Leasing: Tesla Model 3 LR

pawel2

Nowy na Forum
A patrzyliście w Impuls Leasing?
Też mi ta nazwa na początku podejrzanie brzmiała.. ale to ponoć część Raifaizena.
W sumie jak byłem na jeździe próbnej z tesli to gość to polecał, bo ponoć znają procedury Tesli.
Ja co prawda wziąłem wpłatę wstępną 45% (max) i okres 33 miesiące (min), ale o ile dobrze liczę to wyszło jakieś niecałe 103%.

1614006419276.png


Jesli coś z tą ofertą nie tak, to dajcie znać, to zrezygnuje jeszcze zanim odbiore samochód (bo podobno mogę) :D
 

krist

Posiadacz elektryka
A patrzyliście w Impuls Leasing?
Też mi ta nazwa na początku podejrzanie brzmiała.. ale to ponoć część Raifaizena.
W sumie jak byłem na jeździe próbnej z tesli to gość to polecał, bo ponoć znają procedury Tesli.
Ja co prawda wziąłem wpłatę wstępną 45% (max) i okres 33 miesiące (min), ale o ile dobrze liczę to wyszło jakieś niecałe 103%.

View attachment 146

Jesli coś z tą ofertą nie tak, to dajcie znać, to zrezygnuje jeszcze zanim odbiore samochód (bo podobno mogę) :D
Ja po przemyśleniu zmieniłem warunki. Zawsze brałem podobnie jak ty, duża wpłata własna, krótki czas leasingu. Ale w tym momencie inflacja jest rekordowa, ok 4 % rocznie, stopy bliskie 0, więc pomyślałem żeby wziąć z minimalną wpłatą 10% i na 5 lat, w Impuls Leasing to wyszło 107,3%, a inflacja składana w tym czasie wyniesię pewnie kilkanaście procent, więc tak naprawde zapłacę mniej niż za gotówkę. Tak przynajmniej to sobie tłumaczę
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zawsze brałem mało na początku i mało na końcu. Po 2 latach mozna zawsze zakończyć leasing lub zrobic jego cesje.
kasę trzeba pomnażać, a chyba EV nie kupujemy do wożenie ziemniaków na targ? Więc zamiast pakować np 100 000 w pierwszą wpłatę, lepiej kupić narkotyki, dolary czy dzieła sztuki.... lub madrze zainwestowac lub ostatecznie przepić.

PS Poważniej to pamietaj, że mogą w zalezności od stóp procentowych zmieniać wysokość raty
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zawsze brałem mało na początku i mało na końcu. Po 2 latach mozna zawsze zakończyć leasing lub zrobic jego cesje.
kasę trzeba pomnażać, a chyba EV nie kupujemy do wożenie ziemniaków na targ? Więc zamiast pakować np 100 000 w pierwszą wpłatę, lepiej kupić narkotyki, dolary czy dzieła sztuki.... lub madrze zainwestowac lub ostatecznie przepić.

PS Poważniej to pamietaj, że mogą w zalezności od stóp procentowych zmieniać wysokość raty
Dlatego trzeba brac stałą ratę ! ale za dużo wpłaciłem :p
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie zawsze mozliwe bez indeksacji.( opartej czesto o wibor - 1 miesieczny 3 miesiecny a raczej nie o pół roczny ) !!!
I nie sądżę, że jest taka oferta lub jeśli to nie znam.
Stałe raty zawsze beda per saldo droższe i są co np 3 m-ce indeksowane. Wtedy zmienia się harmonogram. A to ostatnio bywa z korzyścią dla klienta .

Leafa mam w stałej racie oczywiscie indeksowanej ( jeszcze raz powtarzam leasingodawca nie lubi ryzykować) i Korzyść mam - z ok 2800 spadło mi przez prawie trzy lata do 2650. Po poprostu stopy procentowe w rozliczeniach miedzybankowych zrobiły sie niziutkie.

Przeczytaj umowe i będzie tam o tym w oparciu o WIBOR jak nic. Tym bardziej, że w dół sie niewiele teraz da zrobic a w góre zawsze.
 
Last edited:

VanB

Zadomawiam się
Można też poprosić o stałą ratę kapitałową. Przy niskich stopach sobie nadpłacisz kapitał, a jak stopy wzrosną, bo kiedyś wzrosną, to jakoś Ci się to skompensuje z mniejsza częścią odsetkową.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Na ogół ona jest stała. Ale jak widać, "trzeba wiedzieć aby przepowiedzieć". Dlatego niekiedy przedstawiciel banku w krawacie i niebieskiej koszuli może nie łapać tematu a nie chcąc przed swoimi przełożonymi wyjść na ignoranta, usztywnia swoje stanowisko.
Dlatego czasem warto wziąć brokera cwaniaka lub brać leasing w firmach stricte lesingujących.
Niemniej pomału sie to zmienia i co raz wiecej instytucji i banków wyrobiło się w tej formie "trzepania dla siebie" kasy ;-)
 
Top