem beznadziejne przebiegi. Pisząc beznadziejne mam na myśli sumarycznie w granicach 300 km a powinno być conajmniej 20 % więcej.
 

Attachments

  • 8D389843-D81E-440B-BB96-5A792BCABDE5.jpeg
    8D389843-D81E-440B-BB96-5A792BCABDE5.jpeg
    360,7 KB · Liczba wyświetleń: 32
Last edited:
Top