Bronek
Pionier e-mobilności
Są też ludzie zauroczni innymi markami i co by w nich nie było złego, co by się niepojawiło naeet duża wtopa , to i tak samochód będzie z tej stajni.@nabrU staram się (m. in w tym temacie) zrozumieć jej 'fenomen'.
Ba, są nawet miłośnicy diesla do miasta , nie przyjmą argumentu iż w obecnych czasach nieekonomiczne, nie ekologiczne i sprzeczne nawet z inżynierią tego napędu.
Miłość jest ślepa.
U mnie z Teslą jest dodatkowy problem, bo to przypadek i nie dala mi, jako jedno z nielicznych aut popalić w sensie serwisowym. Podobnie Leaf (do dziś nie rozumiem Nissana czemu zmarnował taki potencjał w elektromobilności? Moze przez to że to byla tyko gałąź produkcji?)
Oraz to, że szczegolnie w pierwszych latach co kilka tygodni byla zabawa z oczekiwaniem na różne rzeczy...
Jak zwykle Ci co tego nie doswiadczyli będą pierniczyć, ze rano chce wsiąść do samochodu jaki zostawił wieczorem i takie tam farmazony, ale prezenty pod choinke i na imieniny lubi dostawać a jak partner zaskoczy nową figurą w alkowie, to gęba mu się cieszy calymi dniami...
Jednym słowem FENOMEN tesli to Verdiego : "la donna e mobile" (nawet pasuje i e i mobile)
Nikt nie robił tego i dalej nie robi na taka skalę, a to sie podoba wiekszosci nawet jak coś sperdzielą
Ponad 90% udzielilo dostepu do tych beta wersji z ciekawosci i niecierpliwości.
Drugi powód, to że samochod do jazdy do przedszkola z dziećmi ma potencjal sportowca i auta za 4x wiecej lub niedostepnego dla gospodyni i ojca dzieciom. Nie trzeba tego wykorzystywać ale można mieć.
Ludzie bez jaj tego nie doświadczą i dla nich są inne rozwiązania, kino, sport w parku i na sali liceum, spacery, wedkarstwo i grzybki w kazdym sensie lub np hejtowanie na forach Itp
Last edited: