Wrażenia z jazdy w trasie

ducarider

Posiadacz elektryka
Wiatru nie sprawdzałem, w tamtą stronę. Start z 87 % loco Jaworzno, 362 km, doładowanie 18 kwh, dojazd na 32 %. Było zdecydowanie cieplej bo 25 stopni. Powrót był z samego rana.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Wiatru nie sprawdzałem, w tamtą stronę. Start z 87 % loco Jaworzno, 362 km, doładowanie 18 kwh, dojazd na 32 %. Było zdecydowanie cieplej bo 25 stopni. Powrót był z samego rana.
Mega wynik, na szybko sprawdziłem w abrp to pokazuje że dwa razy trzeba by się podładować po drodze. Pewnie w trybie chill jechałeś i delikatnie się z pedałem przyspieszenia obchodziłeś 😅
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Za TIRem w tunelu areodynamicznym, 90km/h :)
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Mega wynik, na szybko sprawdziłem w abrp to pokazuje że dwa razy trzeba by się podładować po drodze. Pewnie w trybie chill jechałeś i delikatnie się z pedałem przyspieszenia obchodziłeś 😅
Panowie, jeśli sugerujecie, że konfabuluje to jak tam sobie chcecie :) nie będę nic udowadniał. Z arłamowa, mocno z góry. Przez pierwsze kilkanaście km nawet podładowała o 1 %. Średnia 85 km/h z całej trasy
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Panowie, jeśli sugerujecie, że konfabuluje to jak tam sobie chcecie :) nie będę nic udowadniał. Z arłamowa, mocno z góry. Przez pierwsze kilkanaście km nawet podładowała o 1 %. Średnia 85 km/h z całej trasy
No jak pisałem 90 średnia to odpowiedni wynik na takie zużycie. Chociaż pan Daniel jechał 140 :) i miał podobne :)))))
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jadę często wschód /zachód, i odwrotnie w tych samych warunkach S6 z ok 130km/h na AP i jak wieje np, z jednego kierunku to różnica jest kilku kWh na 100km.
Muszę to kiedyś sprawdzić. Na oko, to ok 3 - 4 kWh z wiatrem lub pod wiatr centralnie.
 
Top