2023.6.9 i Park Assist dla aut bez USS

pmlody

Pionier e-mobilności
Ja już wiem, że to moja pierwsza i ostania Tesla. Zostawię tą markę wyznawcom. Premium bez czajników parkowania i ta wyrozumiałość użytkowników - specyficzne. Wracać do nawyków z 125p ?, po co ?.
Zrobiłem eksperyment nabywając ten pojazd ale okazał się nie udany.
I bardzo dobrze. Teraz jest duży wybór. Można audi albo VW kupić.
 

J123

Zadomawiam się
Słuszna decyzja skoro auto Ci nie pasuje. 👍
Tym niemniej nazywanie wyznawcami użytkowników, którym to auto odpowiada jest żałosne.
Kiedy naście lat temu przesiadłem się z BMW na Mercedesy nawet nie pomyślałem, żeby pozostałych użytkowników BMW nazywać wyznawcami.
Takie teksty są delikatnie mówiąc śmieszne… 😎
Każdego śmieszy coś innego. Jak nazwać klienta któremu wciska się bubel a on się z tego cieszy i występuje jeszcze jako adwokat ?
Nie ja wymyśliłem ten termin, przewija się w wielu postach na tej grupie.
Zaakceptowałem brak systemu wspomagania parkowania przy zakupie, oczekując rychłej aktualizacji i uzupełnienia go a dostałem to coś - żenada - drugi raz nie uwierzę.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja się śmieję z nazywania ludzi, z innym poglądem na daną sprawę wyznawcami,
bo to wyklucza merytorykę dalszej dyskusji.
Ja nie uważam żeby Tesla była doskonałym autem, jak zresztą i inne, w zasadzie to nie ma aut idealnych, bo każdy może mieć inne potrzeby.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Złej baletnicy jak to mówią w teatrze zdarzeń :cool: ....
Czujniki zawsze miałem w tylku , bo np o średnicy 5 cm słupka i wysokości ok 50,cm jak znika za maską nie potrafią wyczuć i to w prawdziwym premium np,w ,S Merdecesie z salonu nie po powodzi , a nie tylko "premiumm cenowym", jak to jest w przypadku Ygreka .

Y i,3, to może i jest premium ale nie z powodu takich pierdół jak czujniki dla niepełnosprytnych kierowców, a z powodu niesamowitego jak na obecne czasy podejscia do jazdy i tego jak to robi.

. Owszem czujniki się przydają, ale nie są one w 100% pewne, jak wszystko zresztą , w tym nawet człowiek .
Mam czujniki, we wszystkich autach , ale akurat w moim słupkowym przypadku pod pracą z przodu kamera jest bardziej optymalna , sprawdzone empirycznie w Trójce z czujnikami. Wysoki krawężnik czy w/w słupek są zagrożeniem pomimo czujników .Dobra kamera automatyczna jest ciut w tym przypadku lepsza , ale jak kierowca dupa, to nic nie pomoże . :)
 

J123

Zadomawiam się
Złej baletnicy jak to mówią w teatrze zdarzeń :cool: ....
Czujniki zawsze miałem w tylku , bo np o średnicy 5 cm słupka i wysokości ok 50,cm jak znika za maską nie potrafią wyczuć i to w prawdziwym premium np,w ,S Merdecesie z salonu nie po powodzi , a nie tylko "premiumm cenowym", jak to jest w przypadku Ygreka .

Y i,3, to może i jest premium ale nie z powodu takich pierdół jak czujniki dla niepełnosprytnych kierowców, a z powodu niesamowitego jak na obecne czasy podejscia do jazdy i tego jak to robi.

. Owszem czujniki się przydają, ale nie są one w 100% pewne, jak wszystko zresztą , w tym nawet człowiek .
Mam czujniki, we wszystkich autach , ale akurat w moim słupkowym przypadku pod pracą z przodu kamera jest bardziej optymalna , sprawdzone empirycznie w Trójce z czujnikami. Wysoki krawężnik czy w/w słupek są zagrożeniem pomimo czujników .Dobra kamera automatyczna jest ciut w tym przypadku lepsza , ale jak kierowca dupa, to nic nie pomoże . :)
To jest przykład merytoryki dyskusji.
Ocena umiejętności kierowcy osoby której się zupełnie nie zna.
Tłumaczenie że przecież kamery są lepsze i nie ważne że producent obiecał pojazd z asystą parkowania - sprawną i użyteczną a dostarczył bubel
itp ...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie bylo to do Ciebie ale skoro się poczuwasz ? Kiedy kupiłeś ?
Na FSD czekamy prawie 15 lat i raczej bez przeprowadzki do,USA się u nas na tą funkcję nie zanosi ?
Właśnie to jest merytoryczne, bo opisuję jak czujniki działają w przypadku słupka niskiego i centralnie. .Empirycznie sprawdzone i dlatego założyłem kamerę z ekranem , dla tego jednego słupka .
14 dni jest na zwrot auta.
 
Last edited:

elektryk

Pionier e-mobilności
Ja już wiem, że to moja pierwsza i ostania Tesla. Zostawię tą markę wyznawcom. Premium bez czajników parkowania i ta wyrozumiałość użytkowników - specyficzne. Wracać do nawyków z 125p ?, po co ?.
Zrobiłem eksperyment nabywając ten pojazd ale okazał się nie udany.
Mój brat szuka używanej Tesli w dobrej cenie - jak chcesz to napisz na priv, odkupimy.
 

daniel

Señor Meme Officer
To jest przykład merytoryki dyskusji.
Ocena umiejętności kierowcy osoby której się zupełnie nie zna.
Tłumaczenie że przecież kamery są lepsze i nie ważne że producent obiecał pojazd z asystą parkowania - sprawną i użyteczną a dostarczył bubel
itp ...
Atmosfera się zrobiła gęsta. :eek:

Rozumiem @J123. Nie wszyscy sa tu "wyznawcami". Tesla nie może sobie tak pogrywać i oczekiwać, że będzie się ustawiała kolejka "łosi po horyzont". Też traktowałem kupno Model 3 jako rzut kostką za ćwierć bańki. Biorąc pod uwagę, że moje auto właśnie stoi w serwisie i cenę za którą kupiłem to uważam, że wypadła czwórka. Auto jest fajne. Naprawdę dobrze się jeździ. Nie jest idealne, pod pewnymi względami mniej umie niż moja 7-letnia Octavia, która sama parkuje, ale ma mnóstwo innych plusów. Przełknę słoną cenę i będę się cieszył jazdą zaawansowanym technologicznie samochodem.

Niektórym wylosuje się 6-tka, innym 1-ka (cześć @cooler). Będą różne reakcje. To jest forum i opinie są różne. Też byłbym rozczarowany gdyby nie było czujników parkowania i musiałbym czekać miesiącami na funkcję, która we współczesnym samochodzie w tej cenie jest oczekiwanym standardem. Ludzie na forum zgłaszają się głównie z problemami. Chyba, że czyjeś hobby to pisanie peanów na cześć Tesli na pół etatu, ale takich ludzi jest mało. Najważniejsze pytanie to takie czy kupiłbyś Teslę ponownie i na to trzeba patrzeć. Nie na to, że komuś coś się zepsuło, bo szanse na awarie zawsze są.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Atmosfera się zrobiła gęsta. :eek:

Rozumiem @J123. Nie wszyscy sa tu "wyznawcami". Tesla nie może sobie tak pogrywać i oczekiwać, że będzie się ustawiała kolejka "łosi po horyzont". Też traktowałem kupno Model 3 jako rzut kostką za ćwierć bańki. Biorąc pod uwagę, że moje auto właśnie stoi w serwisie i cenę za którą kupiłem to uważam, że wypadła czwórka. Auto jest fajne. Naprawdę dobrze się jeździ. Nie jest idealne, pod pewnymi względami mniej umie niż moja 7-letnia Octavia, która sama parkuje, ale ma mnóstwo innych plusów. Przełknę słoną cenę i będę się cieszył jazdą zaawansowanym technologicznie samochodem.

Niektórym wylosuje się 6-tka, innym 1-ka (cześć @cooler). Będą różne reakcje. To jest forum i opinie są różne. Też byłbym rozczarowany gdyby nie było czujników parkowania i musiałbym czekać miesiącami na funkcję, która we współczesnym samochodzie w tej cenie jest oczekiwanym standardem. Ludzie na forum zgłaszają się głównie z problemami. Chyba, że czyjeś hobby to pisanie peanów na cześć Tesli na pół etatu, ale takich ludzi jest mało. Najważniejsze pytanie to takie czy kupiłbyś Teslę ponownie i na to trzeba patrzeć. Nie na to, że komuś coś się zepsuło, bo szanse na awarie zawsze są.
Ja nie jestem wyznawcą, solidnie opisuje wszystkie problemy mego egzemplarza, ale jednego nigdy nie negowałem: auto jeździ jak marzenie, trzyma się i manewruje w czasie jazdy jak bolid F1, przyśpiesza dokładnie wtedy gdy o tym pomyślimy. I to jak!

Jako innowacyjny producent, który cały czas czegoś nowego próbuje, zdarza się wejść w jakąś ślepą uliczkę, ale co ważne, potrafi swoje błędy naprawić, co nie jest oczywiste dla legacy premium (były fan Merca here). Czasem warto poczekać na tą chwilę aby nie wkurzać się jak wielu z nas nie działającym bagażnikiem.

Dlatego uważam że jak na auto które daje tyle frajdy, zmazuje uśmiechy z januszowych twarzy handlarzom z giełdy warzywnej w ich M-line, RS i AMG to jest fenomenalne auto, tanie w zakupie i utrzymaniu, dość dobrze wykonane i solidne. Jechałem jakiś czas temu BMW M8 za dużą bańkę i nie widziałem nic (oprócz ceramicznych hamulców) czego by mi brakowało w Tesli.

Na pewno auto nadaje się na trasy, co nie jest oczywiste dla BEV (sam używam głównie na trasach) oraz jako daily dla normalnej rodziny żeby gdzieś dalej pojechać - w górach Rumunii zrobiłem wynik WLTP, ponad 600km na jednym ładowaniu.

Zależy czego szukamy w aucie: ja miałem już mocne, wielkie i wygodne auta, Tesla daje mi uśmiech w czasie jazdy za zwinność i manewrowość.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Ja już wiem, że to moja pierwsza i ostania Tesla. Zostawię tą markę wyznawcom. Premium bez czajników parkowania i ta wyrozumiałość użytkowników - specyficzne. Wracać do nawyków z 125p ?, po co ?.
Zrobiłem eksperyment nabywając ten pojazd ale okazał się nie udany.
Pożyjemy - zobaczymy :) to auto ma wiele zalet a bardzo mało mankamentów ! Mam SR+ z 2021 roku Z CZUJNIKAMI. Może chcesz się zamienić ?:)
 
Top