BigB00
Posiadacz elektryka
Total pokazuje, że ma produkty do aut elektrycznych, ale przy okazji coś tam chlapnie.
Wbrew pozorom, (auta elektryczne) mają jednak dużo punktów wspólnych ze swoimi spalinowymi odpowiednikami.
Pierwszy płyn, który występuje w każdym aucie, niezależnie od rodzaju napędu, to oczywiście płyn do spryskiwaczy.
Podobnie jest w przypadku płynu hamulcowego (...) układy w elektrykach i samochodach z silnikami spalinowymi wykorzystują ten sam rodzaj płynu hamulcowego.
I tu następuje koniec "dużej ilości punktów wspólnych".
A czego możemy się jeszcze dowiedzieć? Jakie oleje i płyny mogą być stosowane w skrzyni biegów, silniku i pakecie baterii. A także, że:
"Wszystkie te płyny muszą być wymieniane zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu. Brak terminowej wymiany w przypadku auta będącego w okresie gwarancji może być - w przypadku problemów technicznych - powodem odmowy naprawy w ramach gwarancji. To samo dotyczy zastosowania cieczy bez aprobaty danego producenta” – dodaje Mateusz Myck.
To jak często wymieniacie te płyny i oleje w BMSie, silniku i skrzyni biegów, żeby nie utracić gwarancji?
Na koniec wisienka:
Osobną kwestią jest całkowity ślad węglowy, pozostawiany przy okazji produkcji aut elektrycznych, co do którego opinia ekspertów nie jest jednoznaczna.
www.total.com.pl
Wbrew pozorom, (auta elektryczne) mają jednak dużo punktów wspólnych ze swoimi spalinowymi odpowiednikami.
Pierwszy płyn, który występuje w każdym aucie, niezależnie od rodzaju napędu, to oczywiście płyn do spryskiwaczy.
Podobnie jest w przypadku płynu hamulcowego (...) układy w elektrykach i samochodach z silnikami spalinowymi wykorzystują ten sam rodzaj płynu hamulcowego.
I tu następuje koniec "dużej ilości punktów wspólnych".
A czego możemy się jeszcze dowiedzieć? Jakie oleje i płyny mogą być stosowane w skrzyni biegów, silniku i pakecie baterii. A także, że:
"Wszystkie te płyny muszą być wymieniane zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu. Brak terminowej wymiany w przypadku auta będącego w okresie gwarancji może być - w przypadku problemów technicznych - powodem odmowy naprawy w ramach gwarancji. To samo dotyczy zastosowania cieczy bez aprobaty danego producenta” – dodaje Mateusz Myck.
To jak często wymieniacie te płyny i oleje w BMSie, silniku i skrzyni biegów, żeby nie utracić gwarancji?
Na koniec wisienka:
Osobną kwestią jest całkowity ślad węglowy, pozostawiany przy okazji produkcji aut elektrycznych, co do którego opinia ekspertów nie jest jednoznaczna.
