nabrU

Moderator

Cytat w powyższego:

W najbardziej optymistycznym scenariuszu e-paliwa będą droższe od kilku do kilkunastu procent, w najmniej optymistycznym około 65-80 procent od produktów uzyskiwanych z ropy naftowej.

Już widzę paradox'a jeżdżącego 'ekonomicznym' QQ e-power za 12-13zł za litr e-paliwa. Majstersztyk wart 20 stron tego wątku ;)
 

mALEK

Pionier e-mobilności

" W 2030 roku 80 proc. produkowanych przez nas aut będzie na prąd. Doszliśmy jednak do etapu, w którym jasne jest, że elektromobilność nie będzie w stanie zaspokoić wszystkich potrzeb w oczekiwanym czasie.."

Czyli wiedza, ze sa w "d" i szukaja jak tutaj urwac jeszcze kawalek z resztek torciku ICE, ktory szybko sie konczy - beda sprzedawac paliwo :D. reszta wywiadu tez ciekawa. btw. wrzesien 2021 .
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Cytat w powyższego:Już widzę paradox'a jeżdżącego 'ekonomicznym' QQ e-power za 12-13zł za litr e-paliwa. Majstersztyk wart 20 stron tego wątku ;)
poczytaj o bardziej ekologicznych rozwiązaniach to ci się odechce śmieszkować

 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
poczytaj o bardziej ekologicznych rozwiązaniach to ci się odechce śmieszkować

Co jest ekologicznego w produkowaniu paliwa z prądu i późnej wykorzystywanie go ze sprawnością rzędu 40%?
Czyli z 10kWh prądu masz na koniec pewnie 2.5kWh energii.
W BEV z 10kWh prądu masz z 9kWh energii licząc straty ładowania
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
7,2 litra trochę sporo tym bardziej, ze przy małej prędkości. Dzisiaj robiłem trasę 150km - autopilot na luźno 110 km/h ze zużyciem 13kwh/100. Banan na twarzy kabel podpięty nic mi więcej nie potrzeba, zwłaszcza ice :D
nie no, cała trasa to do Zakopca 6,2 a z Zakopca 3,8 takze sredna rowno 5
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Co jest ekologicznego w produkowaniu paliwa z prądu i późnej wykorzystywanie go ze sprawnością rzędu 40%?
Czyli z 10kWh prądu masz na koniec pewnie 2.5kWh energii.
W BEV z 10kWh prądu masz z 9kWh energii licząc straty ładowania
przecież napisałem to z sarkazmem
 
Top