Marek Drives - Tesla model Y

STMS

Pionier e-mobilności
Oni dużo filmów produkują, wiec mają porównanie, i z pewnością jest więcej aut do sprawdzenia niż czasu, wiec dlaczego mają sporo inwestować w wynajem auta z którego użytkowania nie czerpią przyjemności jak w tym samym czasie mogą zrobić inne filmy.

a ktoś im KAZAŁ robić taki test ???

skoro się rzucili bo chcieli być pierwsi w PL to wymagałoby trochę więcej rzetelności ... i douczenia się od kogoś KTO WIE jak jest

1 siła ładowanie - pieprzenie, że na sile 16A ładujesz 20 h ...
2 autopilot rozszerzony działa - każdy to wie co ma wykupionego
3 jarają się czekaniem na ID7 a ID7 to będzie klon Y ... rozdwojenie jaźni ??? :p

ID7 dokładnie taki sam tablet i brak fizycznych przycisków

1685423246023.png
 

STMS

Pionier e-mobilności
dalej autopilot - TESLA jedzie równo między liniami

oni czekają na ID7 a VW się odbija od linii do linii i tak cały czas - to jest GÓ FNO i więcej tego od VW nie chce jak wiem jak to może działać

a co w ID7 zapowiada ... dokładnie takie odbijanie się od lini do lini jak na obrazku poniżej

ale oni czekają nadal na ID7 ... czemu ... bo dostaną za darmo i jeszcze z darmowym ładowaniem [kartą zapłaconą przez koncern]

zobaczcie jaką parodię VW urządziło w Bieszczadach - kazali dziennikarzom żeglować i o tym pisać / mówić w materiałach, że da się wyciągnąć więcej z zasięgu tak jeżdżąc ... czemu ? bo inaczej by nie dojechali do opłaconych przez VW hoteli :ROFLMAO:

i ten żal cały czas się przewija, że nikt im nie zapłacił itd a pewno jakby mogli to chętnie by sami kupili tylko wtedy koniec z płaceniem za testy przez inne koncerny

tak samo jest z iPhonem - na scenie PL jest ciągle użalanie, że apple nie daje sprzętów za darmo do testów a jak się sprzedaje to wszyscy wiemy

1685423897280.png
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Co wy macie z tymi "płaceniem za testowanie"? Skoro prowadzą kanał o samochodach to muszą testować auta, muszą mieć porównanie, inaczej to nie miałoby sensu, gdyby nie testował innych aut to by nie miał porównania i nie miałby o czym mówić, Kornacki na YT to świetnie wyjaśnił.
To nie jest żal że nikt im nie zapłacił, tylko żal że nie mają gdzie uzyskać autoryzowanej opdowiedzi. Czy wy nigdy nie oglądaliście na YT jak dziennikarz/prowadzący kanał pyta się dealera/dystrybutora o pewne rzeczy związane z autem, polityką, gwarancją i uzyskuję oficjalną odpowiedź?
Jak chciałbym uzyskać odpowiedź na pytanie: czy w teslach z 2021 roku planowane jest wyłączenie/usunięcie czujników parkowania to gdzie mam się pytać? Na forach? Oni nie pytają sie użytkowników, bo każdy użytkownik ma już klapki na oczach i będzie wypierał z głowy że mógł źle wybrać i jego produkt nie jest taki idealny - to normalne zachowanie konsumenta. Widać to było na przełomie roku 2022/2023 gdzie były dyskusje o cenie Tesli, gdzie w większości właściciele Tesli lobbowali stanowisko że będzie tylko drożej bo przecież ich cacka nie mogą potanieć i stać się najtańszymi EV, chociaż sam Elon od dawna o tym mówił, były informacje o optymalizacjach itp.. No ale nie ..
 
Last edited:

itguy

Posiadacz elektryka
Trochę się w niektórych miejscach czepia, takie przynajmniej odniosłem wrażenie, ale ogólnie test raczej obiektywny. Co do AP w jednym miejscu mówi nieprawdę, mam standardowy AP i jak najbardziej samochód zwalnia przed zakrętem i potem przyspiesza. Do tej pory nie doświadczyłem też, żeby AP wyłączył się tak po prostu na prostej drodze bez zlekceważenia sygnału o poruszeniu kierownicą.
jemu ten autopilot sie wyłączał bo ruszał zbyt mocno kierownicą. Tak jak mówisz, sam się nie wyłączy, nawet jak skończą się pasy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie jest taniej u Tesli ... To tylko cyferki, ale o ile u innych ceny wzrosły to w Tesli miarę trzymają poziom w stosunku do wartości pieniądza. Mniej wyzeczeń to kosztuje w innych aspektach życia. Ale u nas Tesle nie staniały w porównaniu do np 2019 czy 20tego roku. Zubożały i AP/FSD poszło 2x w górę. Nawet modne czarne lamówki to taniej jak chrom itd..
Na plus , to to że wzrost produkcji i sprzedaży pozwala Tesli nie zdzierać z klientów i być wyznacznikiem trendu obniżek. Te nadejdą, ale z nowym modelem?
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
To i jak wypowiem się - moim zdaniem bardzo słaby film, materiał. Nie będę rozwijał dlaczego bo wiele już kolegów to opisało i nie chcę się powtarzać.
 
Last edited:

itguy

Posiadacz elektryka
To i jak wypowiem się - moim zdaniem bardzo słaby film, materiał. Nie będę rozwijał dlaczego bo wiele już kolegów to opisało i chcę się powtarzać.
dokładnie, miałem wrażenie chwilami że on jeździł innym autem :) ale może po prostu jestem "fanbojem tesli" :D
 

STMS

Pionier e-mobilności
Co wy macie z tymi "płaceniem za testowanie"? Skoro prowadzą kanał o samochodach to muszą testować auta, muszą mieć porównanie, inaczej to nie miałoby sensu, gdyby nie testował innych aut to by nie miał porównania i nie miałby o czym mówić, ...
co z płaceniem ... no to zobacz jak opisywali testowanie w Bieszczadach VW ID ... dlaczego nikt nie krytykował

zobacz jakie głupie testy zrobili z wyjazdem do Austrii - bodajże autocentrum - ładował się od 65 % i narzekał, że wolno idzie

a potem chwalił chwalił itd - ciekawe czemu

jak się płaci to się wymaga a jak producent nie chce zapłacić [TESLA] to dziennikarze płaczą jak w tym przypadku
 

HMS

Zadomawiam się
Co wy macie z tymi "płaceniem za testowanie"? Skoro prowadzą kanał o samochodach to muszą testować auta, muszą mieć porównanie, inaczej to nie miałoby sensu, gdyby nie testował innych aut to by nie miał porównania i nie miałby o czym mówić, Kornacki na YT to świetnie wyjaśnił.
To nie jest żal że nikt im nie zapłacił, tylko żal że nie mają gdzie uzyskać autoryzowanej opdowiedzi. Czy wy nigdy nie oglądaliście na YT jak dziennikarz/prowadzący kanał pyta się dealera/dystrybutora o pewne rzeczy związane z autem, polityką, gwarancją i uzyskuję oficjalną odpowiedź?
Jak chciałbym uzyskać odpowiedź na pytanie: czy w teslach z 2021 roku planowane jest wyłączenie/usunięcie czujników parkowania to gdzie mam się pytać? Na forach? Oni nie pytają sie użytkowników, bo każdy użytkownik ma już klapki na oczach i będzie wypierał z głowy że mógł źle wybrać i jego produkt nie jest taki idealny - to normalne zachowanie konsumenta. Widać to było na przełomie roku 2022/2023 gdzie były dyskusje o cenie Tesli, gdzie w większości właściciele Tesli lobbowali stanowisko że będzie tylko drożej bo przecież ich cacka nie mogą potanieć i stać się najtańszymi EV, chociaż sam Elon od dawna o tym mówił, były informacje o optymalizacjach itp.. No ale nie ..
Wystarczy raz powiedzieć, że nie ma działu prasowego ( kto chce usłyszeć usłyszy ), a jak ich to tak boli i muszą się powtarzać to niech lecą napisy wielkimi literami przez cały filmik o braku działu prasowego w Tesli.
Ja na kolorach się nie znam ale ta pańcia w okularach niech nie pieprzy głupot, że nie ma czerwonych Tesli - mnie kolor czerwony się nie podoba ale jest.
 

KrzyCh

Pionier e-mobilności
Co wy macie z tymi "płaceniem za testowanie"? Skoro prowadzą kanał o samochodach to muszą testować auta, muszą mieć porównanie, inaczej to nie miałoby sensu, gdyby nie testował innych aut to by nie miał porównania i nie miałby o czym mówić, Kornacki na YT to świetnie wyjaśnił.
To nie jest żal że nikt im nie zapłacił, tylko żal że nie mają gdzie uzyskać autoryzowanej opdowiedzi. Czy wy nigdy nie oglądaliście na YT jak dziennikarz/prowadzący kanał pyta się dealera/dystrybutora o pewne rzeczy związane z autem, polityką, gwarancją i uzyskuję oficjalną odpowiedź?
Jak chciałbym uzyskać odpowiedź na pytanie: czy w teslach z 2021 roku planowane jest wyłączenie/usunięcie czujników parkowania to gdzie mam się pytać? Na forach? Oni nie pytają sie użytkowników, bo każdy użytkownik ma już klapki na oczach i będzie wypierał z głowy że mógł źle wybrać i jego produkt nie jest taki idealny - to normalne zachowanie konsumenta. Widać to było na przełomie roku 2022/2023 gdzie były dyskusje o cenie Tesli, gdzie w większości właściciele Tesli lobbowali stanowisko że będzie tylko drożej bo przecież ich cacka nie mogą potanieć i stać się najtańszymi EV, chociaż sam Elon od dawna o tym mówił, były informacje o optymalizacjach itp.. No ale nie ..

Nie wiem jaki zawód uprawiasz, ale większość znanych mi profesji wymaga samokształcenia, zdobywania wiedzy, poświęcania czasu, czytania dokumentacji.
Gdyby np. lekarz powiedział, że dany lek lub procedura medyczna jest do bani, bo producent nie udostępnił mu konferencji na Malediwach, a jedynie dokumentację z badań i certyfikacji, to byłby krzyk.
Taki Bjorn testuje zarówno samochody z parków prasowych jak i wynajmuje sam czy od słuchaczy. I nie jęczy. I nie wpływa to jego ocenę samochodów.

Tu nie chodzi o to, że samo wsparcie ze strony producentów to zło. Tylko jego dostępność nie powinna wpływać na ocenę samego pojazdu.
 
Top