SPRZEDANY - Sprzedam Renault Megane E-Tech NOWY 2023

bart_zaw

Posiadacz elektryka
Dokładnie.
Dotyczy zresztą wszystkich innych kompaktów, a już zwłaszcza z małymi bateriami.
Czyli jak w chwili zamawiania Megane w kwietniu 2022 tesla 3 SR kosztowała 250tyś - 30% taniej za hatchback z mała baterią - to jest 175tyś zł......
 

Cav

Pionier e-mobilności
Czyli jak w chwili zamawiania Megane w kwietniu 2022 tesla 3 SR kosztowała 250tyś - 30% taniej za hatchback z mała baterią - to jest 175tyś zł......
Ale TERAZ nie jest chwila zamawiania.
Teraz jest teraz i takie cuś jak Megane nie jest warte więcej niż 150 tys.
Bo Tesla staniała.
 

bart_zaw

Posiadacz elektryka
Ale TERAZ nie jest chwila zamawiania.
Teraz jest teraz i takie cuś jak Megane nie jest warte więcej niż 150 tys.
Bo Tesla staniała.
Dzwon do Renault Polska - naucz ich biznesu --- w kolejce czekają przewartościowane Mercedes, BMW, Fiat, Kia, Hyundai --
Czy te wpisy mają jakiś głębszy sens i mają coś wnosić --
TERAZ żaden producent nawet nie daje ci gwarancji ceny - płacisz ile będzie przy odbiorze a nie ile jest w dniu zamówienia --
Powodzenia przy zakupie nowego EV za 150tyś z baterią 40-60
 

Cav

Pionier e-mobilności
Dzwon do Renault Polska - naucz ich biznesu --- w kolejce czekają przewartościowane Mercedes, BMW, Fiat, Kia, Hyundai --
Nie muszę nigdzie, dzwonić, rynek ich szybko nauczy.

Tesli sprzedało się 7 razy więcej niż Megane - kupili pewnie tylko ci, co nie wiedzieli jak bardzo przepłacają obecnie.
Czy te wpisy mają jakiś głębszy sens i mają coś wnosić --
Tak.
Uświadomienie potencjalnym klientom obecnej sytuacji rynkowej.
Czyli takiej, gdzie na rynku jest Tesla, potem długo, długo nic i na końcu cała reszta udupionych (przez jej obecne ceny) "starych" producentów, nie potrafiących wyprodukować elektryka w sensownych kosztach.
TERAZ żaden producent nawet nie daje ci gwarancji ceny - płacisz ile będzie przy odbiorze a nie ile jest w dniu zamówienia --
I tu się mylisz.
Tesla daje.
No chyba że cena spadnie, to Ci pozwolą odebrać w niższej.
Powodzenia przy zakupie nowego EV za 150tyś z baterią 40-60
Nie muszę nic kupować, wyprzedziłem górkę i kupiłem zawczasu za nieco więcej właśnie, za to też z nieco większą baterią.
W obecnej cenie bym po prostu nie kupił i dołożył do TMY.
 
Last edited:

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Dzwon do Renault Polska - naucz ich biznesu --- w kolejce czekają przewartościowane Mercedes, BMW, Fiat, Kia, Hyundai --
Czy te wpisy mają jakiś głębszy sens i mają coś wnosić --
TERAZ żaden producent nawet nie daje ci gwarancji ceny - płacisz ile będzie przy odbiorze a nie ile jest w dniu zamówienia --
Powodzenia przy zakupie nowego EV za 150tyś z baterią 40-60
Ogólnie warto rozmawiać i czasami nawet nad najdziwniejszymi teoriami warto chwilę pomyśleć. Dla mnie osobiście ceny są trochę za wysokie, ale to nie znaczy że nie są akceptowalne przez klientów bo kupują. Każdy musi rozważyć i patrzeć tylko pod siebie, aby jemu pasowało itp.
Trzeba pamiętać ze T3 pare miesięcy kosztowała 245 tys, dzis 206 , wiec dziś by musiała podrożeć o 19% aby wrócić do poprzedniego stanu co pokazuje jak gigantyczna była to obniżka.
Wiec nastąpił "kataklizm" ceny ale na forach wcześniej spacjaliści (większość właściciele tesli) mówili że tylko będzie drożej, że wogole auto to jest premium i wogóle. Elon sprowadził ich na ziemie i pokazał gdzie jest miejsce Tesli, wśród masowych aut, a przecież symptoby były iż takie coś jest możliwe, mówili o optymalizacji produkcji, masowości, elektryfikacji świata a jednak niektórzy bronili konceptu "monitor + biurko" w aucie jako szczyt i marzenie. Więc jak nie można było tego zauważyć, rozumiem że deszczu można się nie spodziewać ale ulewy? 19% !
Dlatego czasami dziwne spojrzenie się przyda, bo może coś w tym jest, dla mnie osobiście jak ktoś oczekuję iż auto ma być EV i tylko jeździć (w miarę daleko) to ceny są za wysokie, Tesla jest już blisko i będzie jeszcze bliżej.
Ale tak samo jak nie każdy idzie do baru mlecznego po "paliwo" tak samo każdy ma prawo wybać coś innego i zapłacić więcej.
 

bart_zaw

Posiadacz elektryka
Nie muszę nigdzie, dzwonić, rynek ich szybko nauczy.
Polski rynek żadnego producenta niczego nie uczy - zaściankiem Europy nikt się nie interesuje z producentów a szczególnie że sprzedaż napędzają tylko floty które oczekują rabatów, warunków.
Tesli sprzedało się 7 razy więcej niż Megane - kupili pewnie tylko ci, co nie wiedzieli jak bardzo przepłacają obecnie.
kiepskie auto do porównania - ale przyjmuje że je porównujemy to rozumiem że 35tyś zł więcej lub przeliczając na leasing/kredyt 1,2tyś zł miesięcznie więcej to nikomu nie zrobi różnicy?
Tak.
Uświadomienie potencjalnym klientom obecnej sytuacji rynkowej.
Czyli takiej, gdzie na rynku jest Tesla, potem długo, długo nic i na końcu cała reszta udupionych (przez jej obecne ceny) "starych" producentów, nie potrafiących wyprodukować elektryka w sensownych kosztach.
Potencjalny klient jest zupełnie inny który decyduje się na Tesla vs. reszta producentów. Większość ludzi zdecydowanych na auto EV nie jest gotowa na nowatorskie podejście do sprzedaży prezentowane w Ząbkach. Być może sprzedali by 10 razy więcej aut gdyby byli bardziej pro konsument nastawieni. Porównanie w którym odcianasz kwestie ceny jest troche słabe (lekko ujmując) a druga sprawa sam mam auto drugie z baterią 28kwh i w żaden sposób nie brałem nawet pod uwagę Tesli wtedy bo po co mi duża bateria jeżeli z niej nie skorzystam na mieście?
I tu się mylisz.
Tesla daje.
No chyba że cena spadnie, to Ci pozwolą odebrać w niższej.
i tak jak kilu co miało sprzed dwóch lat zamówienia na S albo X modele próbowali podnieść..... bo cena poszła do góry.
Nie zapominaj że w piątek cena w USA na S i X poszła do góry więc szybciutko to przełożą na nasz rynek również.
Nie muszę nic kupować, wyprzedziłem górkę i kupiłem zawczasu za nieco więcej właśnie, za to też z nieco większą baterią.
W obecnej cenie bym po prostu nie kupił i dołożył do TMY.
Gratuluje i życzę ci zakupu Y bo jest super autem ale w kwestii jakości to nie wiem czy to nawet średnia półka wykonania Europa - nawet Renault czy inne marki wydają się bardziej/ lepiej dopracowane
tylko jeszcze raz co ma twój wywód o wartości Megane -- nie rozumiem -- Cena to kwestia producenta i jego polityki anie teorii co powinno być.

Dla mnie zapłacenie za Megane z baterią 40kwh od 200tyś w górę to fakt jest absurd dlatego mam możliwość komuś zaproponować je w cenie zbliżonej bardziej do "wartości" takich parametrów technicznych. Uważam że wartaśc powinna wynikać z parametrów zasięgu i mocy silnika więc nasz rynek ma widełki -- baterie 40-50 moc 120-160KM to ceny 150-190
bateria 50-70 moc 200-300KM to już 200-250
Skreśl na chwilę Teslę i zobacz co innego możesz kupić nowe za mniej niż 170 z baterią 40kwh -- Fiat 500e, Peugeot 208e itp. z bateriami koło 30-35kwh i ceny 150tyś zł i to chyba tyle.
Póki Tesla nie robi 3 z baterią 40 za 150tyś zł to niewiele z tych porównań wyjdzie.
 

bart_zaw

Posiadacz elektryka
Ogólnie warto rozmawiać i czasami nawet nad najdziwniejszymi teoriami warto chwilę pomyśleć. Dla mnie osobiście ceny są trochę za wysokie, ale to nie znaczy że nie są akceptowalne przez klientów bo kupują. Każdy musi rozważyć i patrzeć tylko pod siebie, aby jemu pasowało itp.
Trzeba pamiętać ze T3 pare miesięcy kosztowała 245 tys, dzis 206 , wiec dziś by musiała podrożeć o 19% aby wrócić do poprzedniego stanu co pokazuje jak gigantyczna była to obniżka.
Wiec nastąpił "kataklizm" ceny ale na forach wcześniej spacjaliści (większość właściciele tesli) mówili że tylko będzie drożej, że wogole auto to jest premium i wogóle. Elon sprowadził ich na ziemie i pokazał gdzie jest miejsce Tesli, wśród masowych aut, a przecież symptoby były iż takie coś jest możliwe, mówili o optymalizacji produkcji, masowości, elektryfikacji świata a jednak niektórzy bronili konceptu "monitor + biurko" w aucie jako szczyt i marzenie. Więc jak nie można było tego zauważyć, rozumiem że deszczu można się nie spodziewać ale ulewy? 19% !
Dlatego czasami dziwne spojrzenie się przyda, bo może coś w tym jest, dla mnie osobiście jak ktoś oczekuję iż auto ma być EV i tylko jeździć (w miarę daleko) to ceny są za wysokie, Tesla jest już blisko i będzie jeszcze bliżej.
Ale tak samo jak nie każdy idzie do baru mlecznego po "paliwo" tak samo każdy ma prawo wybać coś innego i zapłacić więcej.
Teorię są dobre i pomysły jeszcze lepsze ale jednak pracować trzeba na faktach i danych co jest i co realnie może się wydarzyć.
Giganci producenci dla ktory EV to może 10-15 procent produkcji nagle obniżą ceny o 19% -- raczej nie -- OK, może dostaniesz rabat 10-15% w salonie ale może bo Audi jak dawało ostatnią to na wszystko co na Stockach ale nie EV.
Nie widzę tylko porównań - Renault 40kwh vs. Tesla Y 60kwh -- kwota na dzień dzisiejszy 50tyś zł brutto - to jet bardzo duża różnica a nie drobna dopłata do Tesli. To są zupełnie inne auta pod innego odbiorcę. Sam miałem zamówioną 3 SR w październiku za 249 i byłem gotowy tyle zapłacić za ten fenomen technologiczny - i jak tylko dostałem maila o obniżce w styczniu to był pięknie że aż zmieniłem na Y zamówienie ale nadal to jest 229tyś zł a teraz 225tyś zł.
Pozostanę po stronie teorii że producenci jeszcze nie teraz ani za rok ani za dwa nie "ugną się" do cenowej polityki Tesli bo to nie jest jeszcze rynek z którego mają kluczowe przychody a już na pewno nie w Europie. Teraz każdy walczy o kawałek Chin jako odbiorcy aut, potem może USA a Europa to jest trzeci dopiero rynek w którym Polska ma niewielki udział nadal.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Polski rynek żadnego producenta niczego nie uczy
Link niie dotyczył polskiego rynku....
- zaściankiem Europy nikt się nie interesuje z producentów a szczególnie że sprzedaż napędzają tylko floty które oczekują rabatów, warunków.

kiepskie auto do porównania - ale przyjmuje że je porównujemy to rozumiem że 35tyś zł więcej lub przeliczając na leasing/kredyt 1,2tyś zł miesięcznie więcej to nikomu nie zrobi różnicy?
Różnicę zrobi.
Ale różnica w sposobie użytkowania będzie nieporównywalnie większa.
Potencjalny klient jest zupełnie inny który decyduje się na Tesla vs. reszta producentów.
Niby dlaczego?
Tak było do tej pory, gdy różnica była dwukrotna.
Teraz, gdy po wyrównaniu warunków ta "reszta" jest de facto droższa, już tak nie jest.
Większość ludzi zdecydowanych na auto EV nie jest gotowa na nowatorskie podejście do sprzedaży prezentowane w Ząbkach.
Jasne.
Ja też nie.
Ale i tak bym kupił gdybym miał kupować.
Gratuluje i życzę ci zakupu Y bo jest super autem ale w kwestii jakości to nie wiem czy to nawet średnia półka wykonania Europa - nawet Renault czy inne marki wydają się bardziej/ lepiej dopracowane
tylko jeszcze raz co ma twój wywód o wartości Megane -- nie rozumiem -- Cena to kwestia producenta i jego polityki anie teorii co powinno być.
Nie - cena to kwestia tego ile kto zechce zapłacić.
Producenci mogą sobie wyceniać dowolnie drogo - najwyżej nic nie sprzedadzą.

I to właśnie postuluję.
Jakoś 2 lata temu można było kupić NOWEGO Leafa za 110 tys, a Zoe jeszcze taniej.

Dla mnie zapłacenie za Megane z baterią 40kwh od 200tyś w górę to fakt jest absurd dlatego mam możliwość komuś zaproponować je w cenie zbliżonej bardziej do "wartości" takich parametrów technicznych. Uważam że wartaśc powinna wynikać z parametrów zasięgu i mocy silnika więc nasz rynek ma widełki -- baterie 40-50 moc 120-160KM to ceny 150-190
bateria 50-70 moc 200-300KM to już 200-250
Skreśl na chwilę Teslę
Nie da się.
Poza wyjątkowymi uparciuchami, którzy nie kupią Tesli, bo nie i już, reszta modeli ma ten sam problem co Megane.
Właśnie przez Teslę.

i zobacz co innego możesz kupić nowe za mniej niż 170 z baterią 40kwh -- Fiat 500e, Peugeot 208e itp. z bateriami koło 30-35kwh i ceny 150tyś zł i to chyba tyle.
Dlatego jest jeszcze opcja - nie kupować TERAZ NIC innego (nowego).
 

Piotrek111

Zadomawiam się
Ale TERAZ nie jest chwila zamawiania.
Teraz jest teraz i takie cuś jak Megane nie jest warte więcej niż 150 tys.
Bo Tesla staniała.
Uważam podobnie jak Pan Sławek. , że kazdy srednio rozgarniety człowiek dołozy grosik i kupi Tesle 3 ke . Zbyt mała róznica w cenie miedzy Teslą 3 a Renault Megane.Tym bardziej z mała baterią co dla kazdego jest najwiekszą wadą przy aucie za taką cene. Sama bryła Megane i srodek nawet mi sie podoba . jest niezła . Ale baterie i soft ....tu tesla bije na głowe.Szczególnie ta bateria
 
Last edited:

radioaktywny

Pionier e-mobilności
Gratuluje i życzę ci zakupu Y bo jest super autem ale w kwestii jakości to nie wiem czy to nawet średnia półka wykonania Europa - nawet Renault czy inne marki wydają się bardziej/ lepiej dopracowane
tylko jeszcze raz co ma twój wywód o wartości Megane -- nie rozumiem -- Cena to kwestia producenta i jego polityki anie teorii co powinno być.
Miałem Renaulty, miałem Citroeny i Peugeoty. I powiem z własnego doświadczenia, że jedynie ten ostatni nawiązuje jakością wykonania do TMY
 
Top