Co za pech i jak to zgłosić.

SylB

Fachowiec
Samochód odebrałem wczoraj wieczorem i w drodze powrotnej zaobserwowałem, że.
Samochód nie jest wstanie utrzymać toru jazy na wprost.
Po wyrównaniu od razu zjeżdża na prawo lub lewo.
Im szybciej się jedzie to bardziej problem narasta.
Wygląda to tak. Próbuję skorygować tor jazy, bardzo lekko kontrując i nie ma reakcji, więc troszeczkę mocniej skręcam i nadal nie ma reakcji aż w końcu załapuje i dosyć mocno zjeżdża w drugą stronę.
Jazda powyżej 100km/h to ciągła walka z samochodem i kontrowanie.
Próba uruchomienia asystenta pasa o mało nie skończyła wypadkiem, bo reakcja elektroniki była bardzo przesadna.

Co jest i gdzie to zgłosić.
Tesla serwis nie odbiera telefonów, no bo i po co.
 

Michal

Moderator
Przez aplikację zgłaszasz. Jeśli będziesz miał daleki terminy, to możesz na własną rękę spróbować zrobić zbieżność :p
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Samochód odebrałem wczoraj wieczorem i w drodze powrotnej zaobserwowałem, że.
Samochód nie jest wstanie utrzymać toru jazy na wprost.
Po wyrównaniu od razu zjeżdża na prawo lub lewo.
Im szybciej się jedzie to bardziej problem narasta.
Wygląda to tak. Próbuję skorygować tor jazy, bardzo lekko kontrując i nie ma reakcji, więc troszeczkę mocniej skręcam i nadal nie ma reakcji aż w końcu załapuje i dosyć mocno zjeżdża w drugą stronę.
Jazda powyżej 100km/h to ciągła walka z samochodem i kontrowanie.
Próba uruchomienia asystenta pasa o mało nie skończyła wypadkiem, bo reakcja elektroniki była bardzo przesadna.

Co jest i gdzie to zgłosić.
Tesla serwis nie odbiera telefonów, no bo i po co.
Pociagnij za kierownicę może tobie śruby kontrującą jakiś mały chińczyk nie zamontował.:D
 

Michal

Moderator
Pociagnij za kierownicę może tobie śruby kontrującą jakiś mały chińczyk nie zamontował.:D
Tylko na postoju ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Koła ? Śruby tak na wszelki wypadek sprawdź .
Kierownica ma jedną śrubę jej brak czy luz nie powoduje wmw zachowań jest wielowpust. Moze najwyzej po mocnym pociągnięciu zostac w rękach
Zawieszenie , koła ..tam mozoe byc brak śruby np stabilizatora ,
Ja bym pojechal do najbizszego warsztatu . Zawieszenie ma normalne Przynajmniej to bym wykluczył
Gdyby tak robila na AP to kalibracja kamer
 

SylB

Fachowiec
@SylB na forum jest wątek o ząbkowaniu kierownicy
Kurcze, faktycznie było -2 stopnie. Ale u mnie nie ma efektu przeskakiwania.
Odnoszę wrażenie, że kierownica chodzi ciężko.
Normalnie jak prowadzę po w miarę prostej i szerokiej drodze, to lewa ręką lekko trzymam kierownicę i mam ja oparta o drzwi lub nogę.
Tu musiałem, mocny chwyt na wieńcu :)
 
Last edited:

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Powiem Wam że jak czytam te wasze problemy z nowymi autami to nie wiem czy płakać czy śmiać się ,w normalnym serwisie np VW czy BMW wracacie do salonu wstawiacie im auto i od razu przystępują do roboty a tu jakaś magia nikt nie odbiera tel, maili itp;) a auto za 200 czy 600tys
Nigdy nie miałem nowego auta i może przez to mam ok, bo ten co kupił nowe ponaprawiał wszystko najeździł się i na wku..... i jak już po dwóch latach uporał się z wszystkim to sprzedał je np mi:)
 

Lupus

Posiadacz elektryka
Powiem Wam że jak czytam te wasze problemy z nowymi autami to nie wiem czy płakać czy śmiać się ,w normalnym serwisie np VW czy BMW wracacie do salonu wstawiacie im auto i od razu przystępują do roboty a tu jakaś magia nikt nie odbiera tel, maili itp;) a auto za 200 czy 600tys
Nigdy nie miałem nowego auta i może przez to mam ok, bo ten co kupił nowe ponaprawiał wszystko najeździł się i na wku..... i jak już po dwóch latach uporał się z wszystkim to sprzedał je np mi:)
Z tym od razu to różnie bywa.
Bywały posty o różnych markach że ktoś oddał do serwisu i czekał 2 miesiące aż przyjdą jakieś części, zwłaszcza z elektrykami.
 

Michal

Moderator
Ale oczywiście, że najlepiej wrócić od razu i oddać na serwis ale ja założyłem, że auto już jest daleko i dlatego poleciłem sprawdzić samemu.
 
Top