Jakość nagrań z TeslaCam

danielm

Pionier e-mobilności
Ale jakie to ma znaczenie. Tesla nie chce kupić praw, czy właściciel patentu nie chce udostępnić?
yyy ale to tak nie działa przecież. mobileye sprzedaje oprogramowanie ze sprzętem. większość producentów aut korzysta ze sprzętu mobileye więc mają taką funkcjonalność jak mobileye zaprogramuje. tesla nie korzysta z tego sprzętu więc nie może wprowadzać tej samej funkcjonalności bo złamałaby prawo patentowe. korzystali kiedyś ale się pokłócili.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
yyy ale to tak nie działa przecież. mobileye sprzedaje oprogramowanie ze sprzętem. większość producentów aut korzysta ze sprzętu mobileye więc mają taką funkcjonalność jak mobileye zaprogramuje. tesla nie korzysta z tego sprzętu więc nie może wprowadzać tej samej funkcjonalności bo złamałaby prawo patentowe. korzystali kiedyś ale się pokłócili.
Ja tego nie wiem, dlatego pytam, czyli taki rzut z góry, np. w Volvo to tez MobilEye?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ja tego nie wiem, dlatego pytam, czyli taki rzut z góry, np. w Volvo to tez MobilEye?
ich strona mówi: "our products have been selected for implementation in serial production of 313 car models from our 27 OEM partners by 2017 "

Inna strona wymienia między innymi:
BMW, Nissan, and Volkswagen, GM, Audi, Volvo, and even electric bus maker Proterra.
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
W Tesli problemem będzie brak kamery w lusterkach. Obawiam się, że ta w błotniku skierowana do tyłu ani też ta w słupku B nie wystarczą.
1620419699066.png

Tesla obejmuje 360 stopni. Nie są objęte kamerami niektóre miejsca tuż przy samochodzie (zwłaszcza z przodu), ale - jak sądzę - FSD może je sobie "przypomnieć". Pewnie dlatego FSD ma być wymagane do widoku z ponad samochodu.
 
Top