cooler

Pionier e-mobilności
Acha. To przestanę używać na co dzień.
Widzę że jesteś jednym z tych niewolników którzy gdy Pan na niego szcza, on wesoło podśpiewuje "dancing in the rain".
AP bez radaru traci całkiem sens, co ci po takim systemie który działa dobrze tylko wtedy gdy są super warunki? I sam równie dobrze byś jechał?
Dlaczego w samolotach lata się na przyrządy, a nie na vision only? Bo wizja jest słaba i zawodna. Po to są niewizyjne "zmysły" żeby radzić sobie w trudnych dla człowieka warunkach, gdy jego zmysły zawodzą. I jest ich wiele różnych uzupełniających się. A teraz w Tesli masz te same zawodne w pewnych warunkach "zmysły" co czlowiek i żadnego innego w zapasie.
Pisz sobie co chcesz ale to nie jest lepsze rozwiązanie. Dlatego uważam że Tesla się cofa. Wizyjne czujniki parkowania też tak chwalisz? Zabrali i nic nie działa? I jest ok?
Masz naturę bezrefleksyjnego niewolnika, idealny target korporacji.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Widzę że jesteś jednym z tych niewolników którzy gdy Pan na niego szcza, on wesoło podśpiewuje "dancing in the rain".
AP bez radaru traci całkiem sens, co ci po takim systemie który działa dobrze tylko wtedy gdy są super warunki? I sam równie dobrze byś jechał?
Dlaczego w samolotach lata się na przyrządy, a nie na vision only? Bo wizja jest słaba i zawodna. Po to są niewizyjne "zmysły" żeby radzić sobie w trudnych dla człowieka warunkach, gdy jego zmysły zawodzą. I jest ich wiele różnych uzupełniających się. A teraz w Tesli masz te same zawodne w pewnych warunkach "zmysły" co czlowiek i żadnego innego w zapasie.
Pisz sobie co chcesz ale to nie jest lepsze rozwiązanie. Dlatego uważam że Tesla się cofa. Wizyjne czujniki parkowania też tak chwalisz? Zabrali i nic nie działa? I jest ok?
Masz naturę bezrefleksyjnego niewolnika, idealny target korporacji.
Jak kolega wyżej również potwierdził, nie oceniaj AP bo ona dla pojazdów bez radaru opiera się na ułomnej wersji Tesla Vision a w dużej mierze na kodzie, który istnieje od 2014 roku. Zwróć uwagę na wizualizacje FSD, które działają perfekcyjnie nawet właśnie w kiepskich warunkach. W tym samym czasie rejestrują zmiany świateł w mieście, pieszych oraz samochodu z każdej strony. Tesla Vision nie tworzy świata z obrazu który my widzimy a „rozkodowuje go” przez co potrafi uzyskać duża większa rozdzielczość. Wiec nawet jak nam się wydaje, ze obraz jest niewidoczny z uwagi na warunki lub zabrudzenie to mimo wszystko FSD potrafi budować z tego świat.


Poniżej link jak FSD radzi sobie w ulewie gdzie ja ledwo widzę drogę i inne auta: a to nadal system beta

 
Last edited:

pmlody

Pionier e-mobilności
Widzę że jesteś jednym z tych niewolników którzy gdy Pan na niego szcza, on wesoło podśpiewuje "dancing in the rain".
AP bez radaru traci całkiem sens, co ci po takim systemie który działa dobrze tylko wtedy gdy są super warunki? I sam równie dobrze byś jechał?
Dlaczego w samolotach lata się na przyrządy, a nie na vision only? Bo wizja jest słaba i zawodna. Po to są niewizyjne "zmysły" żeby radzić sobie w trudnych dla człowieka warunkach, gdy jego zmysły zawodzą. I jest ich wiele różnych uzupełniających się. A teraz w Tesli masz te same zawodne w pewnych warunkach "zmysły" co czlowiek i żadnego innego w zapasie.
Pisz sobie co chcesz ale to nie jest lepsze rozwiązanie. Dlatego uważam że Tesla się cofa. Wizyjne czujniki parkowania też tak chwalisz? Zabrali i nic nie działa? I jest ok?
Masz naturę bezrefleksyjnego niewolnika, idealny target korporacji.
No cóż, nie będę się spierać. Ty wiesz lepiej, a wiedzę czerpiesz z najlepszego źródła - siebie. Wracam zatem do korponorki, żeby pan mógł na mnie szczać.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Poniżej link jak FSD radzi sobie w ulewie gdzie ja ledwo widzę drogę i inne auta: a to nadal system beta
I nie działa u nas w PL. Czyli nie mamy jej do dyspozycji
 

Michal

Moderator
Widzę że jesteś jednym z tych niewolników którzy gdy Pan na niego szcza, on wesoło podśpiewuje "dancing in the rain".
AP bez radaru traci całkiem sens, co ci po takim systemie który działa dobrze tylko wtedy gdy są super warunki? I sam równie dobrze byś jechał?
Dlaczego w samolotach lata się na przyrządy, a nie na vision only? Bo wizja jest słaba i zawodna. Po to są niewizyjne "zmysły" żeby radzić sobie w trudnych dla człowieka warunkach, gdy jego zmysły zawodzą. I jest ich wiele różnych uzupełniających się. A teraz w Tesli masz te same zawodne w pewnych warunkach "zmysły" co czlowiek i żadnego innego w zapasie.
Pisz sobie co chcesz ale to nie jest lepsze rozwiązanie. Dlatego uważam że Tesla się cofa. Wizyjne czujniki parkowania też tak chwalisz? Zabrali i nic nie działa? I jest ok?
Masz naturę bezrefleksyjnego niewolnika, idealny target korporacji.
Oj chyba trochę przesadzasz - po co to szczanie itp... Tak wiemy, że nie jesteś fanem tesli. Tak wiemy, że wiele rzeczy Ci się nie podoba. ale nam się podoba i to nie jest kwestia fanbojstwa, tylko naszego zdania na temat funkcjonalności, które dostajemy.

Ja też jestem zdania, że działa dużo lepiej bez radaru, a po co radar, skoro decyzje z kamer i tak musiałyby być nadrzędne, bo radar dawał mnustwo phantom breaking. W ciężkich warunkach u mnie działa naprawdę spoko i kompletnie nie widzę pogorszenia po zabraniu radaru, a tylko poprawę.
Lepiej jeździ po zakrętach, lepiej jeździ pod wiaduktami, lepiej w korkach, no wszędzie.
Jedyny minus to brak informacji o dwóch autach poprzedzających, która była z radaru.
 

cooler

Pionier e-mobilności

Michal

Moderator
Oczywiście że lepiej i to znacznie. Mam testowy zjazd z Dolinki na Puławską, który robię od ponad roku na AP, na granicy możliwości i teraz jest znacząco lepiej, szybciej i płynniej.
To nie jest picie sików, tylko fakt.
 

Piter

Posiadacz elektryka
Dla mnie jest dużo gorzej, jeżdżę na zmianę dwoma Teslami i w każdej, jadąc po zmroku, mam ciągle komunikaty o zasłonięciu którejś z kamer. Mimo że auto czyste jak łza.
Mam to zgłosić do Tesli i jechać 300 km na ich wymianę i z nowymi mieć to samo czy czekać aż któraś aktualizacja to naprawi? Irytuje mnie to trochę…
 
Top