krzyss
Pionier e-mobilności
Tak to dziala, wszystko masz w normie, ale podgrzewanie czesto jak masz juz malo % baterii sie wylacza zebys mogl dojechac.Wybierałem się do Pragi. Dwa ładowania z WAWy (Lucyk i Kostomłoty). 120-130km/h i 10-12% na SC. Nie będę mówił o pozytywnych wrażeniach. Auto - bajka! Negatyw miłem taki:
1) Krzywa ladowania. Na 10-15% na SCv3 miałem 172kW/h ale szybko spada (LFP) do ~100kWh na 50-60%
2) Samochód wiatr(?) rzuca na 120-130km/h
3) miałem sporo (w porównywaniu do BMW X1 (2016) a Volvo XC40 (2019) ghost braking na AP w tunelach (chyba zabrakło oświetlenia) -> ja bym nie ryzykował jechać na zderzaku u Tesli
4) wracałem z Kostomlot do Lucymerza (wiatr, deszcz, t=8C. Musiałem zwolnic do 100km/h w jakimś momencie. Przyjechałem z 5%
6) podgrzewanie baterii to żart. Czasem po przejechaniu 50km (podgrzewanie) komunikat (bakon) zostaje.
Jak masz wiatr to kazde auto nosi wiec tutaj nie wiem o co chodzi.
W TM3 LR po przekroczeniu 60% tez spada w okolice 100kW… dlatego Bjorn jezdzi i laduje tm3 max do 65% bo jest najszybciej.