2023.20

poochaty

Posiadacz elektryka
Self-service. Czasami dostajesz komunikat o zabrudzonej/niedostępnej kamerze, teraz możesz podejrzeć w menu serwis co ta kamera widzi.

Plus rozwieje teorie spiskowe, że kamery są źle umiejscowione, żeby mieć pełną autonomię.
Ok, szmatkoserwis do mnie przemawia.
 

knapcio

Nowy na Forum
A wie ktos gdzie sprawdzic dla kogo jest dany update? Ja jestem obecnie na 2023.12.9 (MYLR 2023) i nie wiem czy mam czekać na update do 2023.20 czy to nie dla mnie. Fajnie jakby byl gdzies taki path kolejnych wersji dla danego stosu bo juz sie w tym gubie (2023.12 vs 2023.20 vs 2023.7 vs ...)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
A wie ktos gdzie sprawdzic dla kogo jest dany update? Ja jestem obecnie na 2023.12.9 (MYLR 2023) i nie wiem czy mam czekać na update do 2023.20 czy to nie dla mnie. Fajnie jakby byl gdzies taki path kolejnych wersji dla danego stosu bo juz sie w tym gubie (2023.12 vs 2023.20 vs 2023.7 vs ...)
Dostaniesz ten update, wysyłają partiami, żeby na mniejszej grupie zlokalizować potencjalne błędy i dla większości puścić już wersję z ewentualnymi poprawkami.

2023.12 - software z 12 tygodnia 2023
2023.20 - software z 20 tygodnia 2023
 

knapcio

Nowy na Forum
Ok dzieki. To tak jeszcze dopytujac:
1. Widze, ze wersja 2023.7.X (czerwiec 2023) dopiero co weszla w USA i wprowadzila jakies tam duze zmiany w FSD. Czemu tylko 7 (nie mamy 7 tygodnia)?
2. Widze, ze sa jakies wersje 2023.12.100, .12.200, .12.300, to jakies testy czy w sumie cos realnego? Widze, ze 1% pojazdow na tym jest co nie wydaje sie tak malo.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Ok dzieki. To tak jeszcze dopytujac:
1. Widze, ze wersja 2023.7.X (czerwiec 2023) dopiero co weszla w USA i wprowadzila jakies tam duze zmiany w FSD. Czemu tylko 7 (nie mamy 7 tygodnia)?
2. Widze, ze sa jakies wersje 2023.12.100, .12.200, .12.300, to jakies testy czy w sumie cos realnego? Widze, ze 1% pojazdow na tym jest co nie wydaje sie tak malo.
FSD Beta jest rozwijana na innej gałęzi kodu, są tam spore różnice i mergowanie kodu do gałęzi głównej zajmuje im trochę czasu więc mają obsuwę względem wersji bez FSD Beta.

Ale ostatnio jakby szybciej im idzie z tymi mergami więc możliwe, że w przyszłości się zbliżą.
 

knapcio

Nowy na Forum
No mi sie wydaje, ze docelowo to beda chcieli dzialac jednak na jednym branchu bo brzmi to jak jakis koszmar. Pewnie wszystkie funkcje AP itd beda i tak korzystac z AI FSD tylko w jakiejs okrojonej wersji (krokiem ku temu jest np wymontowywanie radarow/sensorow ze starszych aut).
 

mgapinski

Posiadacz elektryka
Self-service. Czasami dostajesz komunikat o zabrudzonej/niedostępnej kamerze, teraz możesz podejrzeć w menu serwis co ta kamera widzi.

Plus rozwieje teorie spiskowe, że kamery są źle umiejscowione, żeby mieć pełną autonomię.
Przenoszą powoli rzeczy z toolboxa do menu serwisowego. W tej wersji wchodzi trochę więcej rzeczy: https://www.notateslaapp.com/softwa...features-unveiled-in-upcoming-software-update

Wygląda na to, że niedługo wszystko oprócz high voltage będziesz mógł zrobić samemu bez żadnych dodatkowych narzędzi.
 

daniel

Señor Meme Officer
Przenoszą powoli rzeczy z toolboxa do menu serwisowego.
Wygląda na to, że niedługo wszystko oprócz high voltage będziesz mógł zrobić samemu bez żadnych dodatkowych narzędzi.
Czy to coś związanego z tym? Tesla chce się wyręczać zewnętrznymi warsztatami, bo zdają sobie sprawę, że nie dadzą rady sami obsłużyć swojej floty?

 
Top