Info na temat 2.4 i 3.0

nabrU

Moderator
Czy któryś z kolegów ma w samochodzie ID Software 3.2 i również dostał wezwanie do serwisu?

Kiedy kupiłeś swojego ID.3? Jak niedawno to reczywiście możesz mieć 3.2 fabrycznie
 

Ferrari95

Fachowiec
Samochód odebrałem w listopadzie 2022 r. Oprogramowanie oferuje wszystkie funkcje, o których mówiło się przy okazji informowania o nowościach, jakie ma wprowadzić ID Software 3.2.
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Samochód odebrałem w listopadzie 2022 r. Oprogramowanie oferuje wszystkie funkcje, o których mówiło się przy okazji informowania o nowościach, jakie ma wprowadzić ID Software 3.2.
Czyli można bezpiecznie założyć, że kupując ID.3 z produkcji 2023 będzie ono mieć już sof 3.2 pozbawiony większości bolączek?
 

nabrU

Moderator
@chess_m

Ja mam soft 2.4 (czyli 2.4->3.0->3.2) i u mnie wszystko już gra be zarzutu. Z resztą tak naprawdę nie miałem z moim egzemplarzem zasadniczo żadnych problemów mimo, że te ponad 2 lata temu miał pierwszy oryginalny soft.

Tak więc 3.2 być może jest bardziej stabilny (tj. jakieś bug fixes itp) ale dodaje też nowych funkcjonalności szczególnie dla mnie gdy skok jest z 2.4 do 3.2

Zamawiane teraz ID.3 to już będą wersje po face lifcie a tam może być potencjalnie nowszy soft.
 

chess_m

Posiadacz elektryka
@chess_m

Ja mam soft 2.4 (czyli 2.4->3.0->3.2) i u mnie wszystko już gra be zarzutu. Z resztą tak naprawdę nie miałem z moim egzemplarzem zasadniczo żadnych problemów mimo, że te ponad 2 lata temu miał pierwszy oryginalny soft.

Tak więc 3.2 być może jest bardziej stabilny (tj. jakieś bug fixes itp) ale dodaje też nowych funkcjonalności szczególnie dla mnie gdy skok jest z 2.4 do 3.2

Zamawiane teraz ID.3 to już będą wersje po face lifcie a tam może być potencjalnie nowszy soft.
Ja akurat mam na uwadze egzemplarz przed liftem (E113MJ). Dealer niedaleko mnie ma taki na placu i można go wyhaczyć z interesującym upustem. Wygląda na to że VW chce wyczyścić stock przed wejściem wersji lift (E123MJ,)
 

Ferrari95

Fachowiec
Ja akurat mam na uwadze egzemplarz przed liftem (E113MJ). Dealer niedaleko mnie ma taki na placu i można go wyhaczyć z interesującym upustem. Wygląda na to że VW chce wyczyścić stock przed wejściem wersji lift (E123MJ,)
Umów się z dealerem na oględziny samochodu i sprawdź, jaką ma wersję softu. Jeśli 3.2, to ja nie dostrzegłem jak dotychczas w niej żadnych błędów.
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Umów się z dealerem na oględziny samochodu i sprawdź, jaką ma wersję softu. Jeśli 3.2, to ja nie dostrzegłem jak dotychczas w niej żadnych błędów.
Taki jest plan. Pomijając wersję softu, muszę się na własne oczy (a może raczej ręce) przekonać czy dam radę żyć z wszechobecnymi haptycznymi
przyciskami. Co do napędu to raczej nie mam wątpliwości. Niedawno pojeździłem przez weekend peugeotem e-208 i było fajnie, 204 KM w ID.3 zapewne będzie jeszcze fajniejsze.

Tak przy okazji. Czy ktoś z kolegów miał już przyjemność odbyć pierwszy planowy przegląd (lub przeglądy).
Jak to wychodzi kosztowo w ID.3 ?
 
Top