Kalibrowanie dotyczy tylko baterii LFP?było od zawsze tylko nigdy tego nie nazywali osobno i się ludzie dziwili dlaczego od 99 do 100% ładuje 2 godziny
Kalibrowanie dotyczy tylko baterii LFP?było od zawsze tylko nigdy tego nie nazywali osobno i się ludzie dziwili dlaczego od 99 do 100% ładuje 2 godziny
w sumie to nie wiem czy dotyczy LFP, na pewno dotyczy tradycyjnychKalibrowanie dotyczy tylko baterii LFP?
nie, ale dla LFP jest wazniejszeKalibrowanie dotyczy tylko baterii LFP?
Nie można, bo jak samochód jest pochylony, to prąd w ogniwach przepływa na tę nieuniesioną stronę i wtedy koła po tej stronie jeżdżą szybciej.Wymiana opon - można pojedynczo podnosić samochód i zmieniać na podwórku koła? Czy trzeba cała tesle unosić?
no i wyłączyłbym alarm/wykrywanie przechyleniaNie można, bo jak samochód jest pochylony, to prąd w ogniwach przepływa na tę nieuniesioną stronę i wtedy koła po tej stronie jeżdżą szybciej.
😉
Można, tylko upewnij się, że podpierasz samochód w wyznaczonych do tego punktach — do takiego podnoszenia przydają się te sławetne gumowe podkładki.
Chyba wystarczy nie zamykać samochodu. Wtedy alarm się nie uruchomi.no i wyłączyłbym alarm/wykrywanie przechylenia
mój się sam zamykaChyba wystarczy nie zamykać samochodu. Wtedy alarm się nie uruchomi.
Tylko traf w punkt podparcia.Wymiana opon - można pojedynczo podnosić samochód i zmieniać na podwórku koła? Czy trzeba cała tesle unosić?