Lol, jak z tego wątku wyciągnąłeś taki wniosek?
Wniosek.... teoretyczny ;-)
Niemniej nawet z radarem gdy w naprawdę syfiastych warunkach Tesla po ostrzeżeniu o utracie widoków z kamer ( jedna to za mało), wyłączała nie tylko AP ale i tempomat. I to jest zly moim zdaniem algorytm. Na ogół to ona widzi lepej od nas ale, rozumiem AP/Fsd, tylko bez likwidowania utrzymania prędkości. Niech juz nie będzie tempomatem adaptacyjnym, lecz zwykłym.
To wszystko są zabawy w wyniku oprogramowania i roznych oczekiwań itp na tak rozleglym rynku.
Kiedyś aktualizaje szły co tydzień, a byly jak w malej rodzinie po "sugestii szwagra" . Teraz to już ciężka sprawa.
Jestem generalnie zadowolony z jazdy na tempomacie i nawet na AP, oczywiście - jestem sztangistą tz z ciężarkiem. Tak szczerze to na cztery lata prawie jakiegoś groźnego numeru który by Tesla wywinęła, nie pamiętam. Wymaga to czasem pewnych działań jak dodanie gazu gdy do d.. y odczytuje znaki, czasem chwilowego wyłączenia itd.
Lecz to są sporadyczne przypadki i przecież nie śpimy kierując.
Przypuszczam, ze narasta liczba ludzi, co sobie nie radzą z jakąkolwiek technologią i dodatkowo widzą świat czarno/biało. To jak z elektrykami, gdy sie pojawily, od razu strach że im zabiorą ICE. A Semi ma jechać na raz do Chorwacji a jak nie to nie jest to ciężarówka.