mm-tesla

Posiadacz elektryka
Zgłosiłem usterki, 24 kwietnia 9 rano mam wizytę w serwisie, czyli prawie miesiąc.

Zgłosiłem:
- źle spasowany frunk (widać po otwarciu, śruby mają różne dystanse (jest możliwość regulacji tej klapy jakieś 5cm...))
- brud pod zabezpieczeniem tylne drzwi (ktoś miał podobny problem tutaj w wątku)
- klapa bagażnika też jest lekko przekrzywiona (tylne światło prawe ma schodek, lewe jest ok)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Zgłosiłem usterki, 24 kwietnia 9 rano mam wizytę w serwisie, czyli prawie miesiąc.

Zgłosiłem:
- źle spasowany frunk (widać po otwarciu, śruby mają różne dystanse (jest możliwość regulacji tej klapy jakieś 5cm...))
- brud pod zabezpieczeniem tylne drzwi (ktoś miał podobny problem tutaj w wątku)
- klapa bagażnika też jest lekko przekrzywiona (tylne światło prawe ma schodek, lewe jest ok)
Ciekawe czy wersje z Giga Shanghai też mają jakieś niedoróbki - kiedyś oglądałem wywiad z Muskiem i mówił, że w trakcie rozruchu/zwiększania wydajności fabryki takie rzeczy mogą się zdarzać. Ostatnio w Berlinie wykręcili 5000 sztuk tygodniowo, co ponoć jest już uznawane za zakończenie rozruchu.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Ciekawe czy wersje z Giga Shanghai też mają jakieś niedoróbki - kiedyś oglądałem wywiad z Muskiem i mówił, że w trakcie rozruchu/zwiększania wydajności fabryki takie rzeczy mogą się zdarzać. Ostatnio w Berlinie wykręcili 5000 sztuk tygodniowo, co ponoć jest już uznawane za zakończenie rozruchu.
Tak, mają, u mnie były 2 - drobna - uszkodzony lakier na brzeżku klapy bagażnika i duuuża - niedziałający dolny lewy PIN w gnieździe ładowania - co spowodowało, że auto nie ładowało się na DC wcale, a tylko na AC. Na szczęście powaga usterki (i odbiór auta z pomocą Daniela G.) poskutkował potencjalnie "niemożliwym" - a mianowicie auto zostało przyjęte na serwis w dniu jego odbioru z Tesli (24.03, ok. 18:30) i naprawione do 27.03 (czyli w sumie w 1 dzień roboczy, bo w poniedziałek ogarnęli).
 

bart_zaw

Posiadacz elektryka
Ciekawe czy wersje z Giga Shanghai też mają jakieś niedoróbki - kiedyś oglądałem wywiad z Muskiem i mówił, że w trakcie rozruchu/zwiększania wydajności fabryki takie rzeczy mogą się zdarzać. Ostatnio w Berlinie wykręcili 5000 sztuk tygodniowo, co ponoć jest już uznawane za zakończenie rozruchu.
U mnie jedyne co znalazłem to nie zatrzaśnięta dobrze osłona słupka środkowego prawego (odstawała bardziej od podsufitki w porównaniu do lewej strony), opony trochę bicia miały ale po 800km już nie ma tego problemu.
 

Alef

Zadomawiam się
Można, albo nie można...
Nie wiadomo i ten osobnik się nie dowie :p
Ale traci się te 1200 zł czy nie? No i czy można to zrobić praktycznie tuż przed odbiorem?
Ja podpytałem w SC i miła pani w tatuażu powiedziała ze zwrócą mi “maniuszki” za 1-2 tyg. Jeszcze nie otrzymałem przelewu. Jak nie otrzymam przelewu to wpadnę tam ponownie.
 

Michal

Moderator
co?
 

Alef

Zadomawiam się
Tak, mają, u mnie były 2 - drobna - uszkodzony lakier na brzeżku klapy bagażnika i duuuża - niedziałający dolny lewy PIN w gnieździe ładowania - co spowodowało, że auto nie ładowało się na DC wcale, a tylko na AC. Na szczęście powaga usterki (i odbiór auta z pomocą Daniela G.) poskutkował potencjalnie "niemożliwym" - a mianowicie auto zostało przyjęte na serwis w dniu jego odbioru z Tesli (24.03, ok. 18:30) i naprawione do 27.03 (czyli w sumie w 1 dzień roboczy, bo w poniedziałek ogarnęli).
Ja pewnie mam problem z AC ale sprawdzałem na jednej stacji.
 
Top